250'lilik Cruiser önerisi ?

Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
Herkese merhaba,
yaklaşık 1 yıldır cruiser motora acayip bir şekilde merak sarmış durumdayım.
1 yıldır araştırıyorum, bu 1 yılda çinlilere de gitti gönlüm, japonlara da, korelilere de.
Kısacası bana motor önerin :pr: ve bende 1 hafta içinde gidip alayım o motoru. bütçem 10,000 tl kadar ekipman için ayrı bir bütçe ayırdım.
Ehliyetim var ama tecrubem hiç yok.
ben bir kaç model düşünüyorum aslında ama bir de siz bir şeyler söyleseniz süper olur :cat: işte yetkili servisi olsun, sürekli arıza yapıp beni motordan soğutmasın, az şekil olsun :bounce: uzun yol gidebilsin ( ama işte bütçede malum )
Bajaj Avenger 150
Superlight 200
Daelim daystar 250
hyosung 250
sıfır olarak düşünebileceğim motorlar
bunu çok sevdim mesela
SUZUKI MARAUDER 250
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-suzuki-marauder-250-47.500km-313280379/detay

Herkese şimdiden çok teşekkürler. ( forumda yeniyim bir hatam olduysa affola.)
 
Katılım
23 Mar 2016
Mesajlar
25
aralarında bir tek hyosung gv250 V motor diğerlerine göre bence bir adım önde. artıları cüsseli, bol torklu, titreşimi az, kıvrak ve mekanik yönden pek sorun çıkartmaz. eksilerine gelirsek servis sağlayıcı berbat(daha işim düşmedi ama herkes söylüyor vardır bir bildikleri), fiyat olarak diğerlerinden biraz pahalı, elektronik ufak tefek sıkıntılar çıkarır( küçük sıkıntılardır gv 250 kullanıcıları sayfasına girip biraz gezersen anlarsın)
Fikir sahibi olduğum ve tek kullandığım hyosung olduğu için onun hakkında yazdım. Diğer tercihleri bende araştırdım alacağım zaman fakat Gv250de karar kılmıştım. V motor olması benim için büyük bir kriterdi. ha birde Lifan LF250 çok kafama takılmıştı araştırmak istersen onu da listeye ekle bi düşün derim.
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
aralarında bir tek hyosung gv250 V motor diğerlerine göre bence bir adım önde. artıları cüsseli, bol torklu, titreşimi az, kıvrak ve mekanik yönden pek sorun çıkartmaz. eksilerine gelirsek servis sağlayıcı berbat(daha işim düşmedi ama herkes söylüyor vardır bir bildikleri), fiyat olarak diğerlerinden biraz pahalı, elektronik ufak tefek sıkıntılar çıkarır( küçük sıkıntılardır gv 250 kullanıcıları sayfasına girip biraz gezersen anlarsın)
Fikir sahibi olduğum ve tek kullandığım hyosung olduğu için onun hakkında yazdım. Diğer tercihleri bende araştırdım alacağım zaman fakat Gv250de karar kılmıştım. V motor olması benim için büyük bir kriterdi. ha birde Lifan LF250 çok kafama takılmıştı araştırmak istersen onu da listeye ekle bi düşün derim.

Çok teşekkürler. hyo. da kronik sorunlar var mıdır? Ben mesela benzin göstergesindeki sorunu duymuştum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam ,
Bu saydığım motorlardan hiç birine binmedim anlamamda ,lakin benim bir felsefe vardir. Hiç bilmedigim bir yerde yemek yiyecek isem en kalabalık lokantaya giderim.

Hiç anlamadığım kabap patlıcan gibi sebze alacak isem en kalabalık tezgaha giderim ordan alırım.

Yani tutulan motor iyidir. Felsefe bu😂😂😂..

Pişman oldun bu iş bana gore değil dedin, acil para lazım satmaya kalksan kolay satarsin.

Bir sıkti oldu mekanik veya elektronik açıdan kuvvet ile muhtemel başkası senden önce yaşamıştır çözümünü kolay bulursun..

Kenar atacak bu para çöp de olsa önemi yok diyeceğin bir para ise ve onu harcıyor isen o zaman git motoguzi al ,ne biliyim tarzın en kralını al ama bu para senin için değerli ise o zaman sana tavsiyem tutulan motor al...
 
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
157
Falcon Freedom 250 ve Regal Raptor Daytona 250 var, kalite konusunda çok iyi olmadıklarını düşünüyorum. Regal bir arkadaşımda vardı kontak yerinden çıkmıştı öyle takıyordu anahtarı :)
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
Hocam ,
Bu saydığım motorlardan hiç birine binmedim anlamamda ,lakin benim bir felsefe vardir. Hiç bilmedigim bir yerde yemek yiyecek isem en kalabalık lokantaya giderim.

Hiç anlamadığım kabap patlıcan gibi sebze alacak isem en kalabalık tezgaha giderim ordan alırım.

Yani tutulan motor iyidir. Felsefe bu..

Pişman oldun bu iş bana gore değil dedin, acil para lazım satmaya kalksan kolay satarsin.

Bir sıkti oldu mekanik veya elektronik açıdan kuvvet ile muhtemel başkası senden önce yaşamıştır çözümünü kolay bulursun..

Kenar atacak bu para çöp de olsa önemi yok diyeceğin bir para ise ve onu harcıyor isen o zaman git motoguzi al ,ne biliyim tarzın en kralını al ama bu para senin için değerli ise o zaman sana tavsiyem tutulan motor al...

Haklısın ibre hyosungtan yana :D
 
Katılım
25 Mar 2015
Mesajlar
16
Sn Paix ve diger saygıdeger arkadaşlar merhabalar,

Beinm ilk motorum pulsar200ns'di onu bir aldıgımda gülmüştüm ve birde sattıgımda güldüm.
Hayatta böyledir aslında ya hep gülerek yaşarsın yada bir yerde gülmeler durur ve ya sonsuza
kadar gülmez yada bir süre sonra yeniden gülersin falan.

Pulsardan Sonra hysung gv250aldım onu aldıgımda güldüm ve gülmeye devam ediyorum. Kolay kolay satmam.
yani;

hysung gv 250 iyi verahat bir motordur. Çoksürat beklememelisin ortalama otobanda 90-110 ve max 150 eywallah iyidir burakamlar demelisin.
Ben kullanıcısıyım. Hiçbir sorunu yok ve çok rahat oturma pozisyonu ve keyifli sürüşü vardır.
Kolaybozulan bir yapısı yoktur çünki geneli mekanik.

Saygılar,
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
Daelim daystari daha derin arastirmani tavsiye ederim, yakit tuketimi, saglamligi ile one cikiyor


Aklımda ilk Daystar var aslında. Ama sahibinden baktığımda bile fazla ilan göremiyorum. bu da servisini, yedek parçasının bulunuşunu düşündürmekte. Forumda da pek bir bilgi bulamadım daystarla ilgili :(

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:52 ----------

Sn Paix ve diger saygıdeger arkadaşlar merhabalar,

Beinm ilk motorum pulsar200ns'di onu bir aldıgımda gülmüştüm ve birde sattıgımda güldüm.
Hayatta böyledir aslında ya hep gülerek yaşarsın yada bir yerde gülmeler durur ve ya sonsuza
kadar gülmez yada bir süre sonra yeniden gülersin falan.

Pulsardan Sonra hysung gv250aldım onu aldıgımda güldüm ve gülmeye devam ediyorum. Kolay kolay satmam.
yani;

hysung gv 250 iyi verahat bir motordur. Çoksürat beklememelisin ortalama otobanda 90-110 ve max 150 eywallah iyidir burakamlar demelisin.
Ben kullanıcısıyım. Hiçbir sorunu yok ve çok rahat oturma pozisyonu ve keyifli sürüşü vardır.
Kolaybozulan bir yapısı yoktur çünki geneli mekanik.

Saygılar,

Zaten yasal limitin çok çok üstünde dediğiniz hızlar. çok hızda gözüm yok. hafta sonu beni uzak bir yerlere götürsün yeter :D
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Herkese merhaba,
yaklaşık 1 yıldır cruiser motora acayip bir şekilde merak sarmış durumdayım.
1 yıldır araştırıyorum, bu 1 yılda çinlilere de gitti gönlüm, japonlara da, korelilere de.
Kısacası bana motor önerin :pr: ve bende 1 hafta içinde gidip alayım o motoru. bütçem 10,000 tl kadar ekipman için ayrı bir bütçe ayırdım.
Ehliyetim var ama tecrubem hiç yok.
ben bir kaç model düşünüyorum aslında ama bir de siz bir şeyler söyleseniz süper olur :cat: işte yetkili servisi olsun, sürekli arıza yapıp beni motordan soğutmasın, az şekil olsun :bounce: uzun yol gidebilsin ( ama işte bütçede malum )
Bajaj Avenger 150
Superlight 200
Daelim daystar 250
hyosung 250
sıfır olarak düşünebileceğim motorlar
bunu çok sevdim mesela
SUZUKI MARAUDER 250
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-suzuki-marauder-250-47.500km-313280379/detay

Herkese şimdiden çok teşekkürler. ( forumda yeniyim bir hatam olduysa affola.)

Bu kadar paranız varsa. Sıfır veya daha yeni 2. ellere yöneliniz.

Bajaj Avenger 150 aşırı dandik bir "commuter". Cruiser ile uzaktan yakından alakası yok.

Kuba Superlight 200 başlangıç için en ideal motor. Parçası bol ve ucuz, az arıza çıkarır kullanımı kolay ve tek silindirlidir.

Daelim Daystar 250 ve Hyosung GV 250 Aquila tartışmasız bu sınıfta lider özelliğindeler. Ancak onların da birbirlerine göre bazı artı ve eksileri var. Öncelikle Daystar tek silindirli, Aquila çift. Daystar su soğutmalı, Aquila hava+yağ. Daystar biraz daha sakin bir sürüşe sahipken Aquila biraz daha yüksek devirle çalışıyor. Daystar'da frenler ön arka disk, Aquila'da ön disk arka kampana. Daystar'ın manetler ayarlanabilir Aquila'nın değil.

Bu kıstasları değerlendirdiğinizde çok bir anlam ifade etmeyebilir. Ancak şöyle bir detay var ki; Hyosung GV 250 Aquila'nın üretimi 2016 yılı itibarıyla durdu. Artık üretlimeyecek. Şu anki distro Üniteks devir davalarından ötürü yedek parça stoklamıyor. Ülke içinde parça bulmak çok zor. Bu sebeple bu bütçeyle artık Daystar almak Aquila almaya kıyasla 1 adım daha avantajlı. 2 sene önce olsa Hyosung alın derdim. Ama şu anki durumu kabullenmek lazım.

Son verdiğiniz linkle ilgili olarak da şunu söylemek lazım: 250'lik 10-15 yıllık Japon motorlar hemen hemen her sahibinin başlangıç motoru olup bilinçsizce kullanılmıştır. Ayrıca 10 yılı geçmiş modellerin parçalarını yasal olarak hiçbir marka stoğunda tutmaz. Bu sebeple bu kadar yaşlı motorların piyasası tükenmek üzeredir. Ben tavsiye etmem. Yurtdışında bile parça bulmak çok sıkıntılı, kaldı ki burada servis bulabilin. O sebeple uğraşacak vakti ve parası olmayan kimseye ben tavsiye etmem.

Forumda yeni olmanız dolayısıyla uyarmadım ama buna benzer konuları açmadan önce arama yapmanız faydalı olacaktır. Nitekim benzer konuyu açan 238746872346. kişi olma ihtimaliniz hayli yüksek. Şimdiden hayırlı olmasını dilerim.
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
Bu kadar paranız varsa. Sıfır veya daha yeni 2. ellere yöneliniz.

Bajaj Avenger 150 aşırı dandik bir "commuter". Cruiser ile uzaktan yakından alakası yok.

Kuba Superlight 200 başlangıç için en ideal motor. Parçası bol ve ucuz, az arıza çıkarır kullanımı kolay ve tek silindirlidir.

Daelim Daystar 250 ve Hyosung GV 250 Aquila tartışmasız bu sınıfta lider özelliğindeler. Ancak onların da birbirlerine göre bazı artı ve eksileri var. Öncelikle Daystar tek silindirli, Aquila çift. Daystar su soğutmalı, Aquila hava+yağ. Daystar biraz daha sakin bir sürüşe sahipken Aquila biraz daha yüksek devirle çalışıyor. Daystar'da frenler ön arka disk, Aquila'da ön disk arka kampana. Daystar'ın manetler ayarlanabilir Aquila'nın değil.

Bu kıstasları değerlendirdiğinizde çok bir anlam ifade etmeyebilir. Ancak şöyle bir detay var ki; Hyosung GV 250 Aquila'nın üretimi 2016 yılı itibarıyla durdu. Artık üretlimeyecek. Şu anki distro Üniteks devir davalarından ötürü yedek parça stoklamıyor. Ülke içinde parça bulmak çok zor. Bu sebeple bu bütçeyle artık Daystar almak Aquila almaya kıyasla 1 adım daha avantajlı. 2 sene önce olsa Hyosung alın derdim. Ama şu anki durumu kabullenmek lazım.

Son verdiğiniz linkle ilgili olarak da şunu söylemek lazım: 250'lik 10-15 yıllık Japon motorlar hemen hemen her sahibinin başlangıç motoru olup bilinçsizce kullanılmıştır. Ayrıca 10 yılı geçmiş modellerin parçalarını yasal olarak hiçbir marka stoğunda tutmaz. Bu sebeple bu kadar yaşlı motorların piyasası tükenmek üzeredir. Ben tavsiye etmem. Yurtdışında bile parça bulmak çok sıkıntılı, kaldı ki burada servis bulabilin. O sebeple uğraşacak vakti ve parası olmayan kimseye ben tavsiye etmem.

Forumda yeni olmanız dolayısıyla uyarmadım ama buna benzer konuları açmadan önce arama yapmanız faydalı olacaktır. Nitekim benzer konuyu açan 238746872346. kişi olma ihtimaliniz hayli yüksek. Şimdiden hayırlı olmasını dilerim.

Bu üretilmeme durumndan Daelimin adını daha fazla duyabiliriz o zaman. Sizcce Daelim sıfır almalı mıyım yoksa yeni başlayacaksın sıfıra gerek yok 2. el al bak keyfine mi dersiniz ?
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Bu üretilmeme durumndan Daelimin adını daha fazla duyabiliriz o zaman. Sizcce Daelim sıfır almalı mıyım yoksa yeni başlayacaksın sıfıra gerek yok 2. el al bak keyfine mi dersiniz ?

Aslında üretilmeme durumunun önümüzdeki 10 yıl içerisinde bir sakıncası yok. Çünkü bir distribütör kanunen getirdiği modelin yedek parça stoğunu 10 sene boyunca bulundurmak zorunda. Gerçi şu anda ellerindeki 2015 modelleri sıfır diye iteliyorlar. 2016 model GV 250 yok çünkü. Bu sene GV250'nin yerine yeni nesil GV300 üretilecek ve 25 cm³'lük motor hacmi fazlalığından vergi dilimine girecek olması dolayısıyla ülkemize getirilmeyecek.

Yeni başlayacaksanız 2. el alın. Gıcır gıcır bir motora istemeden zarar verirseniz üzülürsünüz. Hiç olmazsa 2. el aldığınızda kazası, çiziği, çürüğü, çarığı sizi üzmez. Motoru da elden çıkarınca sadece anıları kalır. Paranıza yazık etmeyin. İlk motor için 2. el makbuldür. Gerçekten ileride ciddi bir motosiklet tutkunu olup da ömürlük makine aradığınızda sıfır alırsınız.

Daystar'ın kendi başlığından da faydalanın: http://www.motosiklet.net/forum/mot...gi.html?prefixid=59_Daelim_Motor&daysprune=-1

Özellikle memer nickli arkadaşımız güzel bilgilendirmelerde bulunuyor. İyice o konuyu hatmedin. Sonra kararınızı verin.
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
Aslında üretilmeme durumunun önümüzdeki 10 yıl içerisinde bir sakıncası yok. Çünkü bir distribütör kanunen getirdiği modelin yedek parça stoğunu 10 sene boyunca bulundurmak zorunda. Gerçi şu anda ellerindeki 2015 modelleri sıfır diye iteliyorlar. 2016 model GV 250 yok çünkü. Bu sene GV250'nin yerine yeni nesil GV300 üretilecek ve 25 cm³'lük motor hacmi fazlalığından vergi dilimine girecek olması dolayısıyla ülkemize getirilmeyecek.

Yeni başlayacaksanız 2. el alın. Gıcır gıcır bir motora istemeden zarar verirseniz üzülürsünüz. Hiç olmazsa 2. el aldığınızda kazası, çiziği, çürüğü, çarığı sizi üzmez. Motoru da elden çıkarınca sadece anıları kalır. Paranıza yazık etmeyin. İlk motor için 2. el makbuldür. Gerçekten ileride ciddi bir motosiklet tutkunu olup da ömürlük makine aradığınızda sıfır alırsınız.

Daystar'ın kendi başlığından da faydalanın: http://www.motosiklet.net/forum/mot...gi.html?prefixid=59_Daelim_Motor&daysprune=-1

Özellikle memer nickli arkadaşımız güzel bilgilendirmelerde bulunuyor. İyice o konuyu hatmedin. Sonra kararınızı verin.

Yardımlarınız için çok teşekkürler.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hyosun v motor olsa nolur sanki 600 cc :) dealim alırdım
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
Sanırım Daelim alacağım. Güzel bir 2. el bulursam önceliğim 2. el ama bulamazsam da bir bayiden sıfırını alacağım. Beyoğlu çevresinde bayi önerisi beklerim herkese saygılar.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
hyosun v motor olsa nolur sanki 600 cc :) dealim alırdım

Öyle deme. GV650 ve ST7 gibi motorlar da var. Ölü Japonlarla sıfırları aynı fiyattı. Hiçbir şekilde iyi bir pazarlama ve reklamı yapılamadı. Piyasadaki en büyük açığı kapatacak marka olmasına rağmen bu ülkede maalesef çok şanssızlar.

Sanırım Daelim alacağım. Güzel bir 2. el bulursam önceliğim 2. el ama bulamazsam da bir bayiden sıfırını alacağım. Beyoğlu çevresinde bayi önerisi beklerim herkese saygılar.

Valla çok hazırcı çıktınız. Şu adresten bayi bulmak zor olmasa gerek: http://daelimtr.com/Bayiler#istanbul
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Öyle deme. GV650 ve ST7 gibi motorlar da var. Ölü Japonlarla sıfırları aynı fiyattı. Hiçbir şekilde iyi bir pazarlama ve reklamı yapılamadı. Piyasadaki en büyük açığı kapatacak marka olmasına rağmen bu ülkede maalesef çok şanssızlar.
[/url]

hyosun derken 250 cc hacmini kastetmiştim.
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
609
Alternatif olarak lifan ve rks var. İkiside çinli. Ben gv250 surdum. Baya iyi motor. Lifanda surmedim ama baya yakindan inceledim kullanimi rahat olur gibime geliyor. Kuba servisleri ayni zamanda rks servisidir. Sıkıntı olmaz. Superligtlarda iyi. Freedom sorunlu imiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst