250'lik Motorla Başlamak ?

Katılım
6 Nis 2017
Mesajlar
3
Merhaba, Motosiklet tecrubem az fakat 250lik motor almak istiyorum. çok mu zorlanırım
 
Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
5
Zorlanmazsın fakat her ilave 1 beygir seni ölüme bir adım daha yaklaştırır
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Motor ile acemi iken çok düşme çarpma olur ve 250Cc sınıfındaki motorların parçası pahalı olur o yüzden 100-125-150cc bir şey al bir alış üç beş kere düş ve kayıp tosla ufaktan öğrendikten sonra al 250 bence, yok para sorun değil dersen 250Cc ile başla sürüş pek farketmez.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
1,82 boy ve 72 kiloyla 125 cc bana pek uygun gelmiyor. 250 cc motosiklet almaya çalışıyorum ve ilk motorum olacak. Efsanevi ybr 125 ile başla fikrine sıcak bakıyorsan oda uygundur. Seçim senin =)
 
Katılım
18 May 2012
Mesajlar
232
Zorlanmazsın, 250 cc ile elinin ayarı varsa yani ani gaz çevirme gibi huyların yoksa sıkıntı olmaz.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
250'likle başlamayı düşünüyorsun sıkıntı olacağını düşünmüyorum lakin hangi tip motorla başlayacaksın bu önemli.

naked?
commuter?
scooter?
Maxi Scooter?
enduro/cross? (bir kavram kargaşası var bunda kusuruma bakmayın)
sport touring?
Super Sport? (daha doğrusu super sport görünümlü alet demek daha doğru olur)
Cruiser?
.
.
.
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
210
1,82 boy ve 72 kiloyla 125 cc bana pek uygun gelmiyor. 250 cc motosiklet almaya çalışıyorum ve ilk motorum olacak. Efsanevi ybr 125 ile başla fikrine sıcak bakıyorsan oda uygundur. Seçim senin =)

1.85 boy ama 62 kilo :) 125 cc kullanıyorum asla kötü durduğunu da görmedim arkadaşlarım da motor çok yakışıyor sana derler :) 100 cc cub da kullansam 1000cc SS de kullansam boy görüntüyü etkilemez boyun uzun olduğu sürece motoru daha rahat kullanırsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------

150 kilo bi adamın (daha fazla da olabilir benden 3 tane sığar o adama) 150lik CG kullandığını bilirim. Korumalı giysiler giyeceğiniz için (giymediğinizi varsaymıyorum bile) görüntüye dikkat etmemelisiniz. Türk insanı sonuçta uzun süre giyerim diye bir beden büyük alıp 10 kilo fazla gösteriyorlar.
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Tecrübe şart bence. Tecrübeyi 125cc de mi yaşamak lazım, 250cc de mi ona karar verin. Tecrübenin içinde düşmek, sürtmek vs bilimum kaza tehlikesi atlatmak var, nispeten %40-%50 daha ağır bir motora hakimiyet becerisi kazanmak var, daha fazla yakıt tüketimi var, bütçeyi zorlamak var.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
1.85 boy ama 62 kilo :) 125 cc kullanıyorum asla kötü durduğunu da görmedim arkadaşlarım da motor çok yakışıyor sana derler :) 100 cc cub da kullansam 1000cc SS de kullansam boy görüntüyü etkilemez boyun uzun olduğu sürece motoru daha rahat kullanırsın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------

150 kilo bi adamın (daha fazla da olabilir benden 3 tane sığar o adama) 150lik CG kullandığını bilirim. Korumalı giysiler giyeceğiniz için (giymediğinizi varsaymıyorum bile) görüntüye dikkat etmemelisiniz. Türk insanı sonuçta uzun süre giyerim diye bir beden büyük alıp 10 kilo fazla gösteriyorlar.

Benim şahsi düşüncem şudur ; Görüntüsü için değil gidişi için söylemiştim bunu.Bir diğeri de kurs motorum Bajaj 150 ns idi.Motora sığmamın diğer motorları deneyince biraz daha zor olduğunu fark ettim. 125 ybr,mondial ve regal raptorun oturuşuda bana göre değil =/. Durum böyle olunca 250 cc den yana fikir değiştirdim. Öncesinde düşündüğüm ise msx 125 di ve hala çok şeker geliyor bana meret :D
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
488
Ne abarttılar 250 lik motorları 0-100 eyvallah çok seri de 130-140 tan sonra bezginleşiyor. Son hızda da en dandik araba bile ..mına koyar onların (r25 hariç)
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
72 kilo adamsın 182 boya çok geniş durcani düşünmüyorum 125te.İmkanın varsa 125r al EMİN ADIMLARLA yürü.Tabiki 250cc asla başlanmaz diyemem ama 125ile başladım hayatımın en doğru kararlarından biri olduğunu söyleyebilirim
 
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
744
Ağır bir motosiklet olmazsa, elin de ayarlı olursa eğer, aşırı acemi değilsen 250 cc ile başlayabilirsin.
 
Katılım
6 Nis 2017
Mesajlar
3
Herkeze tek tek teşekkür ediyorum tavsiyeleriniz için sağolun :D sevdim bu forumu yahu
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Almayı düşündüğün motora göre değişiklik gösterir bu ama başlamadan önce eğitim alman şart. Scooter alacaksan 250cc hiç bir problem yok tourıng alacam motoru yatıracam vs. diyorsan eğitim %100 şart :)
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
hiçbi şey olmaz, al. ben 390 aldım, ölmedim. 600'lük alıp da ölmeyen var. mesele hacim değil; bilek...
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Merhaba, Motosiklet tecrubem az fakat 250lik motor almak istiyorum. çok mu zorlanırım

Motto Akademi, Honda Güvenli Sürüş ya da Yamaha Riding Akademi gibi kurumsal ,müfredatı ve kendi kapalı alanı olan bir yerde eğitim alırsan. 250 cc lik bir motorla zorlanmazsın. Benim görüşüm budur dostum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst