250cc racing önerisi!

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
İlla 250cc olacaksa çift silindir oluşu ve kendini kanıtlamış bir motor R25.
 
Katılım
15 Eki 2020
Mesajlar
168
Motosikleti
Ducati 848, Suzuki SV650
Amaç görünüş ve bakınca gelen "vay be" hissiyse Suzuki GSX-250R'ı tek geçerim. İlk motorumdu, hala çok özlerim, en ufak bir sıkıntı çekmemiştim. Eğer yüksek hız motivasyonu varsa zaten R25 dışında bu sınıfta bir alternatif yok, ki o da yüksek performans falan değil de işte sınıfında en üstü.
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,217
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Amaç görünüş ve bakınca gelen "vay be" hissiyse Suzuki GSX-250R'ı tek geçerim. İlk motorumdu, hala çok özlerim, en ufak bir sıkıntı çekmemiştim. Eğer yüksek hız motivasyonu varsa zaten R25 dışında bu sınıfta bir alternatif yok, ki o da yüksek performans falan değil de işte sınıfında en üstü.

GSX-R250 çok güzel bir motor. Hatta ben de bir ara niyetlendim, Facebook grubuna bile girdim. Epey araştırdım. 140 km/h civarı bir son hızı olduğundan deli dolu gençler pek tercih etmiyor ama gerçekten sorunsuz ve karizmatik bir motor. Suzuki için bile fazla güzel :)

R25 ise piyasanın Doğan SLX'i olma yolunda ilerliyor :)
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
Gsx 250R'ı tamamen unutmuşum o da baya iyidir. Çok hızlı gitmiyor ama şehir içine uygun. Kullanıcı kitleside R25 gibi apaçi değil. Tipi yandan bakınca iyi hoş ama bi tık ince geliyor bana. SS kaslılığı yok yani ve farınıda pek sevmiyorum ama alınır güzel motor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Şaka bir yana Cf Moto 250 Sr gerçekten çok yakışıklı bir motor. Ne zaman görsem durup bakıyorum, çok şık.
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
x5_10741555494lo.jpg
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,217
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Şahsen CF Moto 250 SR'ye 160 bin TL vereceğime (liste fiyatı), max 10.000 km'de temiz bir 2020 model Suzuki GSX-R250 tercih ederdim. Sanıyorum 200 Bin TL civarı alınabilir. Arada çok ciddi kalite farkı var.
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,233
Motosikleti
DUKE 250
abi bu 250sr bir tek bana mı çirkin geliyor dedim.
belkide şirkette sr ı olan bir arkadaş var, sürekli bir arıza ile uğraşıyor, sürekli motorla başı dertte,belkide o yüzden bende antipati oluştu.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Sabah, akşam 160,170 km/s hız yapılmayacaksa gsx250r hem parça kalitesi olarak hem de görünüş olarak(Mavi motogp rengi) alayını katlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

KEN_GSX250R-1.jpg
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,036
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Neden kimse KTM 250rc dememiş acaba.
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
Neden kimse KTM 250rc dememiş acaba.

artık üretilmiyor. Satışı filan sıkıntı elinde kalabilir. Sarı sitede görüyodum ilanları aylarca duruyor satılmıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:19 ----------

Sabah, akşam 160,170 km/s hız yapılmayacaksa gsx250r hem parça kalitesi olarak hem de görünüş olarak(Mavi motogp rengi) alayını katlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:48 ----------

https://news.webike.net/wp-content/uploads/2022/11/KEN_GSX250R-1.jpg

Bununda yandan görünüşü çok güzel ama ss tip motora göre bi tık ince mi bana mı öyle geliyor? Canlı gören varsa bilgilendirebilir mi diğer 250cc süpersport motorlara kıyasla ince bir motor mu ?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,217
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Bununda yandan görünüşü çok güzel ama ss tip motora göre bi tık ince mi bana mı öyle geliyor? Canlı gören varsa bilgilendirebilir mi diğer 250cc süpersport motorlara kıyasla ince bir motor mu ?

Evet, özellikle arkadan görünüşü zayıf. Ancak zaten 250 cc SS bir motordan beklenti de yüksek olmamalı. Bu motor ikinci elde çok mantıklı.
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
Evet, özellikle arkadan görünüşü zayıf. Ancak zaten 250 cc SS bir motordan beklenti de yüksek olmamalı. Bu motor ikinci elde çok mantıklı.

yani 250sr ve R25'i yakından gördüm gayet kaslı, kalın duruyorlardı. GSX-R250 yi canlı görmedim ama çok ince duruyor ss motora göre.
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,217
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
yani 250sr ve R25'i yakından gördüm gayet kaslı, kalın duruyorlardı. GSX-R250 yi canlı görmedim ama çok ince duruyor ss motora göre.

250SR de arkadan zayıf duruyor. GSX R250 ile o anlamda fark yok.
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,217
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Arkadan bahsetmemiştim zaten hocam yandan bakınca ince durmasından bahsetmiştim.

Yandan bakınca 250 CC SS için bence yeterli.

Süper Sport isteyip, 250 CC başlangıç motoru almak isteyenler için en mantıklı Japon olabilir.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Bununda yandan görünüşü çok güzel ama ss tip motora göre bi tık ince mi bana mı öyle geliyor? Canlı gören varsa bilgilendirebilir mi diğer 250cc süpersport motorlara kıyasla ince bir motor mu ?

Pek kaslı değil doğru. 250sr bi tık daha cüsseli görünüyor AMA ne r25 gibi ciğeri sökülmüştür ne de sr gibi bugün neresinden sıkıntı çıkacak diye tribe sokar insanı.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,667
Supersport motor zaten "fazla" kaslı durmamalı ki =) Form olarak bakarsak R7 R6'dan iyi mesela bu konuda.
O yüzden supersport nedir ve neden alınır yazıyorum hemen hemen tüm SS tavsiyesi konularına.

Ne istiyorsun arkadaş motordan beklentin ne?

* Tipi güzel olsun. Orası tamamen senin bileceğin iş.

başka? ne bok yemeye supersport istediğini bilmezse insan, en hafif tabirle bok gibi bir sahiplik deneyimi olacaktır. Eğer sadece tipiyse de gözüne hoş geleni alıp geçeceksin zaten.


--

bu arada piyasadaki R25'lere tecavüze uğramıştır diyorsunuz ki doğru.
Lakin o blok da allahın belası bir sağlamlığa sahip, onu da unutmamak lazım. Düşük cc'de bunlar çokça konuşulan şeyler değildir muhtemelen o yüzden adı çıkmamıştır ama CP2'den sağlam olabilir, gerçekten çok dayanıklı 250cc Yamaha bloğu. O gördüğünüz tecavüzlere rağmen bir çoğu yolda hala.
 
Katılım
29 Ara 2023
Mesajlar
18
Pek kaslı değil doğru. 250sr bi tık daha cüsseli görünüyor AMA ne r25 gibi ciğeri sökülmüştür ne de sr gibi bugün neresinden sıkıntı çıkacak diye tribe sokar insanı.

aynı şekilde düşünüyorum zaten çok kötü durmuyor gayet hoş görünüyor, 250sr kadarda iyi gözükmesi versin. En azından rahat ettirir insanı
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Yahu arkadaş her şeyden önce rs200 e falan, ss-reyzig diyenler çıksın bi de, forum kasmasın bari.
Yukarıda bahsedilen motorların alayı,bazı arkadaşlarında dediği gibi, racing imsi commuter arkadaş.
Ha r25 veya rc biraz daha racing imsidir falan o ayrı. Ama mesal r25 ile mt25 in arasında ki hangi fark (karenaj hariç) r25 i racing yapıyor. Veya (çok haşm değilim) duke ile rc yi ayıran ne?

Şahsi tavsiyem illa ki bu tipte bir model istiyorsan; paran ve hatırı geçen dostların varsa sıfır r25, yoksa Cbr500 r.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst