2500tl ve 3 scooter.. Sizce hangisi?

Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
2
Yorumlar için teşekkürler. Sanırım kararım Mio 100'den yana olacak.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Ben zn125 kullanıcısıyım Çinliler içinde en sağlam scooterlardan birisi 17.300kmde her hangi bir sorunu çıkmadı ama mio daha kaliteli bir motor.Zn de alırsan seni yolda bırakmaz:cat:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Benimde zn125 im wardı ama maşallah haftanın 3 günü servisteydi yoldan parça toplamaktan bıkmıştım ama gerçekten çok yakışıklıdır ben size kendi kullandığım beat ve agilitiyi tavsiye ederim ikisinden birini alırsan seni üzmez :)
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
ben bir tavsiye vereyim elbetteki uygun fiyatlı japon bulursan kaçırma
fakat çin malı alacaksan mondialin 151 rs modeline bir bak ben 2006 da aldım kullanamadım 2008 e kadar şimdi 4.000 de ve bana tek masrafı yağ değişimi oldu diyebilirim onuda kendim her 1500 km de değiştirdim birde motorun uzun süre yatmasından dolayı bazı kauçuk olan yerlerin çürümesinin dışında sorun olmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst