2500tl ve 3 scooter.. Sizce hangisi?

Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
2
Merhabalar benim bütçem aşağı yukarı 2500tl. Sym mio 100, Mondial 125kv ve Mondial 125 zn arasında gidip geliyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sym Mio al bence.Çünkü Mondial'in en az 2 katı kalitesi var.:cat:
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
sym tartışmasız daha kaliteli ama küçücük, zn125 daha geniş ve şık.

az daha verebiliyorsan sym fiddle II,
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
bu fiyatlra süper temiz 2.el honda beatler bulursun..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Merhabalar benim bütçem aşağı yukarı 2500tl. Sym mio 100, Mondial 125kv ve Mondial 125 zn arasında gidip geliyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler..

çin alma arkadaşım hatta scooter alma istersen 2500 liraya fıstık gibi ybr cg falan var onlara bi bak derim scooter bi süre sonra sıkıcak !!
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
277
sym lerin kalitesi yanında çin mallarının esamesi bile okunmaz, 3 tane kymco dan sonra bende fidlle II aldım ve çok memnunum.
bırak çin mallarını cynnus rs, suzuki an-125, beat ve activa ile kyaslasan bile kesinlikle taiwan malı (kymco yada sym) motor al derim.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
2500 ytl verip çin alınmaz üstad,yenisinden daha yeni beat dolu piyasa,sakın sıfır olsun muhabbetine gidip alma şunları kanser olursun vesselam...
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
bence activa al yada illa çinli alacaksan benim bianchiden al mondiden 2 kat kaliteli 2 side mevcut oradan biliyorum
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Git Today al daha iyi Mio de neymiş:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
SCOOTER MAKİNALARDAN NEFFRETT EDİYORUM. vites varsa teker genişse zevk verir bence... bir ybr yi 250 lik scootera tercih ederim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst