250 cc den sonra hangi maxiscoter ?

adg

Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar,

Vespa ET4 150 cc den sonra daelim S3 250 kullanıyorum şu anda. Her gün yaklaşık 100-120 km arası yol yapıyorum İstanbul içinde ve ağırlıklı olarak TEM'de..

Motoru artık büyütmek istiyorum ve adaylarım şunlar :

1 - honda sw t600 2011 - 2012
2 - yamaha x max 400 ABS 2014 -2015
3 - piaggio X10 350 2014 - 2015

yukardaki 3 motorunda 2. el fiyatları neredeyse aynı gibi ama seçim yapmak çok zor benim için.

bunları kullanan ya da detaylı bilgisi olan arkadaşların yakıt yüketimi, konforu ve yedek parça ve bakım giderleri hakkında bana yardımcı olmalarını rica ediyorum.

teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------

arkadaşlar kimsenin fikri yok mu, sanırım kötü bir zamanda bu konuyu açtım..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Maxsym 400 de araya sikistir gorunusu col guzel cok rahat

Sipali sikintisi yoksa honda integra..... Muthis bir alet
 

adg

Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
8
Evet hocam SYM de olur hatta 600'lüğü olsa daha da iyi olur.. ama bütçe 19.000 TL civarı. Integra 750 25.000 TL'nin altına yok maalesef..
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Xmax 400'ü tercih edecek olursanız, sıkı bir şekilde araştırın, kulağıma çok ciddi titreşim olduğu konusunda duyumlar geliyor, ne kadar doğru bilmiyorum, sadece 1 tur atmışlığım var zamanında 400 ile..
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
249
BEn olsam SWT ile X10 arasında kalır, XMAX i elerdim bunların arasında...

SWT daha güzel gider, çift silindirlidir ama iyide yakar...
X10 muhtemelen daha konforlu, daha klaiteli ve daha ileri teklojilere sahip olduğundan benim tercihim X10 olurdu .. SWT ye göre daha güçsüz olsa da motoru gayet yeterli ve ekonomiktir.
 

adg

Katılım
18 Tem 2016
Mesajlar
8
aslında ben de X10 ile honda arasındayım . honda nın 50 ps lik motoru beni heyecanlandırıyor ama X10 da dediğiniz gibi yeni teknoloji ve sanırım daha tutumludur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst