250 cc alıcam 3 modelde kararsız kaldım yardım

Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
arkadaşlar 250 cc lik scoteer almayı düşünüyorum 3 markada kararsız kaldım

aralarında ne gibi farklar var bilmiyorum
bilenler kullananlar varsa bi zahmet yorum yapsın
sıfır alacağım 12 000 tl ye kadar alacak durumum var
yakıt olarak yedek parça sağlam dayanıklı sorun çıkarmayan bakım masrafları çekişi gidişi v.s v.s
aşağıda yazıyorum

benim ilk tercihim SYM GTS 250i EVO 3 markayı görüşleriniz alayım saygılar....


1:YAMAHA X-MAX 250 ABS fiyat:12,500

2:SUZUKİ BURGMAN UH200 fiyat:11,000

3:SYM GTS 250i EVO fiyat:10,000
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
xmax değilde xcity öneririm. Bu başlık altında en çokta bunun önerilceğinden eminim.
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
ben de xmax tavsiye ediyorum.. bir tanıdığım 4 senedir biniyor cok memnun.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
sym nasil tutturmus onu alucam diye bende aslinda yamaha duyorum ama
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
xmas de iyidir evoda iyidir ama tercihe göre değişir yeni kasa sıfır sym evo ise ben evo derim nedenlerini uzun uzun yazmak istemiyorum ama xmas in yüzü eskidi 2006 dan beri nerdeyse aynı kasa... evo nun yeni kasası çok şık elit duruyor..
xmas uzun yol kullanımında oturuş poziyonundan sırt popo ağrıtır evo ile uzun yolda yapabilirsiniz..
bu iki ince nüans dışında görüntüye tarza önem verilmiyorsa ve uzun yol fazla yapılmıycaksa xmas derim yoksa diğer türlü evo derim.. ama şahsen kendime alıcak olsam evo alırdım..
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
Babamda burgman 200 var benimle beraber aldık. Çok rahat bir selesi var artçı içinde tv koltuğu gibi koltuğu var. Bagajına bile artçı alabilirsin 2 kask arka tarafa rahatlıkla sığıyor ön tarafında boşluk kalıyor. Gidişi mükemmel motor nedense gitmiyor gibi geliyor bir bakmışsın 110da ibre. Lastikler michelin city grip sınıfının en iyisi. Manevra kabiliyeti çok güzel. Olumsuzlukları ise ön cam yetersiz ve çok titriyor belkide bu tüm scooterlarda vardı çok scooter tecrübem yok.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
kullanim sehir ici olcak uzun yola cikma ihtimali yok
suzuki yi kimse soyleyen yok nedendir acaba
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
fazla satılan tüketilen bir model değil 200 lüğü burgman dedinmi 400 lükden başlar genelde 400 lüğünü sorsaydın sana iki sayfa yorum yazardım 7-8 ay kadar sahibi olduğum bir 400 vardı..
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Xmax ABS demişsin seçeneklerin içinde... Bence tartışmaya gerek yok abs olduktan sonra malesef diğerleri özellikle güvenlik konusunda geride kalıyor...En büyük tekerlekler yine xmax ta , en büyük bagaj yine xmax ta...Diğerleride çok güzel motorlar ama bence xmax sırf şu saydığım özellikler + dış malzeme kalitesi ile diğer seçeneklerin üzerinde....
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Sadece şehir içi için maxiscooteri gereksiz buluyorum zira manevra kabiliyeti az olacak, gövdesi gereksiz geniş olacak,çok yakacak,ağır olacak ve pahalı olacak... sizce de şehir içinde 200-250cc aralığındaki büyük tekerlekli maxi sınıfına girmeyen scooterlar daha güzel iş görmez mi?

Bu arada burgman özellikleri kısılmış alt sınıf izlenimi verdi. Gösterge tablosu malzeme vs beğenmemiştim. SYM daha sempatik gelmişti. Ama X-Max candir...
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sana ekle diyoruz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst