Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bizim evimizde hemen pistin girişinde. pazarları mutlaka izliyorum ama bazılarınız var çok panik galiba. ama bazılarınız bayaga bi güzel kullanıo..
kazasız belasız sürüşler dilerim. yarın varsa antreman yine izlerim sizi
Resimler çok yavan duruyordu.
Biraz daha eglenceli hale getireyim dedim.
Kizmazsin umarim.
Sana yaris hayatinda basarilar dilerim.
Motosikletin çok guzel duruyor.:cat:
Resimler çok yavan duruyordu.
Biraz daha eglenceli hale getireyim dedim.
Kizmazsin umarim.
Sana yaris hayatinda basarilar dilerim.
Motosikletin çok guzel duruyor.:cat:
Berk;
sana zahmet o alintiyi siliver.
Zaten bir suru fotograf var.
Bir de sen alinti yapinca ayni fotolar tekrar açilmaya ugrasiyor.
Sayfa sisecek iyice.
Yorumun yeterli saol.:cat: