25.06.09 ızmır yarıs pıstınden antraman fotolarımız

Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Bizim evimizde hemen pistin girişinde. pazarları mutlaka izliyorum ama bazılarınız var çok panik galiba. ama bazılarınız bayaga bi güzel kullanıo..
kazasız belasız sürüşler dilerim. yarın varsa antreman yine izlerim sizi:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Resimler çok yavan duruyordu.
Biraz daha eglenceli hale getireyim dedim.:)
Kizmazsin umarim.
Sana yaris hayatinda basarilar dilerim.
Motosikletin çok guzel duruyor.:cat:

15523368.jpg


64403956.jpg


64422310.jpg


71252756.jpg


88448776.jpg


37456946.jpg


23022873.jpg


69037859.jpg


45286506.jpg


35241475.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Coq harika yazpmışsın eline sağlık...

Kapağı hafiflesin diye takmamış.... :p

Bu arada resimler güzel çıkmış.... Pistin havası bile başka..... :cat: İnsana zevk veriyor ortamı... :cat:

Süleyman yıldıza da başarılar dileyim bu arada...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Berk;
sana zahmet o alintiyi siliver.
Zaten bir suru fotograf var.
Bir de sen alinti yapinca ayni fotolar tekrar açilmaya ugrasiyor.
Sayfa sisecek iyice.
Yorumun yeterli saol.:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
vaaay Bornovadan böyle yetenkli bi yarışcı abimizin olması ne guzel yakında tanışmak dilegi ile :)
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
60
Bornovada böyle bir abimiz var tanımıyoruz yazik bize :pr:
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
coq bravo güzel yazmışsınnn ...

bu arada fotolarda çok güzelll..başarılar..
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
çok güzel fotolar ellerinize sağlık bu arada hepinize kazasız sürüşler (maşallah)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
@ coq süper bir yaklaşım.

Fotolar çok güzel. Şöyle bir pist ortamı göremedik. Viraj izleyemedik. Bakalım ne zaman mümkün olcak. Başarılarınızın devamını dilerim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst