25,06,06-sevpa Mondial Gezisi

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
93
25,06,06-SEVPA Mondial Gezisi(resimli)

arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü içerenköy sevpa mondialin sponsor olduğu geziye katıldım ve biraz geçte olsa sizle paylaşmak istedim.geziye 10 motor 12 kişi katıldı.programa içerenköy sevpanın önünde buluşarak başladık.

en yakın benzin istasyonuna gidip yakıt ikmali yaptıktan sonra 200km.lik gezimizin ilk adımı olan beykoz yüşa tepesine gitmek için yola çıktık.


ortada duran sakallı abimiz sponsorumuz sevpa mondialin sahibi Ayhan abi bize yüşa a.s. hikayesini anlattı. ve yüksek bir tepe olan yüşa tepesinde denize karşı fotolar çektim.

kendime torpil çektim burda


yüşa tepesinden sonra kahvaltı etmek üzere şilenin yolunu tuttuk.



kahvaltı sonrası şileden 14 km uzaklıktaki bir koya denize gittik.
yolda bir mola esnasından bir kare aldım

denizde frizbi oynarken foto almak isterdim ama fotoğraf makinemi riske edemedim.

denizden bayağı acıktıktan sonra soluğu Ayhan abimizin arkadaşı gaziantep kebapçısı orhan abiye gitmek üzere hazırlanmaya başladık.

ve ustamızın yanındayız doymadan kalkmak yok

ve hareket saati geldi.




çok güzel bir gezi oldu başta sponsorumuz Ayhan abimize,emeği geçen ve katılan herkese çok teşekkür ederim.hem güzel dostlar kazandık hemde motorlarımızı tanıma imkanı bulduk.en kısa zamanda tekrarını isterizzz.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
resimlerdende anlaşılıyor mükemmel gezi olmuş yalnız anlamadığım o gri mct sanki harley gibi göründü gözüme yaww mct aslında güzelmis görünüş olarak daha yeni farkediyorum:p
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
93
bbaday' Alıntı:
resimlerdende anlaşılıyor mükemmel gezi olmuş yalnız anlamadığım o gri mct sanki harley gibi göründü gözüme yaww mct aslında güzelmis görünüş olarak daha yeni farkediyorum:p



arkadaşım o motorun sahibi o servisin ustalarından ismet usta.ismet usta'nın eli sürekli motorunun üzerinde ve benim anladığım kadarıyla arkalıkla yan çantaları çıkarmış ve çok güzel bir hava katmış yani bende sana katılıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
gezi super ... aynı zamanda sevpa mondiali kutlamak lazımmm sizi bir araya getırdıgı ıcın...:cat:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
merhaba
arkadaşlar gezi resimleri çok güzel baya eylenceli geçmiş gördüğüm kadarıyla ama bize haber verilmemesi üzücü
ama fazla motorun olmaması kalabalık olmaması daha iyi gezi açısından tebrikler.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
güzel bir gezi olmuş.Bizede bi sponsor olsada motor alsak :cherry:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
Bizim niye haberimiz olmadı
tam benlik geziymiş ayhan abi yanımda ismet usta diğer yanımda
korkusuzca gaziantepe giderdim ben kebap yemeğe
o gün bizde hz.yuşa a.s. kabrini ziyaret ettik
karşılaşmak kısmet değilmiş
sağlık olun diğer gezilerde buluşmak üzere
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
guzel gezı olmus bıde ben gezebılsem...
beyler bıldıgınız bı yer varmı sahte ehlıyet cıkartan:p
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
93
sevpa mondial gezisi(resimli)

hboyraz' Alıntı:
Bizim niye haberimiz olmadı
tam benlik geziymiş ayhan abi yanımda ismet usta diğer yanımda
korkusuzca gaziantepe giderdim ben kebap yemeğe
o gün bizde hz.yuşa a.s. kabrini ziyaret ettik
karşılaşmak kısmet değilmiş
sağlık olun diğer gezilerde buluşmak üzere

dostum madem ayhan abi yi tanıyosun servise motorun bozulmadan da uğra ki bu ay bir gezi daha var gelişmeleri takip et ve bize katıl. bu sefer yalnız mt üyelerini de davet edicez şimdilik bu kadar ilerde organizasyon hakkında detaylı bilgi vericez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst