- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 93
- Konu Yazar
- #1
25,06,06-SEVPA Mondial Gezisi(resimli)
arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü içerenköy sevpa mondialin sponsor olduğu geziye katıldım ve biraz geçte olsa sizle paylaşmak istedim.geziye 10 motor 12 kişi katıldı.programa içerenköy sevpanın önünde buluşarak başladık.

en yakın benzin istasyonuna gidip yakıt ikmali yaptıktan sonra 200km.lik gezimizin ilk adımı olan beykoz yüşa tepesine gitmek için yola çıktık.


ortada duran sakallı abimiz sponsorumuz sevpa mondialin sahibi Ayhan abi bize yüşa a.s. hikayesini anlattı. ve yüksek bir tepe olan yüşa tepesinde denize karşı fotolar çektim.

kendime torpil çektim burda

yüşa tepesinden sonra kahvaltı etmek üzere şilenin yolunu tuttuk.



kahvaltı sonrası şileden 14 km uzaklıktaki bir koya denize gittik.
yolda bir mola esnasından bir kare aldım

denizde frizbi oynarken foto almak isterdim ama fotoğraf makinemi riske edemedim.

denizden bayağı acıktıktan sonra soluğu Ayhan abimizin arkadaşı gaziantep kebapçısı orhan abiye gitmek üzere hazırlanmaya başladık.

ve ustamızın yanındayız doymadan kalkmak yok

ve hareket saati geldi.


çok güzel bir gezi oldu başta sponsorumuz Ayhan abimize,emeği geçen ve katılan herkese çok teşekkür ederim.hem güzel dostlar kazandık hemde motorlarımızı tanıma imkanı bulduk.en kısa zamanda tekrarını isterizzz.
arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü içerenköy sevpa mondialin sponsor olduğu geziye katıldım ve biraz geçte olsa sizle paylaşmak istedim.geziye 10 motor 12 kişi katıldı.programa içerenköy sevpanın önünde buluşarak başladık.

en yakın benzin istasyonuna gidip yakıt ikmali yaptıktan sonra 200km.lik gezimizin ilk adımı olan beykoz yüşa tepesine gitmek için yola çıktık.


ortada duran sakallı abimiz sponsorumuz sevpa mondialin sahibi Ayhan abi bize yüşa a.s. hikayesini anlattı. ve yüksek bir tepe olan yüşa tepesinde denize karşı fotolar çektim.

kendime torpil çektim burda

yüşa tepesinden sonra kahvaltı etmek üzere şilenin yolunu tuttuk.



kahvaltı sonrası şileden 14 km uzaklıktaki bir koya denize gittik.
yolda bir mola esnasından bir kare aldım

denizde frizbi oynarken foto almak isterdim ama fotoğraf makinemi riske edemedim.

denizden bayağı acıktıktan sonra soluğu Ayhan abimizin arkadaşı gaziantep kebapçısı orhan abiye gitmek üzere hazırlanmaya başladık.

ve ustamızın yanındayız doymadan kalkmak yok

ve hareket saati geldi.


çok güzel bir gezi oldu başta sponsorumuz Ayhan abimize,emeği geçen ve katılan herkese çok teşekkür ederim.hem güzel dostlar kazandık hemde motorlarımızı tanıma imkanı bulduk.en kısa zamanda tekrarını isterizzz.