24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı (benim gibi olan var mı ?)

Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Olabilir önemli değil diyecektim. Ama "merhabalaştığım kız arkadaşım bile olmadı" ifadesi sizde bir hata olduğunu gösteriyor. İlkokula giderken mahalledeki abilerimiz "kızlara bakmak" ayıp diye öğretmişti. Bir gün bisikletle giderken karşıdan bir kaç tane kız geliyordu. Ayıp olmasın başka tarafa bakayım derken az daha bisikletle elektirik direğine giriyordum. O zaman bu öğrettikleri şeyin pek iyi bir şey olmadığını anlamıştım. Sana da böyle mi öğrettiler yoksa?
Her şey cinsellik değildir. Arkadaşlık da kurabilmeniz gerekir. Bekarken kız arkadaşlar evlerine kahvaltıya davet ederdi. Diğer arkadaşlarım bana bıyık altından gülerdi. Onlara da söylerdim. "Sadece arkadaşız. İlla ki işin içinde kırmızı nokta olması gerekmiyor."
Bence öncelikle manita değil kız arkadaş edinmek gerekli. Birbirinizi severseniz o zaman kararınızı verirsiniz.

Yok hayır öyle birşey öğretilmedi fakat hiç bir kız benimle arkadaş olmadı belkide ben soğuk davranmışımdır bilmiyorum.Lisede bile merhabalaştıgım kız yoktu.Bundan sonrada olmayacak heralde yakında işe gireceğim yapacağım iş sanayi işi ordada kadın yok.Artık takmamaya çalışıyorum. Bu yaştan sonra acemi olmak istemiyorum.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Aha! Lan bunu da son zamanlarda çok sık dinliyorum :cherry:
Solosu insanın tüylerini diken diken yapıyor!

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------

Bu da benden olsun @jimi
[yt]kW6Ck9kK6Ok[/yt]

çok güzel çalardı Michael Amott abimiz...

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:05 ----------

Ben de bunu bayağıdır dinliyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ara 2016
Mesajlar
177
Pek bır sey kaybettıgını sanmıyorum, cocukluktan ıtıbaren hep kız arkadaslarım erkek arkadaslarımdan cok olmustur. Okul harıcınde de pek erkek arkadaslarımla gorustugumde soylenemez. Lıseyı meslek lısesınde okusamda yıne kızların ıcındeydım okul dısında. O donemlerde bır sevgılım oldu, butun kız arkadaslarımla bagımı koparmıstım nasıl olduysa, kızla uzun surelı bı ılıskı yasadık, evlenmeye yakın ayrıldık. Sonrasında uzun sure kızlarla takılmadım. Bır ıkı flortum oldu ama cıddı seyler degıldı. Suan cocukluk arkadaslarımdan cok deger verdıgım bır kac tanesıyle gorusuyorum onlar dısında kendımı tamamen karsı cınsten soyutladım. Erkek arkadaslarımla haftada bır gorusuyoruz, onlarda da manıta yok bıze manıta lazım deyıp duruyorlar. Pekte sıcak bakmıyorum. Tamam ortam degısıyor ıyı hos ama kızla basa cıkılmıyor. Erkek erkege cıkarsın, kıskanclıgı trıbı bıtmez. Kızla cıkarsın, ya ılgıye bogar ya gunu zehır eder. En ıyı ıhtımalle ortalama bı gun yasar gecersın, ona da olmasa da olurdu dersın. Bı de kız var kız var. Tabı herkesın arayısı farklı da ben aradıgımı bır kez buldum sanırım. Sonra bır daha bulamadım ya da bulduklarımı onun yerıne koydum olduramadım emın degılım. Sıkıntılı ısler. Olmaması daha ıyı, olacaksa bır kere olacak tam olacak. Bı ona bı ona sevmıyorum ben. Olay cınsellıkte degıl, ona bıle doyuyor sıkılıyor ınsan, yav dıyor yeter. Ha senın ıcın bır kac senaryo yazayım ıstersen. Bak aynen boyle olur;

Flort amacı gutmezsın, beraber gezıp eglenelım kafa dagıtalım ıstersın. Cıkarsınız dıledıgınız gıbı takılır zaman gecırırsınız. Bu sefer kız sana asık olur. Kız tıpın degıldır, arkadasın olarak cok sevıyosundur, sevgılın olursa kaybetme ıhtımalınde var hem konduramıyosundurda. O ıs olmaz.

Flort amacı gudersın, once ılgısını cekmek ıcın bır seyler yaparsın, o senı sevmez, ıstemez. Uzulursun. Nıhayetınde ıllakı kız ıcın bı emek vereceksın ya da vermıssındır bosa gıdecek.

Arkadaslarımdan, akrabalarımdan cogu evlı, henuz tamamıyla uyum saglayan bır cıft gormedım. Sıkıntılı ısler.

Ozetle, halıne sevın. Herkesın senden veya baskalarından beklentılerı var/olacak. Senden yana beklentısı olandan senın beklentın olmaz, senın beklentın olanın baskasından beklentısı vardır. Ikı ucu da b*klu degnek. Tutturmak sans ısıdır, genelde uzun zaman alır. Uzuntuye gırmeye gerek yok. Bellıkı senınkı de zaman alacak.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
sevgili buldun mu jimi

yok abi bi sazım (bağlamam) var; ona anlatıyorum derdimi sıkıntımı... Ama fena bir boşvermişlik hali içerisindeyim, kendimi ondan kurtarmaya çalışıyorum, biraz da bundan dolayı bi sevgili felan iyi olur diye düşünüyordum. En azından şu lanet okulu onun gazıyla bitiririm...
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yok abi bi sazım (bağlamam) var; ona anlatıyorum derdimi sıkıntımı... Ama fena bir boşvermişlik hali içerisindeyim, kendimi ondan kurtarmaya çalışıyorum, biraz da bundan dolayı bi sevgili felan iyi olur diye düşünüyordum. En azından şu lanet okulu onun gazıyla bitiririm...

doğru düşünüyosun jimi. o zaman ilk iş arkadaş çevreni genişletmeye bakıcaksın mecbur (hiç olmadı motor gruplarına da girebilirsin ne kadar sosyal olursan o kadar görünebilirliğin artar) tam mutluluğun zirvesine ulaşıp artık olmasada olurlar arkadaşlarım bana yetiyo, hayat böylede güzel dediğin an onlar gelip seni bulur. mümkün olduğunca yalnız görünmemeye çalış (korkuyolar). hayattan zevk aldığını düşünsünler. + vlog da çekmeye başlayabilirsin (bu sorundan ötürü sayılarının arttığını düşünüyorum zaten) yani suyun önündeki engel bu, kaldırmayı başarırsan akar yolunu bulur
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
101
yapabilen şunu denesin , İngilizce öğrenip temel turizm eğt. aldıkdaN sonra yurt dışı çalışan yolcu gemilerinde iş bulun derim. 7/24 insan dolu ve
eğlence arayan insanlar. değişik yerler görme imkanı var.

jimi lütfen beni yanlış anlama her türlü müziğe saygım vardır ama içinde "death - hell ve skull kelime ve motiflerinden uzak dur derim bence
bizim arabesk tarzı oluyor bunlar. bunun yanında rap pop party soul iyi gider derim dr. tavsiyesi :) yani karanlık müzik seni etkiliyor kanısındayım.
müziğe çok saygısı olan biriyimdir bir dönem hayatım kurtardı. yanlış anlaşılmak istemem.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
yok abi bi sazım (bağlamam) var; ona anlatıyorum derdimi sıkıntımı... Ama fena bir boşvermişlik hali içerisindeyim, kendimi ondan kurtarmaya çalışıyorum, biraz da bundan dolayı bi sevgili felan iyi olur diye düşünüyordum. En azından şu lanet okulu onun gazıyla bitiririm...

Müdür bende klarnet ile fena bozdum kafayı :(
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
62
Eğer bir gün sevgilin olursa bu sana müthiş güzel birşey hissettirecektir çok mutlu olursun bir süre taa ki kızların huylarını öğrenemye başlayana kadar emin ol kardeşim bu türk kızlarının trip ve kezbanlığını kimse abartmıyor olmadı diye üzülme bencede git ailene aç konuyu bir kız bulsunlar bak gör beğenirseniz birbirinizi evlen hacı abi (bende 24 yaşındayım bu arada )
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
61
Kız arkadaşının olması cidden matah birşey değil daha çok dert. Sex ' dende sıkılıyorsun zaten belirli bir süre sonra(hele aynı kişiyle sürekli:). Bence Farklı alanlarda kendini geliştir kız arkadaşa ayıracağın süreyle. Geliştirdiğin yeteneğinle Para kazan ister istemez kız arkadaşın olur paran cebindeyse bu hayatın gerçeği arkadaş.Her kız der ben aşk kadınıyım ama Parasızda karnımızı doyuramazsak olmaz.

Ben 24 yaşındayım ilk ilişkim 17 yaşında oldu Evet Karıya gittim :D ayaklarım titriyordu. Sonrasınra 1 günde aynı eve 3 farklı kız attığımı bile bilirim ama Çok bi matah mı ? Çokmu önemli yani? Olmasa yaşayamazmıydım.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Kız arkadaşının olması cidden matah birşey değil daha çok dert. Sex ' dende sıkılıyorsun zaten belirli bir süre sonra(hele aynı kişiyle sürekli:). Bence Farklı alanlarda kendini geliştir kız arkadaşa ayıracağın süreyle. Geliştirdiğin yeteneğinle Para kazan ister istemez kız arkadaşın olur paran cebindeyse bu hayatın gerçeği arkadaş.Her kız der ben aşk kadınıyım ama Parasızda karnımızı doyuramazsak olmaz.

Ben 24 yaşındayım ilk ilişkim 17 yaşında oldu Evet Karıya gittim :D ayaklarım titriyordu. Sonrasınra 1 günde aynı eve 3 farklı kız attığımı bile bilirim ama Çok bi matah mı ? Çokmu önemli yani? Olmasa yaşayamazmıydım.

Haklısınız ama olay yaşayamazmıydım olayı değil.Yaşamaya kalınca insana yiyecek ve su olsun yeter.Dünyaya bir kere geliyoruz ot geldim ot gidiyorum.Hiçbir şey yaşayamadan.Normalde ben hazcı adamımdır istemediğim şeyi yapmam.Şu hayatta sadece 3şeyden zevk alabiliyorum yemek yemekten sigara içmekten motora binmekten başkada yok.küçüklüğümden beri kızların yanında çok çekingendim kendimi kasıyordum.Şuan daha da çok kasıyorum.Alışkın değilim.
 
Katılım
15 Tem 2016
Mesajlar
309
yok abi bi sazım (bağlamam) var; ona anlatıyorum derdimi sıkıntımı... Ama fena bir boşvermişlik hali içerisindeyim, kendimi ondan kurtarmaya çalışıyorum, biraz da bundan dolayı bi sevgili felan iyi olur diye düşünüyordum. En azından şu lanet okulu onun gazıyla bitiririm...

Kardesim, yorumlarin hep negatif yonde. Niye?
Cok erken degil mi hayatin anlamasiz geldigini hissetmek?
24 yasindasin daha.
Bence cevrendekileri sen itiyorsun kendinden gibi geldi. Oyle hissettim en azindan.

Maslakta calisiyorum ben de, cuma bir oglen yemek ismarliyim sana olur mu?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Müdür bende klarnet ile fena bozdum kafayı :(

oooooooooo.........


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------

Kardesim, yorumlarin hep negatif yonde. Niye?
Cok erken degil mi hayatin anlamasiz geldigini hissetmek?
24 yasindasin daha.
Bence cevrendekileri sen itiyorsun kendinden gibi geldi. Oyle hissettim en azindan.

Maslakta calisiyorum ben de, cuma bir oglen yemek ismarliyim sana olur mu?

görüşebiliriz problem olmaz, kendi hakkımda pozitif bişey görmediğim için tüm yorumlarım negatif kendi hakkımda...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

yapabilen şunu denesin , İngilizce öğrenip temel turizm eğt. aldıkdaN sonra yurt dışı çalışan yolcu gemilerinde iş bulun derim. 7/24 insan dolu ve
eğlence arayan insanlar. değişik yerler görme imkanı var.

jimi lütfen beni yanlış anlama her türlü müziğe saygım vardır ama içinde "death - hell ve skull kelime ve motiflerinden uzak dur derim bence
bizim arabesk tarzı oluyor bunlar. bunun yanında rap pop party soul iyi gider derim dr. tavsiyesi :) yani karanlık müzik seni etkiliyor kanısındayım.
müziğe çok saygısı olan biriyimdir bir dönem hayatım kurtardı. yanlış anlaşılmak istemem.

kusura bakmayın kendimi beğendirmek için müziğimden vazgeçmem... Ayrıca her tip müziği dinlerim (2000 yılından sonra çıkmış pop dışında)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------

Hiç motosikletinde mi olmadı_?

motosiklet bir yere kadar be abi, ayrıca motor hevesi olan biri de değilim. Arabam vardı, hep tek başıma gezdiğim için motor aldım...
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
oooooooooo.........
https://www.youtube.com/watch?v=a1Cr0LNE0Dw

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------



görüşebiliriz problem olmaz, kendi hakkımda pozitif bişey görmediğim için tüm yorumlarım negatif kendi hakkımda...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------



kusura bakmayın kendimi beğendirmek için müziğimden vazgeçmem... Ayrıca her tip müziği dinlerim (2000 yılından sonra çıkmış pop dışında)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------



motosiklet bir yere kadar be abi, ayrıca motor hevesi olan biri de değilim. Arabam vardı, hep tek başıma gezdiğim için motor aldım...

Geçen dükkanda az ziftlendim snra bindim arabaya yağmur da çiseliyor açtım bunu telefondan çıktım şehri dolandım usuldan usuldan o yağmur damlaları vurdukça cama varya hayat bu diyon..

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst