24 milyon ehliyetli 101 lira ödeyecek

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ehliyeti yenilemek icin 4 gun calismasi lazim asgari ucret alan birinin yani.
Ne guzel memleket...
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
oooooo sıktıkları biber gazı parasını çıkaracak yol buldular demek ki, gelecektekiler içinde stok yaparlar artık.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Eğer yasalaşırsa ve geri adım attıracak kadar sesimiz çıkmazsa haktır bize...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Siz de her şeyi AKP'den biliyonuz canım.
Terörist provokatörler sizi!
Dış mihrakların işi bu.
Faiz lobisi.
Biz biliriz!
Camiye ayakkabıyla girdiler!!!
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Sonuç olarak aracı biz kullanıyoruz ehliyet değil, dolayısıyla yenilenmesine de gerek yok.101 lira cepte kaldı. Sorun çözülmüştür :pl:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Bunlar ımf'ye borcu kapadık diye gaza geldiler gaza 101 lira nedir anasının gözü yani.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
Acaba bu değerli kağıtları kuyumcuda bozdurabiliyor muyuz heralde altın tozu filan var yoksa bu kadar değerli olmazdı :queen:
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Birde bunun yanımda hastaneden sağlık raporu da getirmen gerekli derlerse şaşırmayalım
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
NEREDE HÜKÜMET YANDAŞLARI? ÇIKSINLAR DELİKANLI GİBİ PARAMI ÖDESİNLER. EVİMDE 2 TANE EHLİYET VAR. 200 TL RİCA EDİYORUM SEVGİLİ BOŞBAKANIN %50 SİNDEN. YERSE TABİ!
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Tabiki tepki vermeliyiz, yöneticiler vatandaşın, yaptıklarını onaylamadığını istemediğini görmeliler.
Ama bunu yakıp yıkarak, etrafa, dükkanlara zarar vererek değil daha medeni bir şekilde göstermeliyiz
Bu yolu yöntemi , bu işte uzmanlaşmış kanunu hukuku bilen kişiler göstermeli diğer insanlara
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bu kadarıda fazla ama artık ... Adam dümdüz gidiyor yav . Halada oyu artıyor . Vay anasını satiyim ya .
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
B A2 varsa 101 artı 101 ödetmesinler bize söylemedi demeyin ben beklerim böyle birşeyi :queen:
 

E_N

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
154
arkdaşlar vereceğiniz 100 lira çok fazlada hergün üstünden geçtiğiniz gıcır gıcır asfalt yollar çok mu ucuz bir düşünün devlet kaç vatandaşını memur statüsünde çalıştırıyor toplmda aylık nekadar maaş ödüyor onu hesap edin. bu gün suriyeden gelen binlerce merminin mayının arasından geçip türkiyeye sığınan binlerce mülteciden 1ine 100 lira verip penisilin alırmıydın? biraz şevkat ve merhamet arkadaşlar
akp hükümeti parayı toplamayı iyi biliyor sık sıkbunu yapıyor başka hükümet olsa bundan farklı birşey yapmaz bundan emin olun eğer yapmıyorsa bu ustte yazdıkların hiç birini yapmıyor demektir.bu gün ben başbakan olsam veya bu yazıyı okuyn her kimse sen başbakan olsan yetkilerini kendi çıkarların için hiç kullanmamısın? kullanmazmısın? kullanırsın hemde öyle bir kullanırsın ki bırak gemiciği dunyanın en prestijli üniversitelerinde yılın politikacısı ödüllerini devletin kasasından ödetecek kadar bunun aksi veya tersi yok. daha fazla söze gerekte yok zaten haydi sağlıcakla kalın.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
makarna kömür parası çıktı haydi hayırlı olsun...

şimdi taktik değişmiş alışveriş çeki vereceklermiş :)

---------- Post added at 07:50 ---------- Previous post was at 07:45 ----------

resmen devlet halkını soyuyor biz devlet için değil devlet bizim için var bu nasıl bir anlayıştır....

devlet ve hükümet ayrı şeylerdir karıştırmayalım. bu yasalar hükümet tarafından çıkarılıyor. sorumlusu devlet değil hükümettir.

---------- Post added at 08:16 ---------- Previous post was at 07:50 ----------

arkdaşlar vereceğiniz 100 lira çok fazlada hergün üstünden geçtiğiniz gıcır gıcır asfalt yollar çok mu ucuz bir düşünün devlet kaç vatandaşını memur statüsünde çalıştırıyor toplmda aylık nekadar maaş ödüyor onu hesap edin. bu gün suriyeden gelen binlerce merminin mayının arasından geçip türkiyeye sığınan binlerce mülteciden 1ine 100 lira verip penisilin alırmıydın? biraz şevkat ve merhamet arkadaşlar
akp hükümeti parayı toplamayı iyi biliyor sık sıkbunu yapıyor başka hükümet olsa bundan farklı birşey yapmaz bundan emin olun eğer yapmıyorsa bu ustte yazdıkların hiç birini yapmıyor demektir.bu gün ben başbakan olsam veya bu yazıyı okuyn her kimse sen başbakan olsan yetkilerini kendi çıkarların için hiç kullanmamısın? kullanmazmısın? kullanırsın hemde öyle bir kullanırsın ki bırak gemiciği dunyanın en prestijli üniversitelerinde yılın politikacısı ödüllerini devletin kasasından ödetecek kadar bunun aksi veya tersi yok. daha fazla söze gerekte yok zaten haydi sağlıcakla kalın.

bu paralar oralaramı gidiyor zannediyorsun. bu paraların hepsi yandaşlara gidecek.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
İşin en bok yanı sağlık raporu. Bedava sağlık raporu mu verecekler? en kötü 150 tlde A'DAN Z'YE taramalı sağlık kurulu raporu isticekler ki ben bu durumda boku yedım demektir. çünkü ehliyeti alırken 3 tane hastaneden geçtim ve Hakem hastane karar verdi ehliyeti alırken el bileğim yüzünden. valla sçtık.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkdaşlar vereceğiniz 100 lira çok fazlada hergün üstünden geçtiğiniz gıcır gıcır asfalt yollar çok mu ucuz bir düşünün devlet kaç vatandaşını memur statüsünde çalıştırıyor toplmda aylık nekadar maaş ödüyor onu hesap edin. bu gün suriyeden gelen binlerce merminin mayının arasından geçip türkiyeye sığınan binlerce mülteciden 1ine 100 lira verip penisilin alırmıydın? biraz şevkat ve merhamet arkadaşlar
akp hükümeti parayı toplamayı iyi biliyor sık sıkbunu yapıyor başka hükümet olsa bundan farklı birşey yapmaz bundan emin olun eğer yapmıyorsa bu ustte yazdıkların hiç birini yapmıyor demektir.bu gün ben başbakan olsam veya bu yazıyı okuyn her kimse sen başbakan olsan yetkilerini kendi çıkarların için hiç kullanmamısın? kullanmazmısın? kullanırsın hemde öyle bir kullanırsın ki bırak gemiciği dunyanın en prestijli üniversitelerinde yılın politikacısı ödüllerini devletin kasasından ödetecek kadar bunun aksi veya tersi yok. daha fazla söze gerekte yok zaten haydi sağlıcakla kalın.

gıcır gıcır asfalt yol diyor adam ya...onların yapılması için zaten binbir türlü şeyden çok şeşitte vergi alınıyor...ki verdiğiniz deprem vergisine yol yaptık dedi adamlar...bu alınan vergi değil arkadaşım..neyin ne olduğunu öğren önce...

suriyeli mülteci diyor sabah sabah ağzımı bozduracan bana...
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
devletin imkanlarını kendi kişisel çıkarları için kullanan da dolandırıcıdır, haysiyetsizdir bu arada. Adı üzerinde yolsuzluktur. Doğru dürüst demokrasilerde de bu ortaya konulunca siyasetçiler istifa eder ve skandal olur. Bizim gibi geri kalmış ülkelerde ise sıradan vatandaş da gider bu durumu savunur ve aynı mevkiye kendisi gelince aynı şekilde dolandırıcılık yapma hayali kurar. Yazıklar olsun. Suriyeli mültecilerden bahsetmiş bir de, bi git, daha geçen gün o senin hükümetinin vatandaşın vergileriyle yetiştirdiği beslediği silahlandırdığı "mülteciler" Allah-ü ekber diye bağıra çağıra kafa kesiyordu. Sen hala ilaç milaç de.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst