24 milyon ehliyet sahibine kötü haber

Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Sağlık durumunu düşünerek karar vermek için olan kazalara bakmak lazım. Sigorta şikketleri neden gençlere fazla ücret çıkarıyor, kaza gurubu yaşları belli tesbitli. Alınan karar tamamiyle para toplamak için, bu kadar iyi niyetli yorumlamayın. İmza kampanyasına katılın.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
bir bu eksikti sağlık kontrolü,yenileme iyi güzel konular ama pahalı yaşıyoruz arkadaş halkı dolandırmayı iyi biliyorlar:farao:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Ee gerek varmıydı buna. Hani nüfus cüzdanı değişecekti, ehliyetle falan birleşiyordu. Ama tabi önce şu 24milyon kişiyi bi yolsun sıra kalanlarada gelicek...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Anlamadığım şey şu.Herkes şikayetçi herkes anti hükümet fakat bunlar tulum çıkarıyor :D Aklım almıyor açıkcası bunu.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Anlamadığım şey şu.Herkes şikayetçi herkes anti hükümet fakat bunlar tulum çıkarıyor :D Aklım almıyor açıkcası bunu.

Seçim barajlarında yaptıkları çakalca düzenlemelere bakarsan anlamak için çok da alim olmaya gerek olmadığının farkına varırsın.

Önce ehliyet değişecek. Sonra Nüfus Cüzdanları. Sonra ikisine sahip olanlar bir de onları birleştirmek için para ödeyecek falan filan. Küfür niye serbest değil ki! Böyle anneleri hakkında olan fikirlerimi beyan edemiyorum...
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Neyse ki, ehliyet değişim ücretlerini yeniden gözden geçirme kararı almışlar. :jocolor:
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, vatandaşın tepki gösterdiği 101 TL'lik ehliyet ücreti için indirim müjdesi verdi.

TBMM Plan Bütçe Komisyonu'nda kabul edilen ve Genel Kurul'da da ele alınarak yasalaşması beklenen torba kanun teklifi kapsamında değiştirilmesi planlanan ehliyetlerin yeni hali için 101 lira tutarında 'değerli kağıt bedeli' ödenecek.

Vatandaşın duruma tepki göstermesi üzerine twitter'dan bir açıklama yapan Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanımız ile konuştum. Ehliyet yenileme ücreti yeniden gözden geçirilecek. Ama ücret maliyetin altında olmayacak" dedi.
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
ölümü göster felce razı et :jocolor: gözden geçirse ne olacak anca 50 tl olur sizce o kadar edermi o kağıt zımdbırtı :pr:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Abi gözden geçirsin 1 TL alsa ne olacak ? 24 Milyon TL yapar. Bu kadar mı borçu var bu ülkenin. benzinden,sigaradan,alkolden,taşıttan vs. fazla fazla aldığın vergiler yetmiyor mu :silent:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
101 TL nın zaten 1 TL sı kart parası 100 TL sı sorma ver parası. ne maliyeti.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
bence bu 5 veya 10 yılda sağlık kontrolü işini 50 yaş üstü sürücülerde geçerli olsa daha iyi olur. 5 yılda bir onamı koşuşturupduracaz? Vize olayına çevirdiler işi. Mada faka :queen:

aynen bendede bi faka :queen:
önce ehliyetten alacaklar paraları sonra kimlikle ehliyetler birleşecek ordanda alacaklar paraları artık soktular birde şemsiye açıyorlar içerde...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
dün hürriyet de haber çıktı, ehliyet sahiplerine müjde, bakan şimşek ücreti tekrar gözden geçireceklerini belirtti diye...

lan bakan şimşek dese ki herkese 100 tl, o zaman müjde olur..

adamların kafası çalışmıyo mu da tepki üzerine tekrar gözden geçirecez diyolar anlamak mümkün değil...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
Seçim barajlarında yaptıkları çakalca düzenlemelere bakarsan anlamak için çok da alim olmaya gerek olmadığının farkına varırsın.

Önce ehliyet değişecek. Sonra Nüfus Cüzdanları. Sonra ikisine sahip olanlar bir de onları birleştirmek için para ödeyecek falan filan. Küfür niye serbest değil ki! Böyle anneleri hakkında olan fikirlerimi beyan edemiyorum...

Öyle diyorsunuzda bu düzenlemeyi yapmaları için seçilmeleri gerekliydi.Seçilirken neredeydi bu millet ? Anlamıyorum inatla.Anlamak istemiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------

Devlet değil.HÜKÜMET.[/QUOTE
hatice ye degil neticeye bakak 2.424.000.000 lira biz3 girecek:d

Onunla sınırlı olsa iyi.Tüv Türk artık çiftçilere mesaj atmaya başlamış.Traktörleri getirin vizeye diye.Trafiğe çıkması yasak olan taşıtı adam min. 100km nasıl götürsün.1500 lira masrafları olacak yazık...

2. el oto pazarlarına satıştan %18 kdv'de geliyor bilginize :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Ehliyet yenileme (Değerli kağıt bedeli 101 lira)

http://www.change.org/tr/kampanyalar/tbmm-ba%C5%9Fkan%C4%B1-cemil-%C3%A7i%C3%A7ek-de%C4%9Ferli-ka%C4%9F%C4%B1t-bedeli-101-lira-olmamal%C4%B1-ehliyeticin101tlveremem


Arkadaşlar bu konu hepimizi ilgilendiriyor o yüzden lütfen duyarlı olalım ve bu adaletsizliğe karşı sesimizi duyuralım...

http://sozcu.com.tr/2013/gunun-icinden/vatandasa-yeni-kazik.html

http://www.memurhaber.com/24-milyon-ehliyet-sahibine-kotu-haber-h18767.html

http://gundem.milliyet.com.tr/ehliyet-degisiyor-yeni-ehliyet/gundem/detay/1731426/default.htm

http://haber.mynet.com/ehliyetlerde-yeni-duzenlemeye-gidiliyor-706990-guncel/

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23646888.asp (Burada diğer bilgilerden farklı olarak 89 lira deniliyor.)

Teklifin yasalaşması halinde, halen 24 milyon sürücünün, ehliyetlerini yönetmelikle belirlenecek süreler içinde yenisiyle değiştirmeleri gerekecek. Bu süre içinde ehliyetini değiştirenlerden harç ücreti alınmayacak. Ancak 89 liralık değerli kağıt bedeli ödenmesi gerekecek. Süresi içinde bu değişimi yapmayan sürücüler ise ilk kez ehliyet alıyor, gibi işlem görerek araç sınıfına göre 110 lira ile 556 lira arasında değişen harç bedellerini de ödemekle yükümlü olacaklar. Örneğin en yaygın sürücü belgesi grubu olan B grubunda harç tutarının 334 lira olduğu düşünüldüğünde, sürücünün ödemesi gereken tutar 89 liralık kağıt bedeliyle birlikte 423 liraya ulaşacak. D,E ve G sınıfı ehliyetlerde ise bu tutar 556 liraya ilaveten 89 lira olacak.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Ben ehliyetimden memnunum değiştirmek istemiyorum. Yeni nufuslarda bütün hepsi içinde olacak. Bunlar vatandaşı aptal yerine koyuyor. Millet vekiline ve hakime trafik cezası yazılmıyor, meclise, adalet bakanlığına bildiriliyor. Ben bu ülkenin sahibiyim. Millet vekili Ankara'ya gitmek için önümde 9 takla atıyor, hakim benim memurum.Ücretlere , emekli maaşlarına sadaka gibi zam kendilerine asgari ücret gibi zam. Önce istenen çok para mı yoksa gereksiz yapıldığı mı?
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli; ehliyet değişikliğinde ödenecek miktarı

sadece maliyetini karşılayacak şekilde 15 lira olarak değiştirdiklerini açıkladı.
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli; ehliyet değişikliğinde ödenecek miktarı

sadece maliyetini karşılayacak şekilde 15 lira olarak değiştirdiklerini açıkladı.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Eğer maliyet hakikaten hakikaten 15 lira ise ilk istenen 101-15= 86 lira aradaki fark neyin nesidir ?

Bunu vergi diye açıklarlarsa bu oran % 475 'e tekabül eder. Dünyada böyle bir vergi oranı varmı ? Bunun açıklaması yapılmadıkça , devletin her istediği vergiye toplum tepki koyar. Böyle abuk subuk vergi oranlarıyla ve deli dumrul icat vergilerle , zorla kaçağa özendiriliyoruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst