24 milyon ehliyet sahibine kötü haber

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
yatacak yeriniz yok lan sizin. küfür edicem edemiyorum banlanıcam. çok kötü kadın evladısınız olm siz ya. o aradı 86 TL kimin oğluna gidecekti acaba?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Peki ben şimdi yeni ehliyet aldım, bende mi yenileteceğim yoksa sadece ehliyet alalı 10-15 sene olanlar mı?
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
15 liralar da birilerinin cebine gidecek bunun maliyeti nedir ya 1-2 lirayı geçer mi karton parçası? Çip mip de istemiyorum ben çok lazım.
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
271
Tamamen saçma bir uygulama. 5 yılda değil her yıl sağlık kontrolü yapılsa eyvallah tamam hatta çok iyi olur. Fakat zaten ehliyet alırken 700-800 tl harcıyoruz. Neden beş yılda bir "değerli kağıt" ücreti ödeyelim ? Mevzu parada değil ödediğimiz para üzerinden bir daha para alıyorlar Allah ıslah etsin.
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Değişmesi gereken millet vekili ve hakim ehliyetleridir, rengide değişmelidir. Nedeni bizim gibi ceza ödemiyorlar. Millet vekili meclise yargıç adalet bakanlığına bildiriliyor. Yani vekilimiz ve memurumuz bizim gibi eşitlik ilkesine tabi değil.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Bu ehliyetleri 15 liraya değiştirtip daha sonrada kimlikler değişince artık ehliyet değil herşey için tek kart kimlik belgesi olacak deyip bir de ona para isterler!...
Kötünün iyisi deyip oy verdiğimiz her parti aynı bokun laciverdi misali hep vatandaşın sırtına biniyor
Ne ben ne de bir başkası haksız yere vergi harici bizlerden uyduruk nedenlerle toplanan bu paraları helal etmez
Yazıklar olsun!...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
maliyetini alacaz dediler 15 tl ye indirdiler...peki inmeden önce aradaki fark ne olacaktı, nasıl bir hesap kitap sonucunda 101 lira rakamını buldular çok merak ettim..
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Bu ehliyetleri 15 liraya değiştirtip daha sonrada kimlikler değişince artık ehliyet değil herşey için tek kart kimlik belgesi olacak deyip bir de ona para isterler!...
Kötünün iyisi deyip oy verdiğimiz her parti aynı bokun laciverdi misali hep vatandaşın sırtına biniyor
Ne ben ne de bir başkası haksız yere vergi harici vatandaşlardan uyduruk nedenlerle toplanan bu paraları helal etmez!
Devlet büyükleri kendi maaşlarına zam söz konusuysa hemen oy çokluğu ile kabul edilir ama emekliye memura zam söz konusu olunca 40 lira için 40 takla atar 40 kere görüşürler!
Ondan sonrada bütçe açık verince bu vatandaşı nasıl daha fazla soyarız soğana çeviririz diye düşünüp bunları bulurlar!
Yazıklar olsun!...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
2002 yılından beri "bu sene ilk okul mezunlarına son şans!" diye her sene adamlara aracı olsun olmasın ehliyet aldırdılar.Bizim sokaktaki 64 yaşındaki baharatçı bile aldı yahu.Adam 64 yaşında.Ben biliyorum bir gözü katarakttan kapalı.Nasıl bir sağlık kontrolü bu ? Biraz merak edip araştırdım.Değerli kağıt bedeliymişmiş.TÜRKİYE CUMHURİYET'i ilk kurulduğu günlerde alıyormuş değerli kağıt bedelini.O da devlet tahvili gibi özel kağıtlarla yatırım yapanlar için veya devlete ait kurumlardan hisse senedi alındığı zaman filan.Yani yoklukta gerçekten değerli kağıt olduğu için,bunu üretecek tesislerimiz olmadığı için.Bu bedel tekrar ne zaman alınmaya başlanmış biliyormusunuz ? 24.05.2004! Basit kırtasiye bedeli(kdv ve ötvsiz hesaplanarak alınan kağıt mürekkep vb.) uygulama kalkmış değerli kağıt bedeline dönmüş.Hepimiz ödeyebilecek güçteyiz.Çoğu insan bunu ödeyebilir.Sorun bu mu peki ? Hayır...
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
yatacak yeriniz yok lan sizin. küfür edicem edemiyorum banlanıcam. çok kötü kadın evladısınız olm siz ya. o aradı 86 TL kimin oğluna gidecekti acaba?

Söyleyeyim.... Kötü Kadın Evladına gidecekti abicim yine. OBÇ yazmak yasak mı acep? Yasakçı zihniyet içinde yaşadıkça insan düşüne düşüne yazmaya başlıyor.
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15 lira bile değil maliyetleri
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
he 15 tl'ye halledilebilecek bir durumdu yani (aslında 15 tl bile fazla ama neyse) eee arada ki 86 tl'lik fark hangi bakanın cebine gidecekti o zaman bunu da bir açıklarsanız memnun oluruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Din tüccarı hırsızlar olmasa on numara vatan burası. Toprağından mı, havasından mı nedir var bir gudubetlik.
 
Katılım
16 Ara 2012
Mesajlar
253
AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli; ehliyet değişikliğinde ödenecek miktarı

sadece maliyetini karşılayacak şekilde 15 lira olarak değiştirdiklerini açıkladı.

Meali: Ulan az daha 86 lira düdüklüyorduk vatandaşı...Tühhh,bu gezi eylemleri,üzerine mısır devrimi falan bayağı bir YUSUFçuk olduk...
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Ben ehliyetimden memnunum değiştirmek istemiyorum. Yeni nufuslarda bütün hepsi içinde olacak. Bunlar vatandaşı aptal yerine koyuyor. Millet vekiline ve hakime trafik cezası yazılmıyor, meclise, adalet bakanlığına bildiriliyor. Ben bu ülkenin sahibiyim. Millet vekili Ankara'ya gitmek için önümde 9 takla atıyor, hakim benim memurum.Ücretlere , emekli maaşlarına sadaka gibi zam kendilerine asgari ücret gibi zam. Önce istenen çok para mı yoksa gereksiz yapıldığı mı?

Hakim trafik kazalı davalarda olay yerine keşife gittiği vakit eğer gerekli görürse teknik bilirkişiye ölçüm yaptırmak için trafiği polise veya jandarmaya kestirebiliyor. Bunun haricinde trafikte bir üstünlüğü veya dokunulmazlığı yok. Kural ihlali ve Park yasağı ihlallerinde hakimde olsa savcı da olsa ceza kesiliyor. ( aslında çoğu zaman polis "adli makamlara bağlı olduğu için " kesmiyor, ama işlem yapan memurlarda var )

Hakim veya savcıya trafik cezası kesilmediği ve adalet bakanlığına iletildiği bilgisine nerden ulaştınız ??? Bir link verebilirmisiniz ?
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Hakim savcı falan bilmem de milletvekillerine milyarlarca lira maaş bağlayıp ondan sonra sanki ambulans şöförü gibi iltimas tanıyıp da vatandaşın canına kast edercesine trafik kurallarına riayet etmeden araç kullandığında ceza kesmeyen zihniyet sonucunda malum bir vekil ile ilgili haberde "polis durdurunca rencide oldum" demesine şaşmamak lazım
Bu vekillere ve bu zihniyete gelsin Ankaralı Tugut abimizden...:jocolor:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst