Peki ben şimdi yeni ehliyet aldım, bende mi yenileteceğim yoksa sadece ehliyet alalı 10-15 sene olanlar mı?
yatacak yeriniz yok lan sizin. küfür edicem edemiyorum banlanıcam. çok kötü kadın evladısınız olm siz ya. o aradı 86 TL kimin oğluna gidecekti acaba?
AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli; ehliyet değişikliğinde ödenecek miktarı
sadece maliyetini karşılayacak şekilde 15 lira olarak değiştirdiklerini açıkladı.
Ben ehliyetimden memnunum değiştirmek istemiyorum. Yeni nufuslarda bütün hepsi içinde olacak. Bunlar vatandaşı aptal yerine koyuyor. Millet vekiline ve hakime trafik cezası yazılmıyor, meclise, adalet bakanlığına bildiriliyor. Ben bu ülkenin sahibiyim. Millet vekili Ankara'ya gitmek için önümde 9 takla atıyor, hakim benim memurum.Ücretlere , emekli maaşlarına sadaka gibi zam kendilerine asgari ücret gibi zam. Önce istenen çok para mı yoksa gereksiz yapıldığı mı?