24 milyon ehliyet sahibine kötü haber

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
24 milyon sürücü ehliyeti değişiyor. Değişiklik sırasında harç alınmayacak ancak 101 lira değerli kağıt bedeli tahsil edilecek.
TBMM Plan Bütçe Komisyonunda benimsenen ve Genel Kurulda da ele alınarak yasalaşması beklenen torba kanun teklifi ile ehliyeti olan vatandaşa yeni bir külfet geliyor

Sürücü belgeleri, ömür boyu kullanılamayacak ve 5 ya da 10 yıllık periyotlarla yenilenecek. Yenileme sırasında sürücünün sağlık durumu kontrol edilecek. Ehliyet sahibi olan ancak daha sonra sağlık sorunu yaşayanlara yeniden ehliyet verilmeyecek.

Kanun teklifindeki maddeye göre, 24 milyon sürücü ehliyetini değiştirirken trafik harcı vermeyecek. Ancak 'Değerli kağıt bedeli' ödeyecek. Bu miktar 2013 yılı için 101 lira olarak tespit edildi.

Böylece Maliye 24 milyon sürücünün her birinden yeni ehliyet için 101 lira alacak.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
bence bu 5 veya 10 yılda sağlık kontrolü işini 50 yaş üstü sürücülerde geçerli olsa daha iyi olur. 5 yılda bir onamı koşuşturupduracaz? Vize olayına çevirdiler işi. Mada faka :queen:
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Saglik kontrolu uygulamasi guzel, cok yerinde bi karar bence. Ancak 101 TL. Gibi bir miktar rant meselesinden baska bi sey degil en fazla 5 TL. Si var bu isin.
 
Katılım
25 Şub 2012
Mesajlar
352
Sağlık kontrolü uygulaması güzel, chip güzel. Ama 101 lira nedir arkadaş? 20 olsa 30 olsa anlarım. Ama bu açık açık haraçtır. Ayıp ayıp.
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.424.000.000 tl devlet babaya
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Eski ehliyetlere verdiğimiz 50lirayı da iade edecekler mi:farao:
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Ben verdim bile, verirken inanılmaz bir haz alıyorsunuz arkadaşlar tavsiye ederim.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
sonrada kimlikleri değiştirirler onada 100 lira veririz sonra pasaportları değiştirirler sonra hepsini tek kimliğe toplarlar bu böyle devam eder :D
 
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Konu hakkında BİMER e şikayette bulundum.

Sizlerde bulunun ki en azından tepkimizi ortaya koyalım , VELEV Ki işe yaramasın.

Bi grup olsak her şehirde böyle saçma sapan şeyleri harçları zamları

protesto etsek ne olur ? böyle bişiy kesinlikle organize edilmeli..
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Değerli kağıt parası neymiş altınmı pırlantaylamı süsleyeceklermiş. Görende hisse senedinin üzerine basıcaklar ehliyeti sanar ::puro::

Benden 10 lira çalışır en fazla oda B2 yide ekleticez diye ::puro:: :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Konu hakkında BİMER e şikayette bulundum.

Sizlerde bulunun ki en azından tepkimizi ortaya koyalım , VELEV Ki işe yaramasın.

Bi grup olsak her şehirde böyle saçma sapan şeyleri harçları zamları

protesto etsek ne olur ? böyle bişiy kesinlikle organize edilmeli..

Protesto etsek şunlar olur:

- Barışçı eyleme polis biber gazıyla müdahale eder.
- Bunu gören insanlar destek vermeye gelir.
- Polis daha çok gaz kullanır.
- Destek daha da artar.
- Haber kanalları bunların hiçbirini göstermez.
- Polis tazyikli su, cop, gaz, plastik mermiyle saldırmaya devam eder.
- İnsanlar ölür, yaralanır.
- Yaralılar bir camiye sığınır.
- Seyrek bıyıklı asabi şahıs "camide grup seks yaptılar!!11!!bir!" der.
- Kazlıçeşme'de miting düzenlenir.
- Aynı şahıs mitingde şunları der:
---"Bunların amacı ehliyet değil."
---"Zaten hiçbirinin ehliyeti yok."
---"Araba kullanmasını biz çok iyi biliriz."
---"B ehliyetli bacılarıma saldırdılar."
---"Bu ülkeye en çok arabayı biz getirdik."
---"CeHaPe zihniyeti zamanında öküz arabası vardı."
- Eli sopalı elemanlara polis izin verir, saldırtılır.
- Ankaralı yancısı "belediye önündeki fışkiyeyi kim kırdı" der.
- Yahudi lobisi, faiz lobisi, dış mihraklar vb. suçlanır.

İnanmayan varsa söylesin :)
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
145
ne zaman başlayacak bu uygulama peki belli mi tarihi.ilk çevirmede yermiyiz ceza
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst