- Katılım
- 27 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,428
- Konu Yazar
- #1
24 Nisan sabah 7:00 da Bandırma'ya İdo Feribot ile gittik bandırmaya yaklaşık 2 saat içinde ulaştık.
Bandırma'dan Erdek'e yol güzel toplam 22 km.
Erdek'de ne yapılacak ne yenilecek onları Cüneyt ve İsmet'ten öğrendik.
Kahvaltılık börek, poğaça falan alıp Melis çay bahçesinde mis gibi çay ve ayran ile götürdük.
sonra biraz gezinti yapıp yer ayırttığım Hotel Benan'a doğru gittik.
Bu arada Hotel Benan Mustafa Bey ve Aşçı Emin Amcaya çok çok sevgilerimi bildirmek isterim.
Otel odasından manzaralar
Burası otelin bulunuduğu Ocaklar Beldesi Plajı
Heryer Gelincik ve Papatya
Gelincik, Papatya ve büyükbi çiçek
Manzara muhteşem
otel odasından Güneşin doğuşunu çektim ama süper idi





Evet Kapıdağ Turuna başladık












eee bensiz olmaz dimii












Turanlar Köyü






Kuzu çok şekerdi

Çiçekler arasında güzel bi çiçek


evet gezmeye devam














Toplam 110 km lik bi gezi oldu yol genelde topraktı ama manzara muhteşemdi 3,5 saat motor tepesinde geçti
tabi ayaklar bitti bende masaj yaptırıyorum

Erdekten manzaralar











manzaranın çoğu benim< olmuş :haha:

Profil verdik ama :hihi:

aaaa buda ne

Bandırma'dan Erdek'e yol güzel toplam 22 km.
Erdek'de ne yapılacak ne yenilecek onları Cüneyt ve İsmet'ten öğrendik.
Kahvaltılık börek, poğaça falan alıp Melis çay bahçesinde mis gibi çay ve ayran ile götürdük.
sonra biraz gezinti yapıp yer ayırttığım Hotel Benan'a doğru gittik.
Bu arada Hotel Benan Mustafa Bey ve Aşçı Emin Amcaya çok çok sevgilerimi bildirmek isterim.
Otel odasından manzaralar
Burası otelin bulunuduğu Ocaklar Beldesi Plajı
Heryer Gelincik ve Papatya
Gelincik, Papatya ve büyükbi çiçek
Manzara muhteşem
otel odasından Güneşin doğuşunu çektim ama süper idi





Evet Kapıdağ Turuna başladık












eee bensiz olmaz dimii












Turanlar Köyü






Kuzu çok şekerdi

Çiçekler arasında güzel bi çiçek


evet gezmeye devam














Toplam 110 km lik bi gezi oldu yol genelde topraktı ama manzara muhteşemdi 3,5 saat motor tepesinde geçti
tabi ayaklar bitti bende masaj yaptırıyorum

Erdekten manzaralar











manzaranın çoğu benim< olmuş :haha:

Profil verdik ama :hihi:

aaaa buda ne
