24 - 27 nisan Kapıdağ Gezimiz

Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
24 Nisan sabah 7:00 da Bandırma'ya İdo Feribot ile gittik bandırmaya yaklaşık 2 saat içinde ulaştık.
Bandırma'dan Erdek'e yol güzel toplam 22 km.
Erdek'de ne yapılacak ne yenilecek onları Cüneyt ve İsmet'ten öğrendik.

Kahvaltılık börek, poğaça falan alıp Melis çay bahçesinde mis gibi çay ve ayran ile götürdük.

sonra biraz gezinti yapıp yer ayırttığım Hotel Benan'a doğru gittik.
Bu arada Hotel Benan Mustafa Bey ve Aşçı Emin Amcaya çok çok sevgilerimi bildirmek isterim.
Otel odasından manzaralar
27nisan2007001qt4.jpg

27nisan2007002ai8.jpg

27nisan2007003ln2.jpg

27nisan2007004gw1.jpg

Burası otelin bulunuduğu Ocaklar Beldesi Plajı
27nisan2007005ca1.jpg

27nisan2007006az0.jpg

27nisan2007007gv0.jpg

27nisan2007008bq4.jpg

Heryer Gelincik ve Papatya
27nisan2007009yz9.jpg

27nisan2007010wv9.jpg

27nisan2007011iv3.jpg

27nisan2007012ho9.jpg

Gelincik, Papatya ve büyükbi çiçek :D
27nisan2007013ze9.jpg

27nisan2007014if6.jpg

27nisan2007015pt5.jpg

Manzara muhteşem
27nisan2007016tv3.jpg

27nisan2007017fa8.jpg

otel odasından Güneşin doğuşunu çektim ama süper idi





Evet Kapıdağ Turuna başladık












eee bensiz olmaz dimii :D












Turanlar Köyü






Kuzu çok şekerdi

Çiçekler arasında güzel bi çiçek :D


evet gezmeye devam














Toplam 110 km lik bi gezi oldu yol genelde topraktı ama manzara muhteşemdi 3,5 saat motor tepesinde geçti
tabi ayaklar bitti bende masaj yaptırıyorum :D

Erdekten manzaralar











manzaranın çoğu benim< olmuş :haha:

Profil verdik ama :hihi:

aaaa buda ne :p
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
fotolar şahane , emeğinize sağlık
daha nice kazasız belasız gezilere :cat:
farınız ve yolunuz hep açok olsun
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
çok güzel bir gezi yapmışsınız,paylaşım için teşekkürler Cem
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
cook güzel görüntüler kazasız belasız birşekilde devamını dileriz:mrgreen:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel gezi olmus paylasım için teşekkürler:cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
elinize sağlık güzel bir gezi olmuş.
bu resimlerin çekildiği yerler genelde ocaklar civarı mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst