23 Eylül Ankaradan ESKİŞEHİR Odunpazarı' na festivale gidiyoruz...

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Selamlar,

23 Eylül Cuma sabah saat 7 gibi, bir Yamaha XJ6N bir GV250 bir VN800 ve bir araba olarak eskişehire doğru festivale yola çıkıyoruz. Ankara' dan cuma sabah eskişehire festival için gidecek var ise haberleşelim ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst