- Katılım
- 27 Kas 2005
- Mesajlar
- 28
- Konu Yazar
- #1
herkese iyi akşamlar..22 şubat sabahı harika bir hava vardı.biz de bunu değerlendirelim dedik ve sabah kahvaltımızı şileye 30 km kala yer alan gözlemecilerde yaptık.
insan şehrin gürültüsünden uzak kalınca nasılda huzur buluyor buraları bir de baharda ve yazda görün,heryer yemyeşil...
tabi önce hijyen büşra gözlemenin sahibi ablayı yaklaşık 4 yıldır tanıyoruz.çok iyi bir hanım,eşi de öyle.siparişi verdik ama biz onlara kıyamayız,masanın temizlenmesi bizden...
şiparişler gelene kadar etrafı gezelim,birkaç kare çekelim dedik
şte metzeller ın en sağlam modeli.sizin için test ettik
hamak keyfini kim istemez ki??biz de kahvaltıdan önce sırayla binelim dedik ama timur inmek bilmedi ki
bana da ancak sallamak düştü..
acıktık..ve yavaş yavaş masaya yaklaşmaya başladık..
işte olay mahali..örtüye bakar mısınız..insanın ister istemez karnı acıkıyor..
siparişler geliyor..gözlemeler bende havva ablada da bir demlik çay var..
yorum sizin ..
gözlemelerimizi yedik,çayımızı içtik..sıra küçük misafirimizde..
bizim için harika bir geziydi.dönüş yolumuzu ömerli ile sonlandırdık.umarım siz de beğenmişsinizdir.sevgilerimizle
insan şehrin gürültüsünden uzak kalınca nasılda huzur buluyor buraları bir de baharda ve yazda görün,heryer yemyeşil...
tabi önce hijyen büşra gözlemenin sahibi ablayı yaklaşık 4 yıldır tanıyoruz.çok iyi bir hanım,eşi de öyle.siparişi verdik ama biz onlara kıyamayız,masanın temizlenmesi bizden...
şiparişler gelene kadar etrafı gezelim,birkaç kare çekelim dedik
şte metzeller ın en sağlam modeli.sizin için test ettik
hamak keyfini kim istemez ki??biz de kahvaltıdan önce sırayla binelim dedik ama timur inmek bilmedi ki
bana da ancak sallamak düştü..
acıktık..ve yavaş yavaş masaya yaklaşmaya başladık..
işte olay mahali..örtüye bakar mısınız..insanın ister istemez karnı acıkıyor..
siparişler geliyor..gözlemeler bende havva ablada da bir demlik çay var..
yorum sizin ..
gözlemelerimizi yedik,çayımızı içtik..sıra küçük misafirimizde..
bizim için harika bir geziydi.dönüş yolumuzu ömerli ile sonlandırdık.umarım siz de beğenmişsinizdir.sevgilerimizle