22 Nisan Doğum Gününüz Kutlu olsun

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Başta Olcan138 ve darkform olmak üzere 22 nisan tarihinde doğan tüm üyelerimizin doğum günleri kutlu olsun :rendeer: Nice mutlu yıllara!

Olcan 'cım yarın Erhan palyaço fotonu yapar ekler :p şimdilik bu kuru mesajla idare ediver :bounce:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyiki dogmusunuz ha solemısmıydım daha once??:mrgreen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Oldun139 :p



Heppi pörttey tu yuuuuuuuuu Olcan :cat: :rendeer: :rendeer: :)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Olcan 'cım yarın Erhan palyaço fotonu yapar ekler :p şimdilik bu kuru mesajla idare ediver :bounce:

Normal fotoğraf koyarsak bence yeterli olur:cherry:

Olcan138 ve darkform doğum gününüz kutlu olsun nice senelere.:rendeer:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
doğum gününüz kutlu olsun :)

hb2u.gif
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Nice yıllara olcan'ım ve darkform...

Foto süper olmuş Erhan,ellerine sağlık:p
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Teşekkür ederim:rendeer:

Umarım 189'a kadar:p MT ile beraber, motosiklet üstünde ve değerli motosikletçilerle birlikte devam ederiz...

Kendi doğum günüm olması iyi olmuş, zaten üşeniyordum, en azından ben uğraşmayacağım photoshopla falan...:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tüüüüüüüüüüü Olcan cım özür ya ::utangac: ::utangac: Doğum günün kutlu olsun şekerpare cimmm :) :rendeer:

cake5wsnf2dg8.gif
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat: nice mutlu senelere :cat:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Aaaa.... Ben niye görmemişim ya. ::utangac: ::unsure::

İyiki doğmuşsun Olcan. ::wish:: Nice senelere ::sorcerer

Az önce pasta yedim. :mrgreen: Senin doğum günün niyetine yemiş olayım bari. :cherry:



MotoGp de de tanışamadık ya. :pr: Fuarıda sen hatırlamıyorsun. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Fuar da kim seni tanımış ki Özgür :mrgreen: :pr: Senin suçun :silent:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eee yani cevabıda kendin biliyorsun işte :) Herkes ben mi canım, yanıma dişi dişi diye geldiler :mrgreen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst