22-24 haziran da kanuni windy s 125 ile 1070 km akşehir-izmir-akşehir

Katılım
22 May 2012
Mesajlar
55
22-24 HAZİRANDA YAPMIŞ OLDUĞUM AKŞEHİR ÇIKIŞLI AKŞEHİR-İZMİR-ÇEŞME-İZMİR-AKŞEHİR GEZİMİ KANUNİ İLE UZUN YOLA ÇIKILIR MI DİYE TEREDDÜT YAŞAYAN ARKADAŞLAR İÇİN PAYLAŞMAK İSTEDİM. BU ARADA GİDİŞ GELİŞ YOLCULUKLARIM GECE OLDUĞU İÇİN FOTOĞRAF ÇEKEMEDİM KUSURA BAKMAYIN DEDİĞİM GİBİ SADECE BİLGİLENDİRMEK AMACI İLE PAYLAŞIYORUM. MOTORUMA GEREKLİ YÜKLEMELERİ YAPTIKTAN SONRA C.TESİ SAAT 18:00 CİVARINDA YOLA ÇIKTIM YOLCULUK BOYUNCA ORTALAMA 90 KM HIZLA İLERLEDİM AFYON-UŞAK VE SALİHLİ OLMAK ÜZERE 20 ŞER DAKİKALIK 3 KERE MOLA VERDİM VE GECE 12:10 DA İZMİR E VARDIĞIMDA MOTORUM 443 KM Yİ GÖSTERİYORDU. BU 443 KM LİK YOLCULUKTA MOTORUM 12,29 LT BENZİN YAKTI 4,75 LİTRE FİYATINDAN 58,38 TL YANİ 1 LİTRE BENZİN İLE 36 KM YOL GİTTİM P.TESİ 200 KM ARTÇIM İLE ÇEŞME YAPTIK GELDİK VE AKŞAMI 11:30 DA TEKRAR YÜKLENİP AKŞEHİR E DOĞRU YOLA ÇIKTIM SAAT SABAH 6:10 DA EVDEYDİM DÖNÜŞÜ BİRAZ YAVAŞ GELDİM MOTORUM DÖNÜŞTE DE YİNE AYNI BENZİNİ YAKTI. EVET ARKADAŞLAR BENİM GEZİMDEN AKTARACAKLARIM BU KADAR UMARIM UZUN YOLA HATTA GECE YOLCULUĞUNA ÇIKACAK ARKADAŞLARA Bİ FAYDASI DOKUNUR UNUTMADAN MOTORUNUZ NE OLURSA OLSUN BAKIMLARINI DÜZENLİ YAPTIĞINIZ TAKTİRDE SİZİ İSTEDİĞİNİZ YERE GÖTÜRÜR. OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
bikaç foto olaymış tadından yenmezmiş :) ben seyhan 125t le aynı gün,düzce ankara ankara düzce yaptım,öle gitmez etmez bilmem ne diye bişey yok kadeşim,12 senedir kanuni kullanıyorum,bir kere yolda kaldım,oda çantaya döşedigim ledlerin kablolarında şase yaptı,sigorta degiştim devamm:cherry:
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
55
bi dahaki sefere inşallah bayram tatili için güzel planlarım var...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------

Uşakta görüşseydik keşke arkadaşım

gece geç saatlerde uşaktaydım dönüşte giderken bp dönerken de total de dinlenme molası vermiştim karşılıklı zaten :) bi dahaki sefere paslaşır buluşuruz umarım
 
Katılım
28 Kas 2012
Mesajlar
200
Gezmek gerçekten güzeldir.Ben Ankaradan Diyarbakıra geldim.Bende de Mondi var.Bakımlarını kendim yaptığım sürece hiç sorun çıkarmıyor Nede olsa garantisi benim.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çinli malı motorlarda kendilerini kanıtlamış oldu bu arada. Gezilerde biçok cin malı motor kullanıldı ve hepsi sapasaglam masallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst