22.06.2008 Pazar - [KIYIKOY/KASTRO gezisi.]

Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Babacı Yanlıslıkla ıkıcı Kopru Yoluna Gırdı...gelır Yarım Saate Kadar
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar,
çok istememe rağmen katılamadığım bu gezimizi çok merak ediyorum:silent: Şu kaza olayı iyice şimdiden sıktı canımı, umarım tüm kardeşlerim sağ sağlim dönmüştür. Bizlşeri merakta koymayınız:cyclopsan
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
Arkadaşlar,
çok istememe rağmen katılamadığım bu gezimizi çok merak ediyorum:silent: Şu kaza olayı iyice şimdiden sıktı canımı, umarım tüm kardeşlerim sağ sağlim dönmüştür. Bizlşeri merakta koymayınız:cyclopsan

bizim herşey güzeldi muzaffer abi kaza TEM de karşı yonde oldu pejo partner di içinde 1 bebek 1 çocuk 3 4 tane de yetişkin vardı biz ambulanslar gelebilsin diye trafiğin akışını hızlandırmaya çalıştık yaralılar müdahele edileblir gibi diğildi ilk yardım bilgimizn de ne akdar eksik oldugunu görmüş olduk onlarca insan sadece sağa sola koşturup duruyordu çok fenaydı bu konuda bişler yapmamız gerek diye düşünüyorum en azından ilk yardım ve ilk müdadahele :pr:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar,
çok istememe rağmen katılamadığım bu gezimizi çok merak ediyorum:silent: Şu kaza olayı iyice şimdiden sıktı canımı, umarım tüm kardeşlerim sağ sağlim dönmüştür. Bizlşeri merakta koymayınız:cyclopsan

abi kazanın bizimle alakası yok fakat ilk müdahaleyi biz yaptık.

çok feci bir kaza idi allah rahmet eylesin bir bayan yanımızda ambulans gelene kadar vefat etti.:pr:

kafasından yaralanmıştı ve aşırı kanaması vardı.
ortalık çok kötüydü abi zaten fena etkilendim eve gelmekten başka bi r düşüncem yoktu
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
bizim herşey güzeldi muzaffer abi kaza TEM de karşı yonde oldu pejo partner di içinde 1 bebek 1 çocuk 3 4 tane de yetişkin vardı biz ambulanslar gelebilsin diye trafiğin akışını hızlandırmaya çalıştık yaralılar müdahele edileblir gibi diğildi ilk yardım bilgimizn de ne akdar eksik oldugunu görmüş olduk onlarca insan sadece sağa sola koşturup duruyordu çok fenaydı bu konuda bişler yapmamız gerek diye düşünüyorum en azından ilk yardım ve ilk müdadahele :pr:
çok haklısın dostum bu konuda hepimiz koca bir sıfır aldık.... koca bir SIFIR!:pr:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
abi kazanın bizimle alakası yok fakat ilk müdahaleyi biz yaptık.

çok feci bir kaza idi allah rahmet eylesin bir bayan yanımızda ambulans gelene kadar vefat etti.:pr:

kafasından yaralanmıştı ve aşırı kanaması vardı.
ortalık çok kötüydü abi zaten fena etkilendim eve gelmekten başka bi r düşüncem yoktu
aynen abi:(


arkadaşlar bendeki resimleri yarın topiğe ekleyeceğim şu an moralim çok bozuk kusura bakmayın........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar,gezinin tatsız bir kaza ile sonuçlanması üzücü ancak kazalar her zaman olacaktır.
Ben direksiyon başında 1.5 milyon km den sonrasını hesaplamaktan vazgeçtim.
ve binlerce kaza gördüm.Her kaza sonrasında gaz pedalına basmaktan korkar oldum.
1980 li yılların "deli"si"tedbir adamı" oldu kimse inanamadı.
Sürat olmadan ölümlü kaza olmaz.
Lütfen bu olaydan ders alalım ve trafikte hiç kimseyi riske atmayalım.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
kelleci +nick84 eve geldik ayrıca sizin suzuki an ile köprü çıkışına kadar beraber gittik. o arkadaş bostancı ya gideceği için köprü çıkışında ayrıldık? o arkadaş hakkında bir bilgim yok.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar:pale:

Sizlerin sağ sağlim gelmiş olmasına mı sevinelim yoksa bu kazaya mı kahrolalım kafam karıştı gitti. :pale:

Kaza hakkında bilgi verebilirseniz buradaki arkadaşlarımıza faydalı olabiliriz. örneğin İlk Yardım Konusunda yetersiz olduğumuzu belirtmişsiniz ama feci kazalarda ilk yardımında bir yararı olamayabiliyor. Bendeniz bir çok çeşit kazada müdahaleci olmuş biri olarak, daha önceki forumlarda da belirttim bu İlk yardımın önemini. En Önemli noktasıda soğukkanlılığımızı koruyabilmek ve iç parçalayan manzaralara karşın müdahale edilebilecek kişiyi seçecek bilgiye sahip olabilmek.

Bu kötü tecrübe geçmiş olsun, vefat eden kurbanların ailelerine Allah sabırlar versin:pale::pale:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
dönüşe kadar güzel bi gündü ben sanırım şanslılardanım kazayı görmedim o sırada tuzladan gelen arkadaşlardan birinin zinciri koptugu için arkadaydık sadece trafiğin kalabalıgından kaza oldugunu biliyorum
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
abicim eve gelen herkes bisi yazsada anlasak sag salim vardigini....

Arkadaşlar,
Bizim mesela muhakkak bir adetimiz vardır, birbirimizin telefonunu alırız ve eve varan bir kere çaldırır:cat: Sonuçta geziye katılan sayısı kadar cevapsız arama insanı en mutlu eden şeydir:cat: Hele o kadar kilometreyi gel, Allah korusun eve giderken kaza yap:pale: Başımıza gelmedi değil. Birbirimizden haberimiz olsun:cat::cat:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
eve sağa sağlim varan arkadaşlar topikte belirtsin lütfen.( svd ve erdinç polat) da evlerine varmışlar.

hasan muhammet abi den haber var mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
hayu bırakın olay orda kalsın bız gezımızden bahsedelım lutfen herşeyı oldugu yerdek bırakmak bazen ıyıdır

gezi cok guzeldı bazen ben virajları kacırıp yoldan cıksamda eglencelıydı
karpuz hele oda daha bır renk verdı gezıye
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Çalıştığım için geziye katılamadım. Diğer arkadaşlarla tanışmayı gerçekten istiyordum, ama her işte bir hayır varmış...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çalıştığım için geziye katılamadım. Diğer arkadaşlarla tanışmayı gerçekten istiyordum, ama her işte bir hayır varmış...

bi sonraki geziyi Tekirdağ Taraflarına yaparsınız,biz de Trakya MT olarak ağırlarız.
olur biter
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst