Babacı Yanlıslıkla ıkıcı Kopru Yoluna Gırdı...gelır Yarım Saate Kadar
aman dikkat..............Babacı Yanlıslıkla ıkıcı Kopru Yoluna Gırdı...gelır Yarım Saate Kadar
Babacı Yanlıslıkla ıkıcı Kopru Yoluna Gırdı...gelır Yarım Saate Kadar
Arkadaşlar,
çok istememe rağmen katılamadığım bu gezimizi çok merak ediyorum:silent: Şu kaza olayı iyice şimdiden sıktı canımı, umarım tüm kardeşlerim sağ sağlim dönmüştür. Bizlşeri merakta koymayınız:cyclopsan
Arkadaşlar,
çok istememe rağmen katılamadığım bu gezimizi çok merak ediyorum:silent: Şu kaza olayı iyice şimdiden sıktı canımı, umarım tüm kardeşlerim sağ sağlim dönmüştür. Bizlşeri merakta koymayınız:cyclopsan
çok haklısın dostum bu konuda hepimiz koca bir sıfır aldık.... koca bir SIFIR!bizim herşey güzeldi muzaffer abi kaza TEM de karşı yonde oldu pejo partner di içinde 1 bebek 1 çocuk 3 4 tane de yetişkin vardı biz ambulanslar gelebilsin diye trafiğin akışını hızlandırmaya çalıştık yaralılar müdahele edileblir gibi diğildi ilk yardım bilgimizn de ne akdar eksik oldugunu görmüş olduk onlarca insan sadece sağa sola koşturup duruyordu çok fenaydı bu konuda bişler yapmamız gerek diye düşünüyorum en azından ilk yardım ve ilk müdadaheler:
aynen abiabi kazanın bizimle alakası yok fakat ilk müdahaleyi biz yaptık.
çok feci bir kaza idi allah rahmet eylesin bir bayan yanımızda ambulans gelene kadar vefat etti.r:
kafasından yaralanmıştı ve aşırı kanaması vardı.
ortalık çok kötüydü abi zaten fena etkilendim eve gelmekten başka bi r düşüncem yoktu
abicim eve gelen herkes bisi yazsada anlasak sag salim vardigini....
Çalıştığım için geziye katılamadım. Diğer arkadaşlarla tanışmayı gerçekten istiyordum, ama her işte bir hayır varmış...