- Katılım
- 11 Ocak 2006
- Mesajlar
- 869
ya arkadaşlar min 185 falan diyosunuz gelmesem mi ben acep 
valla 85 bile yapamayıp karizmayı çizdirmek de var orda
zaten ustası değilim bi de 1 senedir oynamıyorum...
r: offf offff.akşama kadar gidip idman falan mı yapsam acep?özel ders mi alsam :mrgreen:
korkutmayın gözümüzü yaaaaaaa
ale:
zaten bi yarım bu tarafta kalacak... :salut: vazgeçer gelmem valla.
valla 85 bile yapamayıp karizmayı çizdirmek de var orda
zaten ustası değilim bi de 1 senedir oynamıyorum...
korkutmayın gözümüzü yaaaaaaa
zaten bi yarım bu tarafta kalacak... :salut: vazgeçer gelmem valla.