21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:

Son durum nedir kim nerne ne zamn olcaz :) biz iki kız başımıza netcez :) tamam tamam profiloya geliriz otoparkada gireriz fakat sonra nasıl bulcam sizi bowling salonunamı gidicem direk saat ka. gibi herkes buluşucak işten çıkışta gelicem ben
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Skullhunter' Alıntı:
Yalan falan olmaz merak etmeyin. Biz orda turnuva şeklinde oynamayacağız bowling salonunda buluşur. Oynamak isteyenleri grublara böleriz. Aynı anda oynayacağız diye bir kural yok. Yine sorun oluyor Korukente uzarız :)


Katılımcı Listesi:
  1. Zuhtupasa
  2. Skullhunter
  3. Araltı
  4. Dostdark
  5. Serkoner
  6. Sadobey
  7. Kartal23
  8. Antonio
  9. Jasmine
  10. Peril
  11. Ashes
  12. Cbr1::kalbim::::kalbim::::kalbim::RR
  13. Slwer
  14. Khutuck
  15. 007
  16. Metehan
  17. Nemrut
  18. cuk_o
  19. necdet
  20. TRADER
  21. zipir
  22. FutureShock
  23. muRRat
  24. alderney
  25. kırmızı
  26. Chief of HardAffairs Dept +1
  27. starsailor
  28. fragrance_chaplin
  29. joker
  30. Niceman
  31. dominator
  32. LaCiVerTSaRi
  33. Leto
  34. alper_tim
  35. vınvın
  36. trenox
  37. Gelişim Sürücü Kursu
  38. Danger0
  39. Sword
  40. Komtan
  41. Bandit
  42. destinyofrock
  43. nezihe
  44. TNT
  45. bigking
  46. CRAZYUSUF
  47. MACGYVER
  48. ...
  49. ...
şimdi düzeldi :)
Murrat değil be yaaa muRRat RRRRRRRRRRleri vurguluyoz RRRRRRRRRleri :queen: :bounce:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alooooooooo peril+1 diyoruzz beee alla alla yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:pr: millet gelenler bowling salonuna gitsin zaten kasklardan tanırız birbirimizi..
çıkışta gazlayalım yaa:)
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
taan tartışmalar bitti artık istihap haddini aşmayalım topic in akşam buluşuoz profiloda o kadar :p
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
Peril' Alıntı:
alooooooooo peril+1 diyoruzz beee alla alla yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:pr: millet gelenler bowling salonuna gitsin zaten kasklardan tanırız birbirimizi..
çıkışta gazlayalım yaa:)

pisko senle kapışcak adam olacakmı ordaaa :p
 
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
31
zaten siz hep toplanın bende gelemeyeyim... :( bir toplantıyada gelip tanısamadım ki hiç birinizle yaw!
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
destinyofrock' Alıntı:
Günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:queen:

Son durum nedir kim nerne ne zamn olcaz :) biz iki kız başımıza netcez :) tamam tamam profiloya geliriz otoparkada gireriz fakat sonra nasıl bulcam sizi bowling salonunamı gidicem direk saat ka. gibi herkes buluşucak işten çıkışta gelicem ben
yaw destin kardeş sen gel profiloya saat 20:00 da çık bowlinge elinde kask ve yakasında kart gördüğün birine yanaş selam ver o seni tanır baktın olmuyo birimizle özelden mesajlaş telleşin orda buluşun bu daha mantıklı sanırım:queen:
bi şekilde bizi tanırsın bak ortama elinde kask olup bi sürü kişi sohbet ediyosa bizim guruptur:wiinkk: :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
Ben gelemıyoruum :( lıstede adım kalabalık yapmasın barı ozru dılerım bıraz gec oldu ama olsun yınede bı haber verım dedım :( hepınıze ıyı eglenceler
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_tim' Alıntı:
yaw destin kardeş sen gel profiloya saat 20:00 da çık bowlinge elinde kask ve yakasında kart gördüğün birine yanaş selam ver o seni tanır baktın olmuyo birimizle özelden mesajlaş telleşin orda buluşun bu daha mantıklı sanırım:queen:
bi şekilde bizi tanırsın bak ortama elinde kask olup bi sürü kişi sohbet ediyosa bizim guruptur:wiinkk: :queen:
Tamam bulurum sizi ben :) şeyyy bide yaka kartı gibi bişiy çıkardım nickimi yazdım olarmı görürsünüz hani:bounce:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
destinyofrock' Alıntı:
Tamam bulurum sizi ben :) şeyyy bide yaka kartı gibi bişiy çıkardım nickimi yazdım olarmı görürsünüz hani:bounce:

ya warya amma kastın kendini relax sen gel oraya hayranların oooooo cenefir geldi die bağırırlar :queen:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
kaça kadar orda takılırsınız bide bowlingden sonra nereye gidilecek çay may olayı için? geç gelme durumu olursa diye.
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen ara birimizi duruma göre haberin olur..
zaten biz rahat 10 a kadar orada kalırız tahminen..
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
destinyofrock' Alıntı:
Tamam bulurum sizi ben :) şeyyy bide yaka kartı gibi bişiy çıkardım nickimi yazdım olarmı görürsünüz hani:bounce:
peril'e katılıyorum. Bu karta amma taktınız ya.Motorcu adamın kaskı olur di mi?
Motorcu adam girişkendir.
-Pardon motosiklet.net'ten misiniz?
diye sorabilecek cesareti vardır :queen:
Bu arada peril ile yarışacakların dikkatine birden gözden kaybolursa sanmayın ki sizi geçip gitti. Sadece motoru durmuş olduğu yerde kalmıştır ehehhehe :cherry:
Bu arada bowling
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
:pr: dün gece çok geç yattım.kötü bi gün geçirdim.sabah işe 2 saat geç kaldım.yolda polis çevirdi.ofiste salak salak insanlarla uğraşıyorum.deli gibi uykum var.saat daha 11 ama çıkmak istiyorum.akşam bütün sinirimi labutlardan çıkarıcam :pr:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadaşlar günaydın bu arada erken gelen arkadaşlar olursa saat 7 gibi ön kapıdan girince en üst katta çay içiyor olacağım bilginize
Ön kapının karşısında benim sarı RS yi görürseniz bilinki yukarıda çay içiyorum
Ayrıca motorda ve kaskımın arkasında net arması var bilginize:rendeer:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
birisi benim ofisi arasın da deden öldü çabuk gel desin.yoksa ben birini öldürücem herkezi cenazeye yollicam :pr:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
muRRat' Alıntı:
peril'e katılıyorum. Bu karta amma taktınız ya.Motorcu adamın kaskı olur di mi?
Motorcu adam girişkendir.

abi o sözler bana ait ama neyse :wiinkk:

abi sende kask olcakmı :silent:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
FutureShock' Alıntı:
birisi benim ofisi arasın da deden öldü çabuk gel desin.yoksa ben birini öldürücem herkezi cenazeye yollicam :pr:
Kanki gaza getirme bizi şimdi basacağız ofisi:queen: :p
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
dostdark' Alıntı:
Kanki gaza getirme bizi şimdi basacağız ofisi:queen: :p
Ben en iyisi yeni topic açiim "haftaya cuma FutureShock ın ofisi basmak için toplanıyoruz" 30-40 kişi gelse ne güzel olur :cat:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murrat sorarım ben sana gene çıktın bakıyorum piyasaya:p iş bana gelince uğraşmadan duramazsın dimi..e senin motorun kaadr olmasa da yapıyo bizimkide bişiler çamur atma bakim:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst