boş diye bir marka yokki benim bildiğim bosh waydostdark' Alıntı:Boş yaka kartı kalmamış arçelik varmış
:queen: Akşam akşam ne iğrenç espiri kendimden utanıyorum![]()
boş diye bir marka yokki benim bildiğim bosh waydostdark' Alıntı:Boş yaka kartı kalmamış arçelik varmış
:queen: Akşam akşam ne iğrenç espiri kendimden utanıyorum![]()
alper_tim' Alıntı:yaparız sana bi yaka kartı dert etme tek eksiğin o olsun:wiinkk:
:queen: Harf eksik diyene bak 0 eksikli CBR 100 RR:queen:CBR1000RR' Alıntı:boş diye bir marka yokki benim bildiğim bosh way![]()
dostdark' Alıntı:Boş yaka kartı kalmamış arçelik varmış
:queen: Akşam akşam ne iğrenç espiri kendimden utanıyorum![]()
fragrance_chaplin' Alıntı:bayatladı o espri artık be küselim![]()
dostdark' Alıntı:bu saat de bu kadar
![]()
hem senin benli ve ben bilmem kocam bilir resimlerin nerde:queen:
dostdark' Alıntı:bu saat de bu kadar
![]()
hem senin benli ve ben bilmem kocam bilir resimlerin nerde:queen:
Rüzgarınoğlu' Alıntı:Ya o yüzdenmi senin sinyallere kadar baktılar hboyraz.Neyseki bi şey bulamadılar arkadaşlar.:cat:
Bu arada bende gelmek isterdim ancak belimi bir elim hata sonucu incittim ve şuan evde yattığım yerden yazıyorum.Arkadaşlar bir başka organizasyonda görüşmek üzere.r:
Sende adama öle ters konuştunki nerdeyse çıkar ehliyetine bakacağım diyecektin.Birde dalga geçer gibi adamın motorunu inceledin o adam senin sinyaline kadar bakmazmı hboyraz...:silent:hboyraz' Alıntı:yok ben sadece onlara bu saatte başka işiniz yokmu diye sordum espiriden anlamıyormuş arkadaş ben ne yapabilirim
mete_han' Alıntı:yav beyler yarın akşam fb gs maçı varmış...orda izleme şansımız olurmu acaba...topiği takip etmekte bayağı zor yav...26.sayfaya gelmiş...
mete_han' Alıntı:yav beyler yarın akşam fb gs maçı varmış...orda izleme şansımız olurmu acaba...topiği takip etmekte bayağı zor yav...26.sayfaya gelmiş...