21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaparız sana bi yaka kartı dert etme tek eksiğin o olsun:wiinkk:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
dostdark' Alıntı:
:p bu saat de bu kadar:p
hem senin benli ve ben bilmem kocam bilir resimlerin nerde:queen:

Erman yollayacaktı.sen yollama ben bişiler de yazıcam dedi.ona sor valla.
bende var :)
züpper olmuş :) tam kakılmış olmuşum...:queen:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
Yaka kartı derken

Arkadaşlar yaka kartı mevzuu açılmışken ben verilen yaka kartlarını aşırı basit buluyorum... Hatta üzerindeki yazıların okunmadığı için (eciş bücüş yazılardan) tişörte isim basmakta söz konusu oluyorsa düşünülmeli derim... Aynı zamanda yöneticilerede sözüm, bu kartları ehliyetlerde kullanılan plastik malzemeden ve en azından arka yüzünde üye hakkında daha fazla bilgi içeren şekilde düzenleyemezmiyiz? Allah göstermesin bi kaza filan olduğunda iletişim bilgilerimizinde yer aldığı hatta motorumuzun plakası yada modelininde yazdığı, sudan etkilenmeyen şıkır şıkır bişi olsa diyorum... Naçizane tavsiyemdir...:rendeer:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
benide ekleyin listeye
hem gelicem hem oynuycam hem hepinizi yenecem :)
sonrada afiyetle çayımı içicem.
çay için ulus parkı yada bebek olabilir.
bostancı yada kadıköyden artçı alabilecek varsa onunla gelirim yoksa dolmus taxi otobus ne bulursam. motorla gelmek istemiyorum ehliyet olmadıgından bide polis cevirir aksam rezil olur yau. zati ctesi sınava gircem.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
yaw bu kakılmış... ta kendisi...
itilmiş nerelerdeydi sankim göremedim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benide ekleyin listeye.....
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
D İ K K A T E D E L İ M

Bowling oynamaya gidecek arkadaşlar

bu gün akşam üzeri mecidiyeköy de polis arkadaşlarımız ehliyetsiz farı yanmayan veya kaskı olmayan( büyük bir ihtimalle motosiklet.net uyesi olmayan) bir kaç motoru bağlamışlardı bu konuda lütfen dikkatli davranalım eksiği olan arkadaşlarımızda eksiklerini bi an önce tamamlarsa iyi olur bu yaz her hafta bir organizasyon olucak sanıyorum :queen: :cat:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Ya o yüzdenmi senin sinyallere kadar baktılar hboyraz.Neyseki bi şey bulamadılar arkadaşlar.:cat:

Bu arada bende gelmek isterdim ancak belimi bir elim hata sonucu incittim ve şuan evde yattığım yerden yazıyorum.Arkadaşlar bir başka organizasyonda görüşmek üzere.:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
145
Rüzgarınoğlu' Alıntı:
Ya o yüzdenmi senin sinyallere kadar baktılar hboyraz.Neyseki bi şey bulamadılar arkadaşlar.:cat:

Bu arada bende gelmek isterdim ancak belimi bir elim hata sonucu incittim ve şuan evde yattığım yerden yazıyorum.Arkadaşlar bir başka organizasyonda görüşmek üzere.:pr:

yok ben sadece onlara bu saatte başka işiniz yokmu diye sordum espiriden anlamıyormuş arkadaş ben ne yapabilirim
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
hboyraz' Alıntı:
yok ben sadece onlara bu saatte başka işiniz yokmu diye sordum espiriden anlamıyormuş arkadaş ben ne yapabilirim
Sende adama öle ters konuştunki nerdeyse çıkar ehliyetine bakacağım diyecektin.Birde dalga geçer gibi adamın motorunu inceledin o adam senin sinyaline kadar bakmazmı hboyraz...:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav beyler yarın akşam fb gs maçı varmış...orda izleme şansımız olurmu acaba...topiği takip etmekte bayağı zor yav...26.sayfaya gelmiş...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
mete_han' Alıntı:
yav beyler yarın akşam fb gs maçı varmış...orda izleme şansımız olurmu acaba...topiği takip etmekte bayağı zor yav...26.sayfaya gelmiş...

dolma bahçe tam maç için projesiyon cihazından perdeye maçı yansıtıyorlar....
dev ekran yani.... ama 50 kişi civarı olcaz galiba... ekenler falan 30 diyelim yer bulabilirsek iyi olur... osmanlı nargile güzel ve geniş...:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
mete_han' Alıntı:
yav beyler yarın akşam fb gs maçı varmış...orda izleme şansımız olurmu acaba...topiği takip etmekte bayağı zor yav...26.sayfaya gelmiş...

Mac Cumartesı aksamı abıler . Organızasyon cuma aksamı...Selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şeytan Dİyo Birak İŞİ GÜcÜ Sende Gİt :)
Yaw Cuma GÜnÜ Yapilacak İŞmİ Bu En Yogun GÜn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst