21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın suyu sana döktürcem eksik sıfırlı cbr...rr:bounce:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
valla anlamadım ki nedir herkes bişey demiş :silent:
gidiliyo mu gidiliyo mu? nereye gidliyo ya napıyoruz bi deyin ne kadar kaldı şurda.?
niceman sen de mi gitcen? baştan anlaşalım abi amca geyikleri ile yaşını örtemezsin :mrgreen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
trenox' Alıntı:
valla anlamadım ki nedir herkes bişey demiş :silent:
gidiliyo mu gidiliyo mu? nereye gidliyo ya napıyoruz bi deyin ne kadar kaldı şurda.?
niceman sen de mi gitcen? baştan anlaşalım abi amca geyikleri ile yaşını örtemezsin :mrgreen:
:cat: Gidiyoruz birşey yok sadece havalar bulutlu olduğundan Paşamın romatizmaları azmış gelemiyor malum yaş 105:queen: Artık onsuz eyleneceğiz oda cumartesi resimlere bakar artık:p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
destinyofrock' Alıntı:
Ben gelmiycem ya hiçbirşey belli değil hep değişiyo kesin değil hiçbişey bide yarına ne kaldı şurda neyse iii eğlenceler size
destin sen gel herşey belli akşam 20:30 profilo bowling buluşma sorasına bakılcak ok?
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
estağfurullah abi ne haddimize :) ben yarın oradayım beklerim

NicemaN vs trenox

trenox' Alıntı:
valla anlamadım ki nedir herkes bişey demiş :silent:
gidiliyo mu gidiliyo mu? nereye gidliyo ya napıyoruz bi deyin ne kadar kaldı şurda.?
niceman sen de mi gitcen? baştan anlaşalım abi amca geyikleri ile yaşını örtemezsin :mrgreen:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelİcem O Zaman Profİloysa Tamam :) Gelİcem Bİ ArkadaŞimida Getİrsem Olurmu HİÇ Bayan Olucakmi?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Planda hiçbir değişiklik olmadı yarın hava güzel bowlinge gidiyoruz.

MEKAN: PROFİLO ALIŞVERİŞ MERKEZİ

SAAT: 20:30
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hava süper olcak süpeer. HAde bakalım doooru profiloya üstünede actiona..:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
destinyofrock' Alıntı:
Gelİcem O Zaman Profİloysa Tamam :) Gelİcem Bİ ArkadaŞimida Getİrsem Olurmu HİÇ Bayan Olucakmi?
tabiki olucak saymadım ama olucak yine bayaa bi bayan
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
destinyofrock' Alıntı:
Gelİcem O Zaman Profİloysa Tamam :) Gelİcem Bİ ArkadaŞimida Getİrsem Olurmu HİÇ Bayan Olucakmi?
:cat: Birçok bayan arkadaşımızda var rahat ol

trenox' Alıntı:
arkadaşlar piknike ait cd leri dağıtacam gelmeye çalışın ltf.
:queen: ::biggrinn ::biggrinn ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: :rendeer: ::alkiis:: ::alkiis:: :rendeer: cd lermi süperrrr
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
zuhtupasa' Alıntı:
:queen: ulen yine yırtamadık yaw..:queen:


paşam dolma bahçede sensiz nargile fokurdatmak olmaz... gelmen gerenk...

paşam yanlız ben bir gaf yaptım... bu seferlik karşlında nargile fokurdatabilirmiyiz(keyf verici mad.yasakya). elmalı çay ve elmalı nargile hadi paşam gel gel gel..:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
gelmessen :pale: :pale: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
dostlar ben kağıthanedeyim...
erken gelecek arkadaşlarla nerede buluşcaz... profilonun önündemi BİR CEVAP YAZIN YAHU.... oraya gidipte sap sap durmuyayım...

ve şu anda dışarda bir güneş var.. ofiste şu anda klimayı soğuk üfletiyorum... kimse caymasın... NİSAN yağmurudur yağar ve 30dk sonra yağmur yağmamış gibi olur.. korkmayın bu kadar yahu... 2 tekerde gidiyoz kork muyoz azıcık bir yağmurdan mı tırsıyoz...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst