21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent: Yalan olur bu iş..zaten ben gelmicektim..:)
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
padişahım çok yaşaaa :p ya şaka maka bi terslik varsa bowling salonu yönünde biz Korukent e gidelim orasıda iyi yerdir hani ;)

zuhtupasa' Alıntı:
:silent: Yalan olur bu iş..zaten ben gelmicektim..:)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yalan falan olmaz merak etmeyin. Biz orda turnuva şeklinde oynamayacağız bowling salonunda buluşur. Oynamak isteyenleri grublara böleriz. Aynı anda oynayacağız diye bir kural yok. Yine sorun oluyor Korukente uzarız :)


Katılımcı Listesi:
  1. Zuhtupasa
  2. Skullhunter
  3. Araltı
  4. Dostdark
  5. Serkoner
  6. Sadobey
  7. Kartal23
  8. Antonio
  9. Jasmine
  10. Peril
  11. Ashes
  12. Cbr1::kalbim::::kalbim::::kalbim::RR
  13. Slwer
  14. Khutuck
  15. 007
  16. Metehan
  17. Nemrut
  18. cuk_o
  19. necdet
  20. TRADER
  21. zipir
  22. FutureShock
  23. Murrat
  24. alderney
  25. kırmızı
  26. Chief of HardAffairs Dept +1
  27. starsailor
  28. fragrance_chaplin
  29. joker
  30. Niceman
  31. dominator
  32. LaCiVerTSaRi
  33. Leto
  34. alper_tim
  35. vınvın
  36. trenox
  37. Gelişim Sürücü Kursu
  38. Danger0
  39. Sword
  40. Komtan
  41. Bandit
  42. destinyofrock
  43. nezihe
  44. TNT
  45. bigking
  46. CRAZYUSUF
  47. MACGYVER
  48. ...
  49. ...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Beer,s yapalım nasılsa kadro tamam:queen:
:queen: Hem içer ağlarız:queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
zuhtupasa' Alıntı:
:silent: Yalan olur bu iş..zaten ben gelmicektim..:)

paşam bowling olayını beceremiyor sanırım :p
hemende kaçtı yaa :cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
alper_tim' Alıntı:
ben korukenti bilmiom yaaa ben nasıl gelecem:silent:
:p taman Alper bilmiyormuş orata gidiyoruz :flower: :flower: :flower: ::pulp:: ::pulp:: ::dalga:: ::dalga:: ::deliir:: ::deliir::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skullhunter' Alıntı:
paşam bowling olayını beceremiyor sanırım :p
hemende kaçtı yaa :cherry:
:mrgreen: anında tüyerim...:queen:
şaka bi tarafa bir toplantı sonrası yemek olma ihtimali var..:pr: :pr:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
ooooo daha şimdiden kaçmaya başlandı neyse

alper abi gelmiosa oraya kesin gidelim :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Arkadşlar salonda bilardo masaları da var borling sırası çoksa biir kısmımızda bilardo takılır sıkılan da barda benim yanıma gelebilir:p
Hem maksat bir arada olup tanışıp kakari vede kukara yapmak değil mi:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Kadar Adam Salona Sigacakmi Neydİ Bu ÜÇgen Şeklİnde Dİzİlen Zimbirtilarin Adi Onlarin Yerİne Adam Dİzİn Oraya Üzerlerİne Motor SÜrÜn Daha Keyİflİ Olur Hepsİ Mecburen Yikilir :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
önce profiloya geliyorum baktım bulamadım sizi taksiye atlayıp korkenti bilen bi şoförle yanınıza geliyom benden kaçış yookk heryerdeyimmmm:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
alper_tim' Alıntı:
önce profiloya geliyorum baktım bulamadım sizi taksiye atlayıp korkenti bilen bi şoförle yanınıza geliyom benden kaçış yookk heryerdeyimmmm:queen:
:queen: Allah allah yav biz sana ne yapık ki:silent:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Bowling sonrası çay mekanı için fikirlerimizi bekliyordunuz...

Dolmabahçe'deki çay bahçesi nasıl?motor koyacak yer de var hem.hem merkezi.jokerle ben gibi dolmuşla gelecek kişileri de düşünün biraz.ordan taksime geçip dolmuşla eve dönme şansımız olur :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst