vedat kaya' Alıntı:arkadaşlar bir hatırlatma yapmam lazım galiba...
dün profiloya arşatırma gezisi yaptık cuma erken gelebilecek arkadaşlar varsa
onların belirlenmesi lazım cunki yan yana line ları bulmak için...(beraber olur daha iyi eyleniriz..) bu arkadaşlar gelicek siz toparlanıp gelene kadar biz orada oyalanıp sizi beklicez..son sayı yanılmıyorsam 30 du bu durumda 4 line yeter...
ha..bu arada 7 ytl de yanlarında olursa biz boş boş atışlar yapıp sizi beklicez...siz gelince bize ek yapılarak turnuvaya kaıtlacak gruplar oluşmış olacak...![]()
kuzen macgyver size daha geniş bilgi verecek...
benden bir dip nottu bu...:cherry:
Saol canım sen olmasan zaten beni sitede düşünen yok :rendeer:leto' Alıntı:Bende geliyorum benide yazın arkadaşlar
genel istek üzerine gelmemek olmaz dimi CBR10000RRbu arada onlar koymadı sıfırı ama ben fazladan atım bi sıfır senin için.
CBR1000RR' Alıntı:Saol canım sen olmasan zaten beni sitede düşünen yok :rendeer:
zaten sen gelmesen cidden bende durmazdım duramazdım yani :wiinkk:
zuhtupasa' Alıntı:sizinde bu birbirinize olan düşkünlüğünüz yani...:mrgreen:
zuhtupasa' Alıntı:bence ciddi ciddi gidip oarayla konusmanın vakti geldi de geciooooo..:bounce:
:mrgreen: Leyn senden de kurtulamadık gittialper_tim' Alıntı:leyynnn bu gurubun artçısını nasıl unutursunuz yazın listeye bakemm benide
vedat kaya' Alıntı:trader--kartal23--- valla 6 gibi bende orada olurum sanıyorum olur..
macgyver konuşacaktı naptı bilmiyorum olmadı bizim mahalleden arkadaşları koyarız oraya..kac kişi olacağımız önemli..olmadı darbe yapar gene alırız linr leri..![]()
:queen: Ahada tam bizim MT gurubu için yapılmışashes' Alıntı:arkadaşlar haftaya bi akşam langırt oynamaya gidelim ama baya kişi olmak lazım
![]()
ashes' Alıntı:arkadaşlar haftaya bi akşam langırt oynamaya gidelim ama baya kişi olmak lazım
![]()