21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
Bende geliyorum benide yazın arkadaşlar
genel istek üzerine gelmemek olmaz dimi CBR10000RR :) bu arada onlar koymadı sıfırı ama ben fazladan atım bi sıfır senin için.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
vedat kaya' Alıntı:
arkadaşlar bir hatırlatma yapmam lazım galiba...
dün profiloya arşatırma gezisi yaptık cuma erken gelebilecek arkadaşlar varsa
onların belirlenmesi lazım cunki yan yana line ları bulmak için...(beraber olur daha iyi eyleniriz..) bu arkadaşlar gelicek siz toparlanıp gelene kadar biz orada oyalanıp sizi beklicez..son sayı yanılmıyorsam 30 du bu durumda 4 line yeter...
ha..bu arada 7 ytl de yanlarında olursa biz boş boş atışlar yapıp sizi beklicez...siz gelince bize ek yapılarak turnuvaya kaıtlacak gruplar oluşmış olacak...:)
kuzen macgyver size daha geniş bilgi verecek...
benden bir dip nottu bu...:) :cherry:

Erken gelmekten kasıt saat 6 gıbı ıse ben gelebılırım..

Benım baska bır sorunum var. KGS almaya vaktım olmazsa donuste ne yapacagız. Olan arkadaslardan odunc alıp gecme durumumuz olur mu:) Yoksa arabaya bınbır zahmet yapıstırdıgım OGS yı mı sokmek zorunda kalacagım..

selamlar
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
leto' Alıntı:
Bende geliyorum benide yazın arkadaşlar
genel istek üzerine gelmemek olmaz dimi CBR10000RR :) bu arada onlar koymadı sıfırı ama ben fazladan atım bi sıfır senin için.
Saol canım sen olmasan zaten beni sitede düşünen yok :rendeer:

zaten sen gelmesen cidden bende durmazdım duramazdım yani :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CBR1000RR' Alıntı:
Saol canım sen olmasan zaten beni sitede düşünen yok :rendeer:

zaten sen gelmesen cidden bende durmazdım duramazdım yani :wiinkk:

sizinde bu birbirinize olan düşkünlüğünüz yani...:p :mrgreen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
vedat kaya

dostum ben 18:30 da şirketten çıkıyom 19:15 gibi profilonun önünde olurm...
nasıl uyarmı :silent:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Katılımcı Listesi:
  1. Zuhtupasa
  2. Skullhunter
  3. Araltı
  4. Dostdark
  5. Serkoner
  6. Sadobey
  7. Kartal23
  8. Antonio
  9. Jasmine
  10. Peril
  11. Ashes
  12. Cbr1000000rr :)
  13. Slwer
  14. Khutuck
  15. 007
  16. Metehan
  17. Nemrut
  18. cuk_o
  19. necdet
  20. TRADER
  21. serkan79
  22. zipir
  23. FutureShock
  24. Murrat
  25. alderney
  26. kırmızı
  27. Chief of HardAffairs Dept +1
  28. starsailor
  29. fragrance_chaplin
  30. joker
  31. Niceman
  32. dominator
  33. LaCiVerTSaRi
  34. Leto
  35. ...
  36. ...
  37. ...
  38. ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence ciddi ciddi gidip oarayla konusmanın vakti geldi de geciooooo..:bounce:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
biz toplu gidelim zaten, orada da kimvarsa bizi gördükten sonra her halde orada durmazlar bu kadar kalabalık bi gurup gelince.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
leyynnn bu gurubun artçısını nasıl unutursunuz yazın listeye bakemm benide
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
zuhtupasa' Alıntı:
bence ciddi ciddi gidip oarayla konusmanın vakti geldi de geciooooo..:bounce:

evet abi açıkta kalmayalım... yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmeye başladık zati...
MACGYVER VIP üyeliği varmış salonda... hallederim diyodu... :cat:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
trader--kartal23--- valla 6 gibi bende orada olurum sanıyorum olur..
macgyver konuşacaktı naptı bilmiyorum olmadı bizim mahalleden arkadaşları koyarız oraya..kac kişi olacağımız önemli..olmadı darbe yapar gene alırız linr leri..:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
587
vedat kaya' Alıntı:
trader--kartal23--- valla 6 gibi bende orada olurum sanıyorum olur..
macgyver konuşacaktı naptı bilmiyorum olmadı bizim mahalleden arkadaşları koyarız oraya..kac kişi olacağımız önemli..olmadı darbe yapar gene alırız linr leri..:)

Istersenız telefonla bır bılgı alın Cuma aksamları dolu oluyor orası hem boyle cok kısı gıdınce partı bası ındırımı de alabılırız. Belkı arkadaslar ıkı partı oynamak ıster 6 lıne 2 partı yedıklerı ıctıklerı bayagı ıyı musterı demek..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar haftaya bi akşam langırt oynamaya gidelim ama baya kişi olmak lazım :)
piczk107pj.jpg
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Bu langırtı oynamaya halı sahadan fazla adam lazım:mrgreen: Sulandırmayın oğlum topiği, konu bowling bowling:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
haftaya langırt programı yaparsanız benide listeye yazın ashes hoop fır fır yok fır fır yok! düz oyna:p
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ashes' Alıntı:
arkadaşlar haftaya bi akşam langırt oynamaya gidelim ama baya kişi olmak lazım :)
piczk107pj.jpg


walla bu langırt yüzünden bileğim de kas ezilmesi olmuştu... ama dayanamam... gene oynamaya çalışırım... :queen: :queen: :queen: fırrrr fıırrrrrr haydiii...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst