21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ - PROFiLO ALIŞVERiŞ MERKEZi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
benide o kesinlerin içine yazın hatta en kesin olarak en baş sıraya yazın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen arada biz güme gittik yaw...:silent: :pr:
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
paşam hiç korkma arkanda biz varız evelallah kimse seni güm e veya pat a yada başka bilmediğim bi memlekete götüremez :cherry:

zuhtupasa' Alıntı:
ulen arada biz güme gittik yaw...:silent: :pr:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
ashes' Alıntı:
ulan varya keserken beni yakalamışsınız kaç sene evvel nerden buldun paşam bu resmi benim takın bir kaç transferden sonra baya iyi oldu arkadaşlar

http://fishki.net/comment.php?id=9323

bu linktekilerde benim takımı destekleyenler bu arada(18+) bakanlar için :)
vede kalp hastaları uzak dursun
admin amcalar kızmasın :)
Sonra "kütük birayı neden bu kadar seviyor" diye sorarlar bana :queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ashes

dostum bu senin hatunlar gelirse profilo yerinden oynar... bowlingi bırakıp hatunlara korumalık yapmak zorunda kalırız... bütün milltin gözleeerrriii orada olur... ama bi düşündeneniz.. way way wayy...:queen: bir tezaurat bir tezaurat.. ama kime olur bilmiyom... yaw nereden koydun bu resimleri şimdi... aaaaaaayyyyy çok güzeller.. öpesim geldi sankim....
::sos:: ::sos:: ::sos:: bünye kaldıramadı S.O.S veriyooo

FutureShock' Alıntı:
bana hertürlü yol uyar ama hava soğuk veya yağmurlu olursa otobüsle ve ya arabayla gelirim.Kaskımın ön camı kırıldı da biraz fazla rüzgar alıyo içeri :) gözlerimin içi üşüyo yaa :pale:

o vakit... perşembe akşamı hava durumuna bakalımda karar verelim.. cuma sabahı ona göre yola çıkarız... eğer yağarsa otobüsle geri döneriz... uyar mı... ben otobüse alışkınım...:cat: gece yarısı...:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kartal23' Alıntı:
ashes

dostum bu senin hatunlar gelirse profilo yerinden oynar... bowlingi bırakıp hatunlara korumalık yapmak zorunda kalırız...

o hatunlar ona ait değillllllllllllllllll !!!!!!!!!
lütfen düzgün cümleler kuralımmmm ::angry2:: ::angry2:: ::angry2:: ::evil:: ::evil:: ::evil:: :pl: :pl: :pl: ::rantinp: ::rantinp: ::ranntign ::ranntign ::angry2:: ::angry2::
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ana !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

pardon ablası..... niye kine kızdın..... kızmak yakışmıyo yüzüne .... pardon af edersin bi daha yazmam..... yanlız ne yapayım... hatunları görünce gaza geldim... pardonnnn:rendeer:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hadi boşlukları dolduralım :rendeer:

Konuyu dagıtmayalım konumuz bowling dağılsın labutlar :bounce:
pin_animation.gif


Katılımcı Listesi:
  1. Zuhtupasa
  2. Skullhunter
  3. Araltı
  4. Dostdark
  5. Serkoner
  6. Sadobey
  7. Kartal23
  8. Antonio
  9. Jasmine
  10. Peril
  11. Ashes
  12. Cbr1000000rr :)
  13. Slwer
  14. Khutuck
  15. 007
  16. Metehan
  17. Nemrut
  18. cuk_o
  19. necdet
  20. TRADER
  21. serkan79
  22. zipir
  23. FutureShock
  24. Murrat
  25. alderney
  26. kırmızı
  27. Chief of HardAffairs Dept +1
  28. starsailor
  29. fragrance_chaplin
  30. joker
  31. Niceman
  32. ...
  33. ...
  34. ...
  35. ...
  36. ...
  37. ...
  38. ...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
evet abiiiiiiiii....
neryse ben bilmiyom ama deviririm herhalde 1-2 tane kadar labuuut...:mrgreen:

neyse kimseyle tanışamadım ama bu cumayı urgan ile çekiyom...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
aidikurt' Alıntı:
Hocam lavuklarla demişşin:pr: labut diyecektin herhalde :mrgreen: neyse aranın ıyı olmadıgını soylemıstın daha ısmını bılmıyon :) :queen:
Yok Yok ben çok iyi biliyorum o lavukları. öyle sıra sıra dizilip bekliyorlar. Ben de vuramıyorum onları. Hep yandaki dereden akıp gidiyor top. Kolumun gönyesi yok sanırım. :queen:

ashes' Alıntı:
bu arada arkadaşlar (sadobey) dün yine boga ile ugraşırken hastanelik olmuş bilginize :)
podbor71253qs.jpg
Çok acıyor belim kafam. :queen: Slwer bu sefer beni tamir edecek.

jasmine' Alıntı:
:salut: ben piknikten kaçmadım bi kere gelemeyişimin nedeni yine motor aşkıydı moto gp seminerine katılmak zorundaydım. zaten artık bensiz zor gidersiniz.bu arada kafamı bozma istersen sevgili soner !!! ben bowlinge gelirken senin ,nicemen in ve araltı nın da sınav giriş belgelerinizi getiricem onsuz sınava giremezsiniz sabahına sınava gireceksin biliyorsun ama sınav kartının başına bişey gelirse giremezsin hani ben söööliiimdeeee :mrgreen:

Jasmine sen A2ehliyet'sin dimi?

dostdark' Alıntı:
:queen: Boga yı duyunca ağzın sulandı dimi kaç ton et çıkar ama sana yedirmezler onu a MT korumasında:p
Arkadaşlar boganın arkasına bir kutu koyduk her bakışınızda 1 metal teklik atıyorsunuz tamam mı?:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
13
Skullhunter' Alıntı:
GELENEKSEL 220. MT BOWLİNG ŞENLİĞİ :p
21 NiSAN CUMA - BOWLiNG'e GiDiYORUZ




BONUS ORG.
Bowling sonrası boğaza karşı çay keyfi çay budur turu.:wiinkk:
Mekan için fikirlerinizi bekliyoruz...

Bowling org. kesin katılacak arkadaşların isimlerini listeye ekleyeceğiz, son duruma göre bowling salonu ile görüşülecek.

Saygılar

Katılımcı Listesi:
  1. Zuhtupasa
  2. Skullhunter
  3. Araltı
  4. Dostdark
  5. Serkoner
  6. Sadobey
  7. Kartal23
  8. Antonio
  9. Jasmine
  10. Peril
  11. Ashes
  12. Cbr100rr
  13. Slwer
  14. Cenkmenderes
  15. Khutuck
  16. 007
  17. Metehan
  18. Nemrut
  19. cuk_o
  20. necdet
  21. TRADER
  22. serkan79
  23. zipir
  24. FutureShock
  25. Murrat
  26. ...
  27. ...


Bowling Hakkında Kısa Bilgiler:
Delikli topu labutlara fırlatmak suretiyle oynanan enfes oyun. bu kadar:)
Gerekli malzeme bowling ayakkabası , bowling topu :)
Ama getirmenize gerek yok salon malzemeleri sağlıyor. :cherry:
Bowling Sporu Hakkında Detaylı Bilgi için Clickleyin :mrgreen:


Mesajı görünce nasıl özendim, özlemişim İstanbul'u.Arkadaşlar sizleri tanımıyorum ama boğaz'da benim için de çay içerseniz sevinirim:)
sudak
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boğazda asıl ne olur biliyormusun inceden balık olarak (lüfer) içecek olarakta (rakı) olur benim düşüncem :) ama senin içinde bi çay keyfi yaparız resimli :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yağmur Varmi Yağmur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serkan79' Alıntı:
Yağmur Varmi Yağmur
Son duruma göre;:bounce:
Sabah saatlerinde itibaren yagmurlu ama öğlenden sonra yagmur kesiliyor. :silent:
Sıcaklık buluşma saatinde yaklaşık 15 derece.:)
Ancak yagmur değişkenlik gösterio dünden beri..:silent:
Mesela dün akşam saatlerinde buluşma saatini yağmurlu veriordu ama bu sabah cuma sabahına yagmur verio.:silent: Bu nedenle yarın daha da netleşir..:bounce:
Sizi gidi kelebekler siziiiii..:p
S&S
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
arkadaşlar bir hatırlatma yapmam lazım galiba...
dün profiloya arşatırma gezisi yaptık cuma erken gelebilecek arkadaşlar varsa
onların belirlenmesi lazım cunki yan yana line ları bulmak için...(beraber olur daha iyi eyleniriz..) bu arkadaşlar gelicek siz toparlanıp gelene kadar biz orada oyalanıp sizi beklicez..son sayı yanılmıyorsam 30 du bu durumda 4 line yeter...
ha..bu arada 7 ytl de yanlarında olursa biz boş boş atışlar yapıp sizi beklicez...siz gelince bize ek yapılarak turnuvaya kaıtlacak gruplar oluşmış olacak...:)
kuzen macgyver size daha geniş bilgi verecek...
benden bir dip nottu bu...:) :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst