21.05.2006 Adana ç.m.s.k Kozan Dağilcak Gezisi

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
heyyy mt. adana bu akşamki toplantımıza geliyorsunuz değilmi bekliyoruz masada bira dolu bardaklarınız olacak.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Çok güzel bir gezi olmuş dostlar..:cat:
Umarım bir gün de birlikte oluruz...:rendeer:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
25
ael320' Alıntı:
gitsin gitsin içinde gitsin dışında geziden kaçıp otobana inersin dimi sana inat beş katı kavurma yedim oh olsun sana allah bilir o gün açta kalmışındır ha ha ha
valla Adem abi beni pirzolayla kandırdılar. kavurma kadar olmasada sucuk ve pirzolalarda çok süperdi:cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Makine' Alıntı:
kuvva nerdesiniz? ne toplantısı haberim yok ya.
Ya dostum makine sen sanırım iyi takip etmiyosun yazılanları.kuvva dostum izmir mt den:) candostumuz,gönül dostumuz.ama beni davet ettiler seni davet etmedilerki :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

eee sende üye olsaydın izmir mt ye senide toplantıya çagırırlardı dimi :rendeer: :rendeer:

Sevgili dostum kuvva toplantıya gelmiş kadar oldum inan çok keyif aldım sizin bana ve adana mt ye olan sevginiz aynen karşılıklı.yüzyüze görüşüp efesleri içicemiz günler yakın
kendinize iyi bakın iyiki varsınız
tüm izmir e sevgiler:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
ADANA'DA önümüzdeki pazar (28 MAYIS'TA) Zorkun Yaylasına gezi var . Parkur tüm motor tiplerine uygun . Rekor düzeyde katılım bekleniyor . Buluşma yerimiz : Saat 9:30 da Süleyman Demirel Bulvarında Çukurova Motor Sporları Kulübünün önü . Adanadaki ve çevre illerdeki tüm arkadaşları bekleriz .
Bilgi ve ulaşım için beni arayabilirsiniz:0 532 607 81 76
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Makine' Alıntı:
Meliss, nerde oturuyorsun?

beenn çoook uzaklarda,, trakyadayım be ya... lüleburgaz :salut:
işte ahhh larımın nedeni :salut: :salut:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Meliss' Alıntı:
beenn çoook uzaklarda,, trakyadayım be ya... lüleburgaz :salut:
işte ahhh larımın nedeni :salut: :salut:
1.5 saat istanbul+1.15 dk adana sonra zorkun yaylasına start.sen gel arkadaşım bundan sonrası bize ait kapımız herkese açık yeterki gelmek istesin:) :)

Hem gelirsen benim siyah inciyi sana tahsis ederim.beni götürmüyolar geziye zaten motor kullanamıyorum diye:salut: :salut:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kılıçbalığı' Alıntı:
1.5 saat istanbul+1.15 dk adana sonra zorkun yaylasına start.sen gel arkadaşım bundan sonrası bize ait kapımız herkese açık yeterki gelmek istesin:) :)

Hem gelirsen benim siyah inciyi sana tahsis ederim.beni götürmüyolar geziye zaten motor kullanamıyorum diye:salut: :salut:

hıımm,, aslında kulağa çok hoş geliyor... hazır sende kullanamıyoken :cherry:
amann şaka ya,, senin elin iyilşesin yeterki.. biz gelmesekte olur...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
muhtemelen ben gelemicem arkadaşlar yada sonradan yetişicem pazar günü oğlumun okulunda proğram varmış şimdiden sıkıntı bastı ne yapacaksam
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
ael320' Alıntı:
muhtemelen ben gelemicem arkadaşlar yada sonradan yetişicem pazar günü oğlumun okulunda proğram varmış şimdiden sıkıntı bastı ne yapacaksam
Oldumu şimdi dostum yaaa.
ii bende yokum zaten neyse artık bu haftada böyle geçsin gezi.artık bu haftada biz iç çeker dururuz:)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
kılıçbalığı,

elinin kırıldığını biraz önce bu konunun başını okurken öğrendim.

Çok üzüldüm ! ( Gecikmiş te olsa )Geçmiş olsun, kolay gelsin !
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
ledo' Alıntı:
kılıçbalığı,

elinin kırıldığını biraz önce bu konunun başını okurken öğrendim.

Çok üzüldüm ! ( Gecikmiş te olsa )Geçmiş olsun, kolay gelsin !
Teşekkürler dostum aslında kırık degilmiş ama bilekteki küçük kemikler kırık olsa bile 10 gün sonra ortaya çıkıyomuş o yüzden kartonpiyer yaptılar:) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst