21.05.2006 Adana ç.m.s.k Kozan Dağilcak Gezisi

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
32
herkese selam çok güzel bir gezi olmuş izledim ve okudum darısı kazasız belasız gezilerinize gezilerimize olsun diyorum yusufçum geçmiş olsun cengizede gelince evet kıçını kaldırıpta daldıramadık ama arkadaşı onun acını cıkardı bütün su altı güzelliklerini o gördü ve yaşadı keyifli dalıştı kıskansın vede elbise ve ekipman almasında gerek olmadıgını biliyor depomuz agzınakadar ekipman dolu acıtasyon yapmasın herkese iyi çalışmalar
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
46
Arkadaşlar Yeniden Yeni Bir Motorla Aranizda Olmak Için Sabirsizca Bekliyorum Sizleri Ve Organizeyi Hazirlayanlari Tebrik Ediyorum
Süprsiniz Yaaaaa.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar cok guzel bir gezi olmuş . Hepinize tebrikler. Bir dahaki gezide biz de yanınızda oluruz inşallah.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
6
ben geldim. o kavurmayı kim yapıtı arkadaşlar gezi kadar güzel olmuşa benziyor.hainler madem böyle marifetleriniz vardı şimdiye kadar neden göstermediniz.bu haftadan sonra artık gezilerde bende varım böyle lokma varsa.ya adem keline laf söylemeyim diyorum ama sende tahrik ediyorsun be birader.
dalış konusunda ismail hocaya katılıyorum yeni başlayan arkadaşlar için malzemeye para ayırmalarına gerek yok .hoca hem egitim hemde malzeme konusunda çok destek veriyor
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
yusuf abi resimde gördüm, eline ne oldu geçmiş olsun neden haberimiz olmadı kendime kızdım hayırdır abi yapabileceğimiz ne olursa olsun mt.izmir hazır tetik lütfen bildir abi gezinize gelince siz sanırım bizimle yarışıyorsunuz:cherry:
sayenizde oraları görüyoruz ama sizlerle olmakta çok istiyoruz ama sanırım marmaris te buluşacağız, oradaki tüm arkadaşlara sevgi ve saygılarımı gönderiyorum ellerinize motorlarınıza ve en önemlisi yüreğinize sağlık.:cat:
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
kozan gezisine katılımları için tüm arkadaşlara tşk.ederim.(katılmayanlarada ederim) bu arada arkadaşlardan fazla mani toplamışım.herkese bir çay parası borcum var ne zaman isterlerse gelip alacaklarını tahsil edebilirler.( çay içerek) hoşçakalın iyilikle kalın.......
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
ulem iyiki gelemedik hemen çamur hazır yuh size,kankim siyede yuh ismail abi kalbimi bölük pörçük ettin ben tırnağım olduğu zaman başımı kaşırım prensip olarak kendimi böyle yetiştirdim,acitasyonda yapmadım yapmamda çünkü gerek yok
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Ne gidilen yerler,ne de görülen yerler,kavurma şahane duruyordu.
Nice,nice kazasız,belasız gezmelere.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
ewet millet öyle uzaktan ahkam kesmeyi bırakında gezileri katılın birader biz burda nöbetçi çavuşumuyuz her geziye koşturuyoruz vay sınav vay fuar bunlar bitince kıvıranı yakarım ona göre!:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
25
Valla gezi süper olmuş. Sizlerden yarı yolda ayrılmak zorunda kaldığımız için bizi bağışlayın. O güzelim kavurmayı görünce nasıl içim gitti anlatamam :pr: . Umarım kavurmayı ziyan etmemişsinizdir :salut:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
@yargıç; Ne ziyanı abi yumuldu millet. Kızlı erkekli götürdük etleri. Valla ben böyle et kıyımı görmedim katliam gibiydi :mrgreen:

Gezilere ne zamandır gelmeyen arkadaşlar hadi şöyle bi 30 motor çıkaralım artık. Yaz geldi. Hava güzel. Kışa girerken bana gezi yapalım demeyin :p

Görüşmek üzere.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
kuvva' Alıntı:
yusuf abi resimde gördüm, eline ne oldu geçmiş olsun neden haberimiz olmadı kendime kızdım hayırdır abi yapabileceğimiz ne olursa olsun mt.izmir hazır tetik lütfen bildir abi gezinize gelince siz sanırım bizimle yarışıyorsunuz:cherry:
sayenizde oraları görüyoruz ama sizlerle olmakta çok istiyoruz ama sanırım marmaris te buluşacağız, oradaki tüm arkadaşlara sevgi ve saygılarımı gönderiyorum ellerinize motorlarınıza ve en önemlisi yüreğinize sağlık.:cat:
Sevgili dostum,sevgili izmirli mt ci dostlarım:)
Kolumda önemli bişey yok cuma akşamı kulüp te eglenirken ayagım kaydı ve düştüm.sanırım bir komploya kurban gittim:mrgreen: :mrgreen:

ayagımı kaydırmaya çalışıyorlar.ama kılıçbalığı ucuz atlattı:)

Daha kılıçbalığının nekadar çok dostu var bunu sanırım idrak edmediler.Amam sorun degil bu defalık görmezden geldim birdaha olursa günah benden gidicek:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dostum sizinle yarışmak olurmu.olurmu hiç öyle şey biz kardeşiz ,dostuz.bizler ancak bu ülkeye hizmette,güzellikler sunmakta,insanlık ve çocuklarımız için iyi bir gelecek bırakabilmek için yarışırız.

Herkes görsün motorcu nasıl eglenir yurdun herköşesinden güzel resimler güzel haberler yollar herkesle paylaşabilmek için.işte bizim yarışımız ancak bu parkurlarda olur:) :)
Tüm İzmir mt ailesine selammm
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
az kaldı makinem çıkmak üzere ozaman sizinle görüşücez dostlarım malum uzun yolda bualet beni kahrediyor ama zuzuki maynak 500 km yap sanki hiç binmemişsin gibi neyse şimdilik aşkımla şehir içinde biniyoruz o bile rahatsız ediyor walla birde fizik tedavisi görüyorum doktorum diyorki motoru bırak yoksa düzelemezsin diyor bende heeeee diyorum bırakırım maynak mıdır nedir geri zekalı:queen: bana resmen öl diyor yaf
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
yargıç' Alıntı:
Valla gezi süper olmuş. Sizlerden yarı yolda ayrılmak zorunda kaldığımız için bizi bağışlayın. O güzelim kavurmayı görünce nasıl içim gitti anlatamam :pr: . Umarım kavurmayı ziyan etmemişsinizdir :salut:

gitsin gitsin içinde gitsin dışında geziden kaçıp otobana inersin dimi sana inat beş katı kavurma yedim oh olsun sana allah bilir o gün açta kalmışındır ha ha ha
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
32
bide uzun bi yola çıksak diyorum....şöyle bir alanya nasıl olur ?cuma veya c.tesi g.d,iş dönüşte p.tesi sabahı:

2000 yılında ben ve 2 arkadasım 3 motorlu alanyaya gittik bir gece çadırda denız kenarında uyuduk.acayıp keyıf verıcıydı. ateş bile yakmıştık.etsesi gün geri döndük..züperdi,böyle bir actıvasyon düzenleyebiliriz..zaten motorda yolculuk önemli bence..hadi kaldırın arka tekerlekleri ,böyle kısa yolculuğu dedmde yapar..:p

motorumla uzun yol yaptığım yerler Marmaris,bodrum,kütahya gedik yaylası,konya,antalya (2 kere) kaş,ve alanya (2 kere) uzun yolculuk malzemeleri bende mevcut ve 1 yıldır gidip yolculuk yapmayı beklıyorlar:cherry: izmir e de gidebiliriz bak bu olabilir işte..hem oradakı arkadaşlar sevinmiş olurlar..ve türkıyedekı tüm motorculara ders wermış oluruz..hadi kaldrın ar. tekerlekrınızı:cat:etkızartma ,kebab,şiş piliç,balık bunları unutun biraz,konserve yemek, açık havada uyumak, gölde yıkanmak,çamaşırlarınızı benzin istasyonunda yıkamak..şöyle biraz da evinizi özleyın kardeşler..biraz actıvasyon yapalım yılda 1 kerede olsa stresimizi azaltır..eğer düşünürseniz ben warım.yok kımse düşünmüyorsa,Ben bu yıl çıkmam lazım..Büyük bir ihtımalle Çanakkaleye gideceğim..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
KILIÇBALIĞI..epeydir online olamıyorum.Geçmiş olsun canım arkadaşım..Kolun sanırım alçıda değilmi?Ne zamana kadar böyle kalacak?..Sana nazar değiyor farkındamısın..Meyva veren ağaç taşlanır dostum..bilmem anlatabiliyormuyum..sen anlar,hissedersin..kendine iyi bak :rendeer:
Ayrıca geziniz ve fotolarınız bir başka güzel..Allah ağzınızın tadını bozmasın..hepinize ayrı ayrı sevgilerimi selamlarımı yolluyorum..:rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
aakreeep' Alıntı:
KILIÇBALIĞI..epeydir online olamıyorum.Geçmiş olsun canım arkadaşım..Kolun sanırım alçıda değilmi?Ne zamana kadar böyle kalacak?..Sana nazar değiyor farkındamısın..Meyva veren ağaç taşlanır dostum..bilmem anlatabiliyormuyum..sen anlar,hissedersin..kendine iyi bak :rendeer:
Ayrıca geziniz ve fotolarınız bir başka güzel..Allah ağzınızın tadını bozmasın..hepinize ayrı ayrı sevgilerimi selamlarımı yolluyorum..:rendeer:
Selammmmmm
sizleri çok seviyorum sizlerin gezileride çok güzel insan orda olmayı çok istiyor ama neyapalım
Tüm izmir e sevgilerrr
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yine "ah" lardayım,, napalım,, ben sizlerle birlikte gidemiyorum ama en azından resimlerinize bakıp, orda olmayı hayal ediyorum.. buda yeter..
keşke Adana ya biraz yakın otursaydım yaw keşke.. ahhh ahhhhh....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst