bide uzun bi yola çıksak diyorum....şöyle bir alanya nasıl olur ?cuma veya c.tesi g.d,iş dönüşte p.tesi sabahı:
2000 yılında ben ve 2 arkadasım 3 motorlu alanyaya gittik bir gece çadırda denız kenarında uyuduk.acayıp keyıf verıcıydı. ateş bile yakmıştık.etsesi gün geri döndük..züperdi,böyle bir actıvasyon düzenleyebiliriz..zaten motorda yolculuk önemli bence..hadi kaldırın arka tekerlekleri ,böyle kısa yolculuğu dedmde yapar..
motorumla uzun yol yaptığım yerler Marmaris,bodrum,kütahya gedik yaylası,konya,antalya (2 kere) kaş,ve alanya (2 kere) uzun yolculuk malzemeleri bende mevcut ve 1 yıldır gidip yolculuk yapmayı beklıyorlar:cherry: izmir e de gidebiliriz bak bu olabilir işte..hem oradakı arkadaşlar sevinmiş olurlar..ve türkıyedekı tüm motorculara ders wermış oluruz..hadi kaldrın ar. tekerlekrınızı:cat:etkızartma ,kebab,şiş piliç,balık bunları unutun biraz,konserve yemek, açık havada uyumak, gölde yıkanmak,çamaşırlarınızı benzin istasyonunda yıkamak..şöyle biraz da evinizi özleyın kardeşler..biraz actıvasyon yapalım yılda 1 kerede olsa stresimizi azaltır..eğer düşünürseniz ben warım.yok kımse düşünmüyorsa,Ben bu yıl çıkmam lazım..Büyük bir ihtımalle Çanakkaleye gideceğim..