2025 yılında kawasaki z300 alınır mı?

Katılım
10 May 2025
Mesajlar
1
Önce 250nk sonrasında da tvs rtr200 sahibi oldum motorumu da bu hafta veriyorum. Sizce 10 yaşında 30bin kmlerde bir kawasaki z300e yaklaşık 140-150bin tl verilir mi? diğer bir merak ettiğim konu ise yine yaklaşık aynı paralara (130-140) 2020-2021 model 30.000kmlerde dominar 400 ug almak başımı ağrıtma ihtimali çok mu?

uzak ihtimal aklımın ucundan geçen diğer seçenekler ise öncelikle 2020 ktm duke 250abs ve sonrasında 2015 45-50kmlerde mt25'ler

Tecrübeli abilerim kardeşlerimin fikirlerinizi merak ediyorum.

Bunlar dışında önerilerinize de açığım, ikinci el çok baş ağrıtmayacağını düşündüğünüz kısmen eski model motorlara da açığım. Çin malı olmaması yeterli.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
Önce 250nk sonrasında da tvs rtr200 sahibi oldum motorumu da bu hafta veriyorum. Sizce 10 yaşında 30bin kmlerde bir kawasaki z300e yaklaşık 140-150bin tl verilir mi? diğer bir merak ettiğim konu ise yine yaklaşık aynı paralara (130-140) 2020-2021 model 30.000kmlerde dominar 400 ug almak başımı ağrıtma ihtimali çok mu?

uzak ihtimal aklımın ucundan geçen diğer seçenekler ise öncelikle 2020 ktm duke 250abs ve sonrasında 2015 45-50kmlerde mt25'ler

Tecrübeli abilerim kardeşlerimin fikirlerinizi merak ediyorum.

Bunlar dışında önerilerinize de açığım, ikinci el çok baş ağrıtmayacağını düşündüğünüz kısmen eski model motorlara da açığım. Çin malı olmaması yeterli.
Bu motosikletlerde kullanıcı potansiyeli çok önemli çantalı ve tur camlı MT25'lerde var plakasız , abartı egzozlu MT25'Lerde var bu yüzden ben olsam Dominar400UG alırdım. Kawasaki'nin parçaları vs. çok pahalı , eski ve KMsi yüksek piyasası da yavaş . Piyasası hızlı olsa Z300 alın derdim ama elden çıkarırken Çinli motosikletler gibi baya bir fiyat düşmeniz gerekir ayrıyetten 30bin KM sizde bir 30bin KM daha yaparsanız o motosikleti Drift L parasına vermeniz bile gerekebilir. Duke250ABS'nin piyasası yavaş ve kullanıcı kitlesi MT25 gibi . Aralarında en iyisi Dominar400 sonrasında MT25 sonrasında Duke son olarakta Z300.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motoruna göre alınabilir de alınmayabilir de

Ben genelde abidik gubidik bir egzoz takılmış motoru almayı önermem, elcikleri Barracuda tipi Çin malı dandik elciklerle değiştirilmiş motorları almayı önermem, Aliexpress katlanır manetli motorları almayı önermem. İlan metninde zerre bilgi vermeyip "detaylar telefonda anlatılacaktır" denen motorları önermem.

Aynı zamanda kullanmakta olduğu motorun ismini ya da kullanmakta olduğu lastiğin markasını yazmayı beceremeyen cahil andavallardan da motor almayı önermem. (Bkz. Kawasaki yerine Kavazaaki ya da Michelin yerine Mişel)

Normal şartlarda 30.000 km Kawasaki dahil hiçbir Japon için önemli bir km değildir. Lakin sürücüsü "adam" olmayınca, çok kısa sürelerde pek çok el değiştirmişse elin Japon'u ne yapsın?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
186
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önce 250nk sonrasında da tvs rtr200 sahibi oldum motorumu da bu hafta veriyorum. Sizce 10 yaşında 30bin kmlerde bir kawasaki z300e yaklaşık 140-150bin tl verilir mi? diğer bir merak ettiğim konu ise yine yaklaşık aynı paralara (130-140) 2020-2021 model 30.000kmlerde dominar 400 ug almak başımı ağrıtma ihtimali çok mu?

uzak ihtimal aklımın ucundan geçen diğer seçenekler ise öncelikle 2020 ktm duke 250abs ve sonrasında 2015 45-50kmlerde mt25'ler

Tecrübeli abilerim kardeşlerimin fikirlerinizi merak ediyorum.

Bunlar dışında önerilerinize de açığım, ikinci el çok baş ağrıtmayacağını düşündüğünüz kısmen eski model motorlara da açığım. Çin malı olmaması yeterli.
Sıfır alacaksan ülkemizde 300-400sınıfı mantıksız. Alırken 250cc üzerine çok daha fazla ötv ödeniyor. 250cc itibariyle 650cc'ye kadar mtv dilimi de daha yüksek. 250cc üzerine çıkıyorsanız 500cc altına inmeyin bence.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
canınız hangi motoru kullanmak istiyorsa onu alın. ikinci eli zayıfmış, o paraya başka bi model varmış vs. hepsi hikaye. keyfini süre süre binemedikten sonra hiç istemediğin bir motoru sırf ikinci eli iyi diye almak çok mantıksızca bir hareket. bir daha bu yaşlarda olmayacaksınız, tadını çıkarın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst