Fuarda olan kaliteli motosiklet markalarından motor almayı düşünen birisi zaten istediği gibi satış noktasına gidip alabilir, en azından sadece incelemez test de edebilir rahatça. Onu geçtim olan aksesuar ve ekipman markaları zaten internette çok daha ucuza var. Önceden hadi bol marka ucuz giriş fiyatıyla insan gidip fuarda eğlenebiliyordu. Şimdi pandemi koşulları, az motor ve ekipman markası ve 80TL!! İsteyen gidebilir tabii ama bana biraz keriz işi gibi geliyor. Yazan markalardan sadece gpden belki aksesuar alınabilir ki onun da zaten kendi site fiyatından ucuza internette bolca satan satıcı var, neyse...