2021 Açık Hava Motosiklet Fuarı - MotoMobil

Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Fuarda olan kaliteli motosiklet markalarından motor almayı düşünen birisi zaten istediği gibi satış noktasına gidip alabilir, en azından sadece incelemez test de edebilir rahatça. Onu geçtim olan aksesuar ve ekipman markaları zaten internette çok daha ucuza var. Önceden hadi bol marka ucuz giriş fiyatıyla insan gidip fuarda eğlenebiliyordu. Şimdi pandemi koşulları, az motor ve ekipman markası ve 80TL!! İsteyen gidebilir tabii ama bana biraz keriz işi gibi geliyor. Yazan markalardan sadece gpden belki aksesuar alınabilir ki onun da zaten kendi site fiyatından ucuza internette bolca satan satıcı var, neyse...
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
bu bana biraz abartı gibi geldi, 2 tane marka eksik diye? yok canım, gidin gidin, sanki? 80 liranız mı yok? gitmemek için bahane uydurmayın kardeşim, markaları fuarı karalamayın, fuarın ve o bir kaç markanın ne suçu var? allah yapıyor bunu, yani virüsü. her şeyimiz dört dörtlük ama milletimiz namkör,
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bilet fiyatlarına gel. Güzel yurdumda herkes vurgun peşinde... Louvre müzesine giriş 9 €, ne göreceğimiz belli olmayan uyduruk motosiklet fuarında giriş 80 TL. Bu ülkenin, çoğunluğu İstanbul'da yaşayan, bir şeye "pahalı" demeyi ayıp gören, fiyatına bakmayan, ederini sorgulamayan görgüsüz zenginleri ve onların özentisi cahilleri yüzünden bu hale geldik. Son birkaç yıldır bu adamların hayat standardının çakmasını, fiyat standardının ise aynısını bu ülkenin her yerine yaymaya çalışan birileri var. Bütün dertleri her şey pahalı olsun ve herkes bu pahalı olan şeylere layık olduğunu hissedip sorgulamadan peşinden gitsin, satın alsın, almazsa kendini eksik hissetsin. Bunlara dur diyecek, ayar çekecek bir devlet adamı elbet bu ülkenin başına geçecektir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Normalde motosiklet olmaması lazım sadece bot show olsa bu giriş parası o işe meraklı olana çok gelmez. Muhtemelen ucuz yapar isek motorcular dolar buraya cok kalabalık olur diye gereksiz pahalı olmuş. Ben gitmem şahsen.
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
30 lira idi biletler ne ara 80 lira oldu yuh yani yuhhhh başka söyleyecek bir kelime bulamıyorum.
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiye motosiklet sektörünün gerileme dönemine hoş geldiniz arkadaşlar. :rendeer:
5-6 sene geriye gitsek 20 sene ileri gitmiş oluruz. Yine AEA’nın incelemelerini ve eğitim videolarını izlemiş olurduk ve fiyatlarda ucuz olurdu. Malesef giden geri gelmiyor.
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
insan bir hizmet sunar bedelini ister anasını satıyım 80 lira yakıt harcayarak istanbul'da fuardakinden daha çok motosiklet görürüz, illa ki maliyetler arttı korona dan ötürü kabul, fakat hizmet verin farklı bir ortam yaşıyorum 180 tl ödeyelim gerekirse.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
930
Motosikleti
Honda CB125F
Bu organizasyonun tarihi 19– 23 Mayıs olarak değişmiş.
Bilet fiyatları da 50 TL olmuş.
Pek talep gelmedi galiba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst