Rica edeceğim piyasa şöyle oldu, böyle oldu, vay fırsatçılar, anam şöyle herifler vs demeden önce en sağ taraftaki euro fiyatlarını güncel kura göre bir hesaplayın ve yamahanın yazdığı fiyatlarla karşılaştırın. Sonra piyasayı, fırsatçıları değil. Dünyayı konuşalım, Türkiyeyi konuşalım, TL'yi konuşalım. Çünkü bu fiyatlar şu an ederini altında yani ucuz. Evet evet doğru okudunuz bunlar ucuz! Ve artış devam edecek. %10 ek vergi kalkacak, fiyatlar inmeyecek sabit kalacak hatta artacak. Çünkü neden artmasın
An itibari ile 1 tane euro 7,58 tane 1 tl yapıyor.
Bugün R25'in liste fiyatı 6276€ fakat satın almak isterseniz 5330€ ödüyorsunuz.
TL'nin euro karşısında değerlenme ihtimali ne ise fiyatların düşme ihtimali de o kadardır.