2020 Güncel Motovlog Kanalları Önerisi Hk.

Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
https://www.youtube.com/channel/UC-rKKNlBcPrk314qyxOpKwA


Severek izlediğim sayılı kanallardan , izlerken piçe bak benim gibi çalışıyor kafası diyerekten izlenir :queen:
 
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
847
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BYK Motovlog - Yaptıklarını tasvip etmesem de , genel anlamda düzgün bir eleman.. Kurguya emek harcıyor.

https://www.youtube.com/c/BYKMotovlog

KIVO Motovlog - Sohbeti keyifli, donanımlı bir çocuk, sürüş beklemeyin, goygoy..

https://www.youtube.com/c/KIVOMotovlog

MaxWrist - World Class bir eleman

https://www.youtube.com/c/maxwrist

Motopark TV - Özellikle inceleme sevenler için

https://www.youtube.com/c/MotoparkTv

FullGass - Özellikle drag severler için, Ispanyolca ama çok sorun degil .

https://www.youtube.com/c/FULLGASSOFICIAL

EDCUNHAPH - Latin Amerika'ya Giriş dersleri :)

https://www.youtube.com/c/edcunhaph
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
bir çok tavsiye verilmiş ama Selçük'ün hakkı yenmiş bence, Türkiye' de gerek yeni başlayan, gerek başlayacak olan, gerek tecrübeli, gerek eğitmen kıvamından her ne kadar motorcu varsa herkesin izlemesi gereken kanal motosiksel selçük tan başkası değildir. Videoları izleyip her dediğinin tersini yaparak çok yol katedebilirsiniz :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletli çift ile enteresan bir tanışma hikayem oldu.

Eşime 2. el az kullanılmış kaliteli bir motosiklet montu bakıyordum. Clover marka güzel bir mont gördüm, ilandaki numarayı aradım konuştuk, pazarlık ettik anlaştık.

Tabi konuşurken ses çok tanıdık geldi diyorum kendi kendime. Neyse numarayı kaydettim whatsapp profil fotosuna baktım, Emre ile Bihter'i gördüm.

Sonra aradım konuştum tekrar, aboneleri olduğumu, hatta daha önce videoların yorum kısmında yazdığım yorumlar ile hatırlattım kendimi.

Neyse eşimle yola çıktık montu teslim almaya, evlerinde misafir ettiler, Bihter hanım kek, çay vs yapmış.

Güzel hoş bir tanışma, sohbet, muhabbetimiz oldu kendileri ile. :) Montta da epey bir inidirim yaptı Emre, sağ olsun :)

Yani aklımın ucundan geçmezdi, videolarını izlediğim youtuberın montunu satın alacağım.

Kendilerini Deneme Tahtası Erkin abinin kanalında görmüştüm ilk kez, o zaman daha youtube kanallarını açmamışlardı.

Emre sağ olsun daha sonra da görüşelim, buluşalım dedi ama 150cc Hunk ile Africa Twin'e eşlik etmem çok zor, hemde 2 kişi :)

Sultangazide oturduğum için Kemerburgaz Kent Ormanı nispeten bana yakın kalıyor, onlarada yakınmış ve sık sık gidiyorlar, belki havalar ısındığında orada görüşebiliriz. :)

Buraları okuyorlarsa, kendilerine selamlarımı gönderiyorum :)


AKedOLTJsW6yWZUOPb5AtrqWcKsUjJ4J46fMmGUiHbja=s900-c-k-c0x00ffffff-no-rj
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
Arkadaşlar, yeni keşfettiğim bir kanala denk geldim. Kanalın adı "Motosiklet Arenası" , bu arkadaşı tanımam, etmem, bağım yoktur. Kanalın like sayısı yerlerde sürünüyor ama proje fikir olarak bence müthiş. Biz motor işini "laaak" diye yardırma, viraj, teker vs olarak biliriz ama Japonların Gymkhana diye bir olayı var, kapalı bir alan içinde yaldır yuldur kukalar arasında en kısa sürede hatasız geçme ve parkuru tamamlama üzerine kurulu. Hani öyle ben "1 milyon km sürdüm" diyen adamın bile beceremeyip batıracağı, patates olacağı bir ortam. Kanal sahibi arkadaş da gerçekten profesyonel bir parkur hazırlamış ve orada milleti yarıştırıyor. Olay tamamen sürücü yeteneğinde. Pcx, R25'i parçaladı, öyle söyleyeyim. Fikir güzel, umarım kanal büyür.

https://www.youtube.com/channel/UCh9kPL-yXWV1NgvZ7WUORbA/videos

kanalın resmen müdavimi oldum. acayip derecede iyi bir kanal. belki de düşününce motosiklet camiasında gördüğüm en iyi 2-3 kanaldan biri. bu ilerde patlar. bazen kafama dank ediyo acaba ben de katılsam mı diye :) kendimizi geliştiririz hesabı. rekabetler çok eğlenceli. tekliler öğretici. kanalın tekrar tanıtımını yapmak amaçlıdır bu yazım.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,509
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
kanalın resmen müdavimi oldum. acayip derecede iyi bir kanal. belki de düşününce motosiklet camiasında gördüğüm en iyi 2-3 kanaldan biri. bu ilerde patlar. bazen kafama dank ediyo acaba ben de katılsam mı diye :) kendimizi geliştiririz hesabı. rekabetler çok eğlenceli. tekliler öğretici. kanalın tekrar tanıtımını yapmak amaçlıdır bu yazım.

O Gymkhana olayı tam er meydanı, 10'larca sene ve 100 binlerce km sürüp o meydanda patates olan var. Ama senin dediğin gibi olaya gelişim açısından bakarsak çok iyi bir fırsat hepimiz için.
 

Luc

Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
265
Arada benim kanala da bakın :)

Bende VLOG yapmaya başladım geçtiğimiz haftadan itibaren. Kendi tecrübelerimi ve bugüne kadar edindiğim bilgileri paylaşmaya çalışıyorum. Herkese teşekkürler şimdiden :)

https://www.youtube.com/c/motodeneyim/
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Arkadaşlar, yeni keşfettiğim bir kanala denk geldim. Kanalın adı "Motosiklet Arenası" , bu arkadaşı tanımam, etmem, bağım yoktur. Kanalın like sayısı yerlerde sürünüyor ama proje fikir olarak bence müthiş. Biz motor işini "laaak" diye yardırma, viraj, teker vs olarak biliriz ama Japonların Gymkhana diye bir olayı var, kapalı bir alan içinde yaldır yuldur kukalar arasında en kısa sürede hatasız geçme ve parkuru tamamlama üzerine kurulu. Hani öyle ben "1 milyon km sürdüm" diyen adamın bile beceremeyip batıracağı, patates olacağı bir ortam. Kanal sahibi arkadaş da gerçekten profesyonel bir parkur hazırlamış ve orada milleti yarıştırıyor. Olay tamamen sürücü yeteneğinde. Pcx, R25'i parçaladı, öyle söyleyeyim. Fikir güzel, umarım kanal büyür.

https://www.youtube.com/channel/UCh9kPL-yXWV1NgvZ7WUORbA/videos

Adam harbiden ciddi prodüksiyon hazırlamış, emek ve ekipman var. Ama kamerayı takıp, trafiğe dalıp, ona buna sövmediği için pek tutulmaz.
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
85
MotopiXel i severim ama son videosu biraz canımı sıktı. Neymiş denemek için forza 250 almış.

Arkadaş çıtır hasarlı neredeyse 0 km motoru 105bine almışsın 2500 lira masraf edip en az 60 bin lira kar ile satacaksın işte neyi deneyecen ?

Tamam bunda ne sorun var piyasa böyle diyeceksiniz ama videonun başında stokçuluk yapan veya sari sitede motor fiyatlarını arttıranlardan dem vurmuştu.

Hem fiyatı yüksek yazanları eleştiriyor hem de onlar gibi yüksek fiyattan satıyor. Bana biraz samimiyetsiz geldi son videosu.

Kolaçanı eskiden beri bilirim. Bugün bir baktım 500k abonesi olmuş. Ama videoların kalitesi artmamış. Sponsor filan ayarlasa daha güzel daha kaliteli seyir zevki yüksek videolar çıkarabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
129
Arkadaşlar, yeni keşfettiğim bir kanala denk geldim. Kanalın adı "Motosiklet Arenası" , bu arkadaşı tanımam, etmem, bağım yoktur. Kanalın like sayısı yerlerde sürünüyor ama proje fikir olarak bence müthiş. Biz motor işini "laaak" diye yardırma, viraj, teker vs olarak biliriz ama Japonların Gymkhana diye bir olayı var, kapalı bir alan içinde yaldır yuldur kukalar arasında en kısa sürede hatasız geçme ve parkuru tamamlama üzerine kurulu. Hani öyle ben "1 milyon km sürdüm" diyen adamın bile beceremeyip batıracağı, patates olacağı bir ortam. Kanal sahibi arkadaş da gerçekten profesyonel bir parkur hazırlamış ve orada milleti yarıştırıyor. Olay tamamen sürücü yeteneğinde. Pcx, R25'i parçaladı, öyle söyleyeyim. Fikir güzel, umarım kanal büyür.

https://www.youtube.com/channel/UCh9kPL-yXWV1NgvZ7WUORbA/videos

Abi bu arkadaş bizim plazadan çıktı :) Ataşehir'deyiz. Az önce asansörde bir muhabbet döndü , bir arkadaş youtube kanalının ismini sordu. Bu arkadaş Motosiklet arenası dedi o esnada asansör bizim kata gelip kapı açılınca tanışamadım :) Bir daha görürsem selamını iletirim. Sanırım forumdan baya takip eden olmuş içi kıpır kıpırdı :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,509
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi bu arkadaş bizim plazadan çıktı :) Ataşehir'deyiz. Az önce asansörde bir muhabbet döndü , bir arkadaş youtube kanalının ismini sordu. Bu arkadaş Motosiklet arenası dedi o esnada asansör bizim kata gelip kapı açılınca tanışamadım :) Bir daha görürsem selamını iletirim. Sanırım forumdan baya takip eden olmuş içi kıpır kıpırdı :)

O arkadaşın desteğe ihtiyacı var, çok süper bir fikir bulmuş ve kendi imkanlarına göre de güzel işler yapıyor ama biraz daha genele yaymak gerek, turnuvalar falan düzenletmek gerek.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Hiç birine ne aboneyim nede takip ederim denk gelirse ana ekranda çıkarsa motomania oda teknik videoları çok büyük bir hizmet sunuyor teknik tanıtım videolarında Bütün eksilerini söylüyor motorların onun yaptığını kimse yapmaz yürek ister…
motosofi aynı mantıkta olmasamda çoğu konularda genede samimi buluyorum insanlara bir şeyler paylaşmaya çalışıyor gerisini izlemiyorum hele biri var nefret ediyorum ana sayfada çıkarsa bunu önerme diyorum videolarını ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst