2019 Yamaha YZF-R125 (Fotoğraf Galerisi)

Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
Şu R125'e bi alışamadım. Çok gereksiz geliyor bana. Oturuş pozisyonu olsun gitmeyişi olsun. Ya R25 al yada Honda 125R al diyesim geliyo.

Not: Ön telerlek çok ince çıkmış bisiklet gibi.
 
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
170
Ben hâlâ bunu alan neden alıyor anlayamıyorum ya, benim param olsa ben bunu yine almam, yeni başlayacak olsam ve yine yüz oda dolusu param olsa yine almam. Alanlar bir neden aldıklarını mantıklıca bir anlatsa da merakımı gidersem :)
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
Çünkü 150 cc gibi küçük bir hacimde 20 beygir veriyor ve modifikasyona çok uygun, turbo charger unitesi takanlar var buna, bizim ülkede yapamazlar orası ayrı. Şimdi siz böyle düşünüyorsunuz ama cbr 125-R125 yerine cbr 150 -R15 gelseydi tam tersini düşünürdünüz

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:41 ----------

Çünkü 150 cc gibi küçük bir hacimde 20 beygir veriyor ve modifikasyona çok uygun, turbo charger unitesi takanlar var buna, bizim ülkede yapamazlar orası ayrı. Şimdi siz böyle düşünüyorsunuz ama cbr 125-R125 yerine cbr 150 -R15 gelseydi tam tersini düşünürdünüz

Lan ben bunu r 15 sanmışım 😂
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst