- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 2,986
- Konu Yazar
- #1
Çünkü 150 cc gibi küçük bir hacimde 20 beygir veriyor ve modifikasyona çok uygun, turbo charger unitesi takanlar var buna, bizim ülkede yapamazlar orası ayrı. Şimdi siz böyle düşünüyorsunuz ama cbr 125-R125 yerine cbr 150 -R15 gelseydi tam tersini düşünürdünüz