2018-RKS TİTANİC 150-S mi 2022 Mondial Drift 125 L mi?

Katılım
21 Haz 2021
Mesajlar
26
Arkadaşlar geçen sene ağustos aylarında ehliyet almak hakkında sorular soruyordum:D. Ehliyetimi o ay aldım sonra çeşitli motorlar sürdüm bir de 50lik motorum oldu. Geçen hafta pazartesi günü revival 50i motorumu 7 aylık kullanımından sonra (1 kez yağını ve hava filtresini değiştirdim 2000km yol yaptım 0 masrafla) sattım. Şu an debriyajlı bir motor alma hazırlığı içindeyim. Bulunduğum şehir Balıkesir'de maksimim 35bin tlye kadar motosiklet arıyorum. Sahibindende ilanları gezerken bulunduğum şehirde pek motor satıcısı olmadığı için birkaç tane ilan gözüme ilişti. Yorumlarınızı bekliyorum. Muhtemelen 1-2 sene ağır sorunlar yaşamadan rahatça 2 kişi binip rahatça satabileceğim bir motor arıyorum. 185/80 ölçülerindeyim.

Rks titanic 150-S 2018 model 2022 trafiğe çıkışlı --> Satıcısıyla bizzat görüştüm. 2018 model 2022 trafiğe çıkışlı. 2. sahibi. İlk sahibi arkadaşıymış. 2019da almış. Motoru satın aldıktan kısa süre sonra araba alınca motorun plakasını dahi çıkartmamış. Öylece 3 sene motor pek çalıştırılmadan durmuş. 2022 senesinde şu anki sahibi arkadaşından alıyor. Faturasıyla kendi adına motoru geçiriyor.

İkinci model sıfır Drift 125-L

Bonus olsun. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-cicek-paket-ns-150-1019578304/detay bunu da uzaktan bir düşünüyorum. Pulsar sürdüğüm bir motor sevmiştim de. Ancak bir tık eski kaldığını düşündüğüm için acaba mı? diye baktığım bir model.

Açıkça söylim. Bir çok forumdaki mesajlarda az daha koy Japon al diyen foncu Japonlar var. BİLİYORUZ KARDEŞİM JAPON KALİTESİNİ AMA ONA YETECEK PARAMIZ YOK İŞTE. Bu tarz Japon muhabbeti açıp bir çok başlığı kirletiyorsunuz. Alın çekik gözlerinizi kendi kendinize takılın.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
Bahsettiğiniz modelleri kullanmadım ama edindiğim bilgilerden yola çıkarsam en mantıklı Drift gibi duruyor bahsi geçen blokta titreşimin olmadığı ve sağlam olduğu dile getiriliyordu, Ns150 de krank problemi olduğunu okumuştum, Titanic'i tecrübe etmiş sayın Tommygun'a özelden veya buraya tecrübelerini paylaşırsa bilgi edinmiş olursunuz.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bahsettiğiniz modelleri kullanmadım ama edindiğim bilgilerden yola çıkarsam en mantıklı Drift gibi duruyor bahsi geçen blokta titreşimin olmadığı ve sağlam olduğu dile getiriliyordu, Ns150 de krank problemi olduğunu okumuştum, Titanic'i tecrübe etmiş sayın Tommygun'a özelden veya buraya tecrübelerini paylaşırsa bilgi edinmiş olursunuz.

Ben de olsam sıfır Drift 125 L'yi tercih ederdim :)
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
1,006
Motosikleti
Dominar D250
Motosikletimi sıfır alırken Drift'e de baktım. Güzel bir motor.
Mondial alın, mondial kardeşi olalım...
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Drift.

Korkmayın bi yıl önce ilk kez japon dışına çıktım. 5.600 km ve bir sürü güzel anı.
 
Katılım
21 Haz 2021
Mesajlar
26
teşekkürler abilerim kardeşlerim. driftte karar kıldım ve bugün satın aldım.
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
teşekkürler abilerim kardeşlerim. driftte karar kıldım ve bugün satın aldım.

Hayırlı uğurlu olsun, resimleri bekliyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Motosikletimi sıfır alırken Drift'e de baktım. Güzel bir motor.
Mondial alın, mondial kardeşi olalım...

rks'yi de kardeş olarak kabul ediyor musunuz :(

Ben de olsam sıfır Drift 125 L'yi tercih ederdim :)

ama neden er6 o zaman :D piyasaya nolmuş ya böyle iyi ki 30 gün askere gittim, resmen tüm zamlar bu arada gerçekleşmiş gibi hissediyorum.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
ama neden er6 o zaman :D piyasaya nolmuş ya böyle iyi ki 30 gün askere gittim, resmen tüm zamlar bu arada gerçekleşmiş gibi hissediyorum.

Ben Rks ile başladım, çok da memnundum. Rks'nin gönlümdeki yeri başkadır ama sıfır Drift daha bir güncel ve gelişmiş sanki. Er6 konusuna gelirsek, evli bir erkeğin hafif meşrep ve tehlikeli bir kadınla evlilik dışı ilişki yaşaması gibi bir motosiklet. Yani hem onsuz duramazsın çok keyif alırsın, hem de başına bir iş açtı mı iliğini kemiğini kurutur, donuna kadar alır.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Ben Rks ile başladım, çok da memnundum. Rks'nin gönlümdeki yeri başkadır ama sıfır Drift daha bir güncel ve gelişmiş sanki. Er6 konusuna gelirsek, evli bir erkeğin hafif meşrep ve tehlikeli bir kadınla evlilik dışı ilişki yaşaması gibi bir motosiklet. Yani hem onsuz duramazsın çok keyif alırsın, hem de başına bir iş açtı mı iliğini kemiğini kurutur, donuna kadar alır.

Abi muhtemelen karaduzen sistem oldugu icin memnun kaldin. :)

Bir dönem,Ns200 guney amerika ve hint pazarinda,karburatorlu olarak uretiliyordu. Karburatorlu oldugu icin 1 hp daha duşuk guc veriyordu ama stop etme,devir dalga ve dümeni,yakit pompa sorunu olmuyordu.



Karaduzen iyidir,gariban işidir,cep dostudur,ustalar burun kivirmaz,illaki yan sanayii parça uydurulup motor yürütülür.sensör mensörle işin olmaz.6 ayda bir karburator ayari yapar yoluna bakarsin.

Hee,buyuk cc de karburator benzin duşmanidir orasi tartişmasiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
öneri isteyip bu kadar kaba bir konu acmak da ayrı sacmalık.

boy kilo söylemiş bütçe söylememiş :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Ben Rks ile başladım, çok da memnundum. Rks'nin gönlümdeki yeri başkadır ama sıfır Drift daha bir güncel ve gelişmiş sanki. Er6 konusuna gelirsek, evli bir erkeğin hafif meşrep ve tehlikeli bir kadınla evlilik dışı ilişki yaşaması gibi bir motosiklet. Yani hem onsuz duramazsın çok keyif alırsın, hem de başına bir iş açtı mı iliğini kemiğini kurutur, donuna kadar alır.

Şu an bayağı doğru yoldaymışım demek ki.

Kafalar karışık bende değiştireceğim ama er6 ya ısınamadım cb500f e de ısınamadığım gibi.

Fiyatlara girmiyorum bile.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:14 ----------

Henüz güzel resimlerim yok adamakıllı öğrenince o zaman buraları doldururum.

https://imgyukle.com/i/RhhNfq
https://imgyukle.com/i/RhhjuY

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Kazasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst