- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar geçen sene ağustos aylarında ehliyet almak hakkında sorular soruyordum
. Ehliyetimi o ay aldım sonra çeşitli motorlar sürdüm bir de 50lik motorum oldu. Geçen hafta pazartesi günü revival 50i motorumu 7 aylık kullanımından sonra (1 kez yağını ve hava filtresini değiştirdim 2000km yol yaptım 0 masrafla) sattım. Şu an debriyajlı bir motor alma hazırlığı içindeyim. Bulunduğum şehir Balıkesir'de maksimim 35bin tlye kadar motosiklet arıyorum. Sahibindende ilanları gezerken bulunduğum şehirde pek motor satıcısı olmadığı için birkaç tane ilan gözüme ilişti. Yorumlarınızı bekliyorum. Muhtemelen 1-2 sene ağır sorunlar yaşamadan rahatça 2 kişi binip rahatça satabileceğim bir motor arıyorum. 185/80 ölçülerindeyim.
Rks titanic 150-S 2018 model 2022 trafiğe çıkışlı --> Satıcısıyla bizzat görüştüm. 2018 model 2022 trafiğe çıkışlı. 2. sahibi. İlk sahibi arkadaşıymış. 2019da almış. Motoru satın aldıktan kısa süre sonra araba alınca motorun plakasını dahi çıkartmamış. Öylece 3 sene motor pek çalıştırılmadan durmuş. 2022 senesinde şu anki sahibi arkadaşından alıyor. Faturasıyla kendi adına motoru geçiriyor.
İkinci model sıfır Drift 125-L
Bonus olsun. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-cicek-paket-ns-150-1019578304/detay bunu da uzaktan bir düşünüyorum. Pulsar sürdüğüm bir motor sevmiştim de. Ancak bir tık eski kaldığını düşündüğüm için acaba mı? diye baktığım bir model.
Açıkça söylim. Bir çok forumdaki mesajlarda az daha koy Japon al diyen foncu Japonlar var. BİLİYORUZ KARDEŞİM JAPON KALİTESİNİ AMA ONA YETECEK PARAMIZ YOK İŞTE. Bu tarz Japon muhabbeti açıp bir çok başlığı kirletiyorsunuz. Alın çekik gözlerinizi kendi kendinize takılın.
Rks titanic 150-S 2018 model 2022 trafiğe çıkışlı --> Satıcısıyla bizzat görüştüm. 2018 model 2022 trafiğe çıkışlı. 2. sahibi. İlk sahibi arkadaşıymış. 2019da almış. Motoru satın aldıktan kısa süre sonra araba alınca motorun plakasını dahi çıkartmamış. Öylece 3 sene motor pek çalıştırılmadan durmuş. 2022 senesinde şu anki sahibi arkadaşından alıyor. Faturasıyla kendi adına motoru geçiriyor.
İkinci model sıfır Drift 125-L
Bonus olsun. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-cicek-paket-ns-150-1019578304/detay bunu da uzaktan bir düşünüyorum. Pulsar sürdüğüm bir motor sevmiştim de. Ancak bir tık eski kaldığını düşündüğüm için acaba mı? diye baktığım bir model.
Açıkça söylim. Bir çok forumdaki mesajlarda az daha koy Japon al diyen foncu Japonlar var. BİLİYORUZ KARDEŞİM JAPON KALİTESİNİ AMA ONA YETECEK PARAMIZ YOK İŞTE. Bu tarz Japon muhabbeti açıp bir çok başlığı kirletiyorsunuz. Alın çekik gözlerinizi kendi kendinize takılın.