2018 den sonra bunlara mi binecegiz ?

Katılım
28 Tem 2016
Mesajlar
852
son 9 resim (8+1 diyeyim. sonuncu r80 gs cafe racer her yerde var yeni bişey değil) konsept. çizim yani. o motorlara rüyada ancak bineriz.

ama ortadaki sukutır gibi olan uzay mekiğinin videosunu izlemiştim. o daha yakın bir gelecek gibi gözüküyor.

diğerleri yeni bişey değil olan makinalar zaten.

kolay gelsin.
 
Katılım
26 Tem 2017
Mesajlar
6
son 9 resim (8+1 diyeyim. sonuncu r80 gs cafe racer her yerde var yeni bişey değil) konsept. çizim yani. o motorlara rüyada ancak bineriz.

ama ortadaki sukutır gibi olan uzay mekiğinin videosunu izlemiştim. o daha yakın bir gelecek gibi gözüküyor.

diğerleri yeni bişey değil olan makinalar zaten.

kolay gelsin.

degisik valla motor dunyasinda 2020 den sonra yeni cigir acilacak gibi geliyor insana bunlari ve bunlar gibilerini gorunce.
 
Katılım
2 Şub 2015
Mesajlar
259
Bu gelisen teknolojiyle yaratilan concept gorunumlu araclari hic sevemiyorum. Alaca bulaca renkler, karmakarisik tasarimlar, keskin hatli bir suru parca vs hic ilgimi cekmiyor. Motosikletlerde pop muzik gibi 90-00 lerde altin cagini yasadi galiba :)
Tabi zevk meselesi.
 
Katılım
26 Tem 2017
Mesajlar
6
Bu gelisen teknolojiyle yaratilan concept gorunumlu araclari hic sevemiyorum. Alaca bulaca renkler, karmakarisik tasarimlar, keskin hatli bir suru parca vs hic ilgimi cekmiyor. Motosikletlerde pop muzik gibi 90-00 lerde altin cagini yasadi galiba :)
Tabi zevk meselesi.

90 larin pejolarinin ayri bi havasi vardi
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
İşin binme kısmını değilde servis ve kaza durumunu düşünün birde.Tek bir yan yatırmada gitti bin liralar.Sensörüydü,beyniydi,program kartıydı derken deli paralar ödeyeceksiniz.Şimdi motoru yan yatırsan granaj çatlasa değiştirmeyi bırak belki tenezzül edip yatırmıyorsunuz bile.
 
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
15
ozamana kadar herkes zengin olur belki

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

Çoğu var zaten hatta BMW değilde Honda'nın insansız giden motoru yaptı dokunuyorsun motor seni takip ediyor amaç ne çözemedim :)

yaa arkadas bu kadarda girmesin teknoloji sade iyiyiz biz.
 
Katılım
27 Tem 2017
Mesajlar
4
ozamana kadar herkes zengin olur belki

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------



yaa arkadas bu kadarda girmesin teknoloji sade iyiyiz biz.

eksoz sesinide kessinler ,motor devrilmesin,kendi park etsin ne anladik bu isten artik

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------

eksoz sesinide kessinler ,motor devrilmesin,kendi park etsin ne anladik bu isten artik

bir tek ben mi boyle dusunuyorum anlamadim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
3
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gercekten guzeller
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst