- Katılım
- 21 Tem 2017
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
2018 den sonra bunlara binmek guzel olacak.
http://www.sportivefun.com/bmw-2018-new-model-motocycles/
http://www.sportivefun.com/bmw-2018-new-model-motocycles/
2018 den sonra bunlara binmek guzel olacak.
http://www.sportivefun.com/bmw-2018-new-model-motocycles/
son 9 resim (8+1 diyeyim. sonuncu r80 gs cafe racer her yerde var yeni bişey değil) konsept. çizim yani. o motorlara rüyada ancak bineriz.
ama ortadaki sukutır gibi olan uzay mekiğinin videosunu izlemiştim. o daha yakın bir gelecek gibi gözüküyor.
diğerleri yeni bişey değil olan makinalar zaten.
kolay gelsin.
Bu gelisen teknolojiyle yaratilan concept gorunumlu araclari hic sevemiyorum. Alaca bulaca renkler, karmakarisik tasarimlar, keskin hatli bir suru parca vs hic ilgimi cekmiyor. Motosikletlerde pop muzik gibi 90-00 lerde altin cagini yasadi galiba
Tabi zevk meselesi.
Çoğu var zaten hatta BMW değilde Honda'nın insansız giden motoru yaptı dokunuyorsun motor seni takip ediyor amaç ne çözemedim![]()
ozamana kadar herkes zengin olur belki
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------
yaa arkadas bu kadarda girmesin teknoloji sade iyiyiz biz.
eksoz sesinide kessinler ,motor devrilmesin,kendi park etsin ne anladik bu isten artik
Abi sen manyak mısın kendi paylaştığın şeye fake hesap açıp cevap veriyosun