- Katılım
- 5 Şub 2016
- Mesajlar
- 39
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.3 yıldır B sınıfı ehliyet sahibiyim.Merak ettiğim konular ise şunlar ;
1.)Yeni yasaya göre 2016 öncesi B sınıfı ehliyeti olanlar yeni ehliyetlerinde M sınıfı motosiklet kullabileceği yazıyor.
2.)Moped olarak bahsediliyor.Moped nedir?.M sınıfı ehliyet ile 100cc Cub kullanabilir miyim?.
3.)Ehliyetimi değiştirmedim.Ama yeni kanuna göre M sınıfı araçları kullanabileceğim.Diyelim ki Honda today ile çevirmeye girdiğim zaman eski tip ehliyet sahibi olduğum için bana sıkıntısı olur mu?.
4.)Yeni yasaya göre 24 yaşını doldurmadığım için A sınıfı alamıyorum.A2 direksiyon sınavına girdikten sonra ehliyetime ekletmem gerekiyor.Diyelim direksiyondan geçtim.Maliyeye harcını yatırdım.Yeni ehliyete başvurduğun zaman A2 yeni ehliyetime işlenir mi?.(Daha önceden ehliyet yenileme parası 110 TL alınıyordu).
Birde kurs A2 için 600 tl kurs ve sınav ücreti istiyor.Ama motosiklet eğitimi vermeyeceğini,ayrıyetten A2 ehliyeti verebilecek motosikletleri yokmuş.Yakın tarihte alacaklarını söylediler.
Yorum yapan herkese şimdiden teşekkür ederim.
1.)Yeni yasaya göre 2016 öncesi B sınıfı ehliyeti olanlar yeni ehliyetlerinde M sınıfı motosiklet kullabileceği yazıyor.
2.)Moped olarak bahsediliyor.Moped nedir?.M sınıfı ehliyet ile 100cc Cub kullanabilir miyim?.
3.)Ehliyetimi değiştirmedim.Ama yeni kanuna göre M sınıfı araçları kullanabileceğim.Diyelim ki Honda today ile çevirmeye girdiğim zaman eski tip ehliyet sahibi olduğum için bana sıkıntısı olur mu?.
4.)Yeni yasaya göre 24 yaşını doldurmadığım için A sınıfı alamıyorum.A2 direksiyon sınavına girdikten sonra ehliyetime ekletmem gerekiyor.Diyelim direksiyondan geçtim.Maliyeye harcını yatırdım.Yeni ehliyete başvurduğun zaman A2 yeni ehliyetime işlenir mi?.(Daha önceden ehliyet yenileme parası 110 TL alınıyordu).
Birde kurs A2 için 600 tl kurs ve sınav ücreti istiyor.Ama motosiklet eğitimi vermeyeceğini,ayrıyetten A2 ehliyeti verebilecek motosikletleri yokmuş.Yakın tarihte alacaklarını söylediler.
Yorum yapan herkese şimdiden teşekkür ederim.
Moderatör tarafında düzenlendi: