- Katılım
- 19 Ağu 2014
- Mesajlar
- 216
- Konu Yazar
- #61
Eski Türkiye'de fiyatlar yüksekti ama yine de daha kısa kalkınma planları içinde kendine yer bulabiliyordu.
Yeni Türkiye'de fiyatlar, hayallerin bile içinden geçiyor.
Motorun varsa bakımını yapıp uzun yıllar binmeye bakacaksın.
Yoksa ve henüz başlamadıysan, hiç koymamak lazım totoyu seleye. (En azından önümüzdeki birkaç sene)
Sana okadar katılıyorumki dostum.
Devir elindekine bakma devri.
Üstüne koyup birşey almak çok zor şu durumda.
Burada okadar şey konuşuyoruz anlatıyoruz ve bunu anlamayıp(veya anlamak istemeyip) savunan insanlar oluyor ya ben buna aşırı sinir oluyorum o yüzdende konuyu pek takip etmiyorum sinir krizi geçirmemek için.