2014 Yamaha YZF R125 aldım

Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Allah kaza bela vermesin güzel motosiklet.Buda benim motosiklet gibi gitmiyor tek sıkıtısı o ama şehir içi süper.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Hayırlı olsun super gozukuyor umarım fotolardaki gibi kullanmayı dusunmuyorsun.
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
merhaba, 2014-2013 arasında gidon farkı var mı ? çünkü 2013 yılı modellerde üstüne yatarak kullanılıyordu :)
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
323
Güle güle kullan kardeşim. Dün akşam saat 18:00 civarı Akyaka'da gördüğüm sen miydin? :)
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
646
Anladım hayırlı olsun, abisi yz25 düşünüyordum. Kullanımı öyleyse vazgeçerim galiba

Dostum ozaman yzf'den uzak dur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------

Tam ekipman ile keyifli günlerde kullanırsın umarım

Tşk ederim. Ekipmanlar hazır resimlerde kask yok çünkü motoru bayiden aldım eve götürdüm plaka işleri uzayınca dayanamadım evin önünde yatsın bayide bekleyeceğine. Yolda yakındı 5 dk için ekipmana gerek yok
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hayırlı olsun.
Kazasız,belasız iyi günlerde kullanırsınız inşallah.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
125cc ve 10150tl :silent:
kazasız belasız binersin inşallah. ben zevkleri ve renkleri tartışan bir adamım :p ve yanlış tercih yaptığını düşünüyorum. :farao:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
sym wolf 250'den az yakacağını sanmıyorum. litre benzin hesabın varsa neden 125cc'ye bu kadar para verilir?
konu yanlış yere gitmesin, yargılıyor falan değilim, haddime de değil, anlamıyorum sadece :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst