merhaba, 2014-2013 arasında gidon farkı var mı ? çünkü 2013 yılı modellerde üstüne yatarak kullanılıyordu![]()
Fark yok aynı
Tşk ederim. Ben değildim plaka daha cıkmadı trafiğe cıkamadım henüz. Resimlerde zaten motoru aldım eve giderken cekilmiştiGüle güle kullan kardeşim. Dün akşam saat 18:00 civarı Akyaka'da gördüğüm sen miydin?![]()
Anladım hayırlı olsun, abisi yz25 düşünüyordum. Kullanımı öyleyse vazgeçerim galiba
Tam ekipman ile keyifli günlerde kullanırsın umarım
125cc ve 10150tl :silent:
kazasız belasız binersin inşallah. ben zevkleri ve renkleri tartışan bir adamımve yanlış tercih yaptığını düşünüyorum. :farao:
125cc ve 10150tl :silent:
kazasız belasız binersin inşallah. ben zevkleri ve renkleri tartışan bir adamımve yanlış tercih yaptığını düşünüyorum. :farao: