2014 Suzuki Motosiklet Fiyat Listesi

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Moto Bike Expo motosiklet fuarının kapılarını ziyaretçilere açmasıyla birlikte motosiklet firmalarını 2014 modellerinin fiyatları belli olmaya başladı. Suzuki Türkiye'nin 2014 modelleri için duyurduğu fiyat listesini aşağıda görebilirsiniz.

Suzuki Motosiklet 2014 Tavsiye Edilen Fiyat Listesi


SUPER SPORT
Hayabusa GSX1300RA - 48.950 TL
GSX-R1000 - 47.950 TL
GSX-R600 - 38.450 TL

SPORT ADVENTURE TOURER
V-Strom 1000ABS - 42.450 TL
V-Strom 650ABS - 29.450 TL

STREET
GSX 1250F ABS - 36.450 TL
GSR 750ABS - 29.950 TL
Gladius 650ABS - 28.450 TL
Inazuma* (Mavi & Beyaz) - 12.850 TL
Inazuma* (Siyah / Beyaz)- 12.450 TL
Inazuma GW250 - 11.450 TL (2013)

CRUSIER
Intruder VZR1800 - 49.450 TL
Intruder VZR1800BZ- 51.950 TL
Intruder C800 - 33.450 TL
Intruder M800 - 31.450 TL

SCOOTER
Yeni Burgman 200 - 12.250 TL
Yeni Burgman 200ABS - 13.250 TL
Burgman 650Z ABS Executive - 36.950 TL
Burgman 400Z ABS Limited - 27.450 TL


-Yukarıdaki perakende fiyatlar bağlayıcı olmayan tavsiye niteliğindedir. Bayiler satış fiyatlarını serbestçe tayin edebilirler.
-İmalatçı/İthalatçı şirket önceden haber vermeksizin motosikletlerin fiyat, tip ve özelliklerinde değişiklik yapabilir.
-İmalatçı/İthalatçı ve satıcı şirket yukarıda belirtilen vergi miktarları ile bağlı olmayıp, alıcının ödemekle yükümlü olduğu vergilerdeki değişiklikler fiyatlara yansıtılır.
-Kanun ve/veya bakanlık görüşündeki değişikliklerden kaynaklanabilecek vergi farklılıkları nedeniyle imalatçı/ithalatçı ve satıcı şirket hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
-Tavsiye edilen perakende satış fiyatlarına plaka ve tescil masrafları dahil değildir.

Kaynak: Suzuki Motosiklet Türkiye
 

Ekli dosyalar

  • 2014-suzuki-motosiklet-fiyatlari.jpg
    2014-suzuki-motosiklet-fiyatlari.jpg
    77.4 KB · Görüntüleme: 44,459
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
2010da 36bin olan hayabusa şimdi neredeyse 50bin olmuş.

http://web.archive.org/web/20100322232156/http://motosiklet.suzuki.com.tr/Suzuki-Fiyat-Listesi
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Renkli inazumalar ile düz yani GW250 arasındaki fiyat farkının olmasının sebebi acaba 12bin küsür olanlar inazuma S modeli mi?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bu listeden anlaşılacağı üzere, suzukinin bu yıl satacağı cruiser yarım elin parmaklarını geçemeyecek :p yamaha xv950 karşısında
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Gsr 750 29.950
Gladius 28.450 Çok pahalı arkadaş ya.V2 650cc ye 28 lira akıl karı değil.
Mt-07 ve Mt-09 Naked sınıfta fazla satacak gibi.
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
279
Su zam rezaletine bakar misiniz. Tek kelime ile yazık bizlere. Türk insanına yazık emeklerimize yazık. Gece gündüz demeden çalış didin aldığın üç kuruş para da hırsızların yüzünden değer kaybetsin erisin. Aptal bir motosikleti bile üretme kapasitemiz yok. Sonra da geliştik büyüdük naraları atıyoruz. Büyüdük mü küçüldük mü işte her şey ortada. Zerre hakkım varsa haram olsun.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Ben iyi fiyata almişım 10 aylık inazumayı. Zıfırı çok para yav.
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
GSX 1250F ABS - 36.450 TL
bu ne yahu, sadece kontağı açılmış ikinci elini 25 e satamıyorlar
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Fuar dedik bağrimiza bastik günlerce bekledik uyku uyumadik ,karşılığında gördüğümüz manzaraya bak...yazıklar olsun be,doğmadan ölen kuruyan tohumlara...
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
87
gsxr 600 dedik bağrımıza bastık bugün gittim tüm 600cc motorları denedim tamam dedim aradığım bu imiş. ne r6 ne 600 rr nede diğerleri. (oldu mu şimdi bu fiyat 38.450)
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
uçmuş bunlar arkadaş. inazuma biraz tuttu diye direk 1000 tl koymuşlar üstüne :jocolor:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Honda ve Yamaha'nın da fiyatlarını gördük.Anlaşılan bu yıl özellikle 250 cc üstü motosikletlerde Yamaha yılı olacak.Özellikle Mt-07 ve Mt-09 kendi sınıfınlarındaki diğer motosikletlere açık ara fark atar.
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resmen ağzım açık kaldı iyi bildirmişler
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
31
Aslında onlar tarafında değişen bir şey yok ... Sadece bizim paramız eridi, tl değersizleşti maalesef.
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
318
Gsxr 600 bayıldım ya ilk kez bir 600 motorda ayaklarımın yere bastığını gördüm r6 var arkadaşımın parmak ucu bunda ise tam en beğendiğim noktası o insan ayrı bir güven veriyor gidonda yüksek tam şehir içi bir araç bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst