2014 Ducati 899 Panigale (Foto Galeri)

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
ducati görünüş yapıyor performans ta yapıyordur ama ses çok caçık
848evo bi ses var sanki 250cc çin malı o derece iğrenç 848 ki hayallerimin motoruydu sesi duyunca hemen attım onu hayallerinden:farao:
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
ducati görünüş yapıyor performans ta yapıyordur ama ses çok caçık
848evo bi ses var sanki 250cc çin malı o derece iğrenç 848 ki hayallerimin motoruydu sesi duyunca hemen attım onu hayallerinden:farao:

Alıştığımız standart sıralı 4 silindir Japonlara benzemiyor sesi.Genelde L tipi çift silindir kullanıyor.Mimarisi normal motorlardan çok farklı.Yanılmıyorsam Yeni Yamaha R1'in de Ducatilere benzer bir sesi var.
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
304
motoru teknolojiyle donatmamışlar, teknolojiyi motorla donatmışlar. motosikletin ferrarisi işte. kusursuz diyemiyeceğim çünkü test etmedim :p
ses konusuna gelince traktör gibiler hele bir de kuru debriyaj varsa uff :D takır tukur :D ama o öyle bi gider ki sesini duyamazsınız :) ses severler bi cbr 250rr bulsunlar güzelce revize edip kullansınlar 20K devirde maşaallah F1 gibi sesi var :D
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
176
Alıştığımız standart sıralı 4 silindir Japonlara benzemiyor sesi.Genelde L tipi çift silindir kullanıyor.Mimarisi normal motorlardan çok farklı.Yanılmıyorsam Yeni Yamaha R1'in de Ducatilere benzer bir sesi var.

O yüzden pek tutmadı bizim memlekette yeni R1. Ses yok hava atamıyor arkadaşlar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst