- Katılım
- 14 Nis 2003
- Mesajlar
- 7,150
- Motosikleti
- Yamaha MT-09 Tracer
- Konu Yazar
- #1
ducati görünüş yapıyor performans ta yapıyordur ama ses çok caçık
848evo bi ses var sanki 250cc çin malı o derece iğrenç 848 ki hayallerimin motoruydu sesi duyunca hemen attım onu hayallerinden:farao:
Alıştığımız standart sıralı 4 silindir Japonlara benzemiyor sesi.Genelde L tipi çift silindir kullanıyor.Mimarisi normal motorlardan çok farklı.Yanılmıyorsam Yeni Yamaha R1'in de Ducatilere benzer bir sesi var.