Vekalet vermeden de muameleciye çıkarttırabilirdin plakayı. Muamelecinin dediği saatte emniyette oluyosun tescil memurunun önünde belgelere 2-3 imza atıyosun geri kalan herşeyi muameleci hallediyo.
Bu arada avatarında yani profil resminde subliminal bir mesaj mı var yoksa ben mi çok fesatım
Dediğin bir tercih türü muameleciyle buluşmak ben yoğunluktan eşimi bile anca pazar günleri görebildiğim için bu işe ayırabilecek vaktim yok oyüzden arabalarımın muayenesini bile muameleciler yaptırıyor.
Avatar konusuna gelirsek subliminal bir msj yok kullandığım Yanagisawa nici çok üst düzey müzisyenlein kullanması için yapılan ve tamamı el yapımı çok değerli bir müzik aleti markası, avatarımda o markanın logosudur.